Εκτόξευσε το Conversion Rate στο Website σου με 5 Lead Generation Tips [Infographic]

lead generation tips for conversion rate

To lead generation είναι η διαδικασία αύξησης του καταναλωτικού ενδιαφέροντος του κοινού και η συλλογή πληροφοριών από ενδεχόμενους αγοραστές, συχνά με τη μορφή ονομάτων και πληροφοριών επικοινωνίας.

Αυτά τα leads ταξινομούνται σε sales qualified leads (SQLs), όπου θεωρούνται αρκετά ώριμα ώστε να αγοράσουν ένα προϊόν ή υπηρεσία και σε marketing qualified leads (MQLs) όπου εκεί γίνεται η όλη προσπάθεια γαλούχησης (nurturing), προκειμένου να πειστούν να προβούν σε μια αγορά. Με λίγα λόγια, ο πρώτος στόχος είναι να λάβουμε προσωπικά στοιχεία των καταναλωτών και στη συνέχεια να τους μετατρέψουμε από MQLs σε SQLs.

Το lead generation έχει εφαρμογή τόσο σε B2B όσο και σε B2C εταιρείες, όπου εμπλέκονται προϊόντα υψηλής τιμής και ανταγωνισμού.

Για τους περισσότερους marketers, το lead generation είναι μια ανταλλαγή μεταξύ ποιότητας και ποσότητας. Στην ουσία, χωρίς έναν επαρκή αριθμό leads, δεν μπορείς να επιτύχεις τους στόχους σε conversions.

Στην αντίπερα όχθη, υπερβολικά πολλά leads μεταφράζονται συχνά σε αγοραστές οι οποίοι είτε δεν ενδιαφέρονται πραγματικά για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας, είτε χρειάζονται πολύ χρόνο και προσπάθεια για να πειστούν.

Παρακάτω θα βρεις 5 χρήσιμα και αποτελεσματικά tips για να εκτοξεύσεις το conversion rate στο website σου, καλύπτοντας το πρώτο βήμα του lead generation, την συλλογή πληροφοριών από τους επισκέπτες σου, την πραγματοποίηση ενεργειών που έχουν αξία για εσένα και την προσέλκυση νέου κοινού.

lead generation tips digital marketing
Τα links των ερευνών στο τέλος του άρθρου.

Εάν θες να μάθεις περισσότερα για το lead generation και το inbound marketing, διάβασε τo παρακάτω άρθρo:

Τι είναι το Inbound Marketing; Οδηγός για Αρχάριους [Infographic]

Links ερευνών:

  • https://www.nngroup.com/articles/f-shaped-pattern-reading-web-content/
  • https://www.theverge.com/2016/8/23/12610890/google-search-punish-pop-ups-interstitial-ads
Σταύρος Θεοδωράτος
Αδυναμίες του οτιδήποτε έχει να κάνει με δεδομένα και...τα Τρίκαλα Κορινθίας! Ίσως είναι ο μοναδικός web developer στον κόσμο που έκανε στροφή προς το digital marketing! Δεν λέει ποτέ όχι στον καλό καφέ, στο gaming με φίλους και στη βόλτα κοντά στη θάλασσα.