The "Let's Get Digital" Podcast
Το Podcast του Grow-Digital έφτασε! Κάθε εβδομάδα στα ηχεία σου, νέα και ειδήσεις από το digital marketing και το ecommerce. Πάτησε το κουμπί και βρες μας στο Spotify!
Recent
Τέλος το Enhanced CPC Bidding Strategy από τα Google Ads
Η Google ανακοίνωσε τα σχέδιά της για διακοπή του Enhanced Cost-Per-Click (eCPC) bidding strategy για...
Τι είναι το Marketing Mix Modeling (MMM)
Το Marketing Mix Modeling (MMM) είναι ένα ισχυρό εργαλείο στατιστικής ανάλυσης που έχει φέρει επανάσταση...
Performance Marketing vs Business Goals: Το challenge των ισορροπημένων αποφάσεων
Το να διατηρήσεις την αποτελεσματικότητα των ενεργειών στο performance marketing ενώ παράλληλα υποστηρίζεις το πλάνο...
Η Google μοιράζεται 5 SEO Insights για τα Google Trends
Η Google δημοσίευσε ένα video με insights γύρω απ΄οτα Google Trends που θα μπορούσαν να...
Share of Model: Είναι το νέο SEO KPI στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης;
Το Share of Model είναι το μερίδιο εμφανίσεων ή απαντήσεων σε ένα μοντέλο LLM (Large...
Η Google ανακοινώνει νέα GA4 features λίγο πριν το τέλος των Universal Analytics
Ίσως τη στιγμή που διαβάζεις το συγκεριμένο άρθρο να έχει ήδη τερματιστεί η λειτουργία των...
Shutdown για τα Universal Analytics την 1 Ιουλίου: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις
Η Google διακόπτει τη λειτουργία των Universal Analytics, ενός legacy web reporting εργαλείου. Αυτό είναι...
Τι είναι το Email Marketing – Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις
Σε μια εποχή όπου η τεχνολογία εξελίσσεται με ταχύτητα φωτός, το email σαν ένα κανάλι...
Πώς τα Google AI Overviews αλλάζουν το web για πάντα
Μετά από μήνες σημαντικών αλγοριθμικών updates που άφησαν το SEO community παγκοσμίως να προσπαθεί να...
5 SEO αποκαλύψεις από τα Docs της Google που διέρρευσαν
Τελικά, το έλυσε η ζωή.
Μετά το χαμό από το leakage των Google Docs που περιγράφουν...