The "Let's Get Digital" Podcast

Το Podcast του Grow-Digital έφτασε! Κάθε εβδομάδα στα ηχεία σου, νέα και ειδήσεις από το digital marketing και το ecommerce. Πάτησε το κουμπί και βρες μας στο Spotify!

LATEST

TRENDING

Recent

Το Google Ads Optimization Score αποκαλύπτει insights των ανταγωνιστών

Το Google Ads Optimization Score αποκαλύπτει insights των ανταγωνιστών

Tο Google Optimization Score, που παρέχει recommendations για τη βελτίωση του ad performance, ενημερώθηκε πρόσφατα...
Αυτά είναι τα Top 10 επεισόδια σε streams του δικού μας Let's Get Digital podcast

Αυτά είναι τα Top 10 επεισόδια σε streams του δικού μας Let’s Get Digital podcast

Ξεκινώντας να διαβάζεις αυτό το άρθρο, θεωρούμε ότι ήδη γνωρίζεις το Let's Get Digital, το...
Τι είναι το Canva και πως χρησιμεύει στο web design

Τι είναι το Canva και πως χρησιμεύει στο web design

Έχεις δημιουργήσει πρόσφατα την ψηφιακή σου επιχείρηση; Αν ναι, είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζεις τι...
Τι είναι και πώς λειτουργεί το Keyword Prioritization στα Google Ads

Τι είναι και πώς λειτουργεί το Keyword Prioritization στα Google Ads

Δεν είναι λίγες οι φορές που μπορεί να έχεις παρατηρήσει ύποπτες διακυμάνσεις στην απόδοση των...
15 AI εργαλεία για SEO

10 AI εργαλεία που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για SEO

Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να συμβάλλει σημαντικά στο SEO, απελευθερώνοντας χρόνο για να εστιάσεις σε...
Τι είναι το SEO (Search Engine Optimization) και που χρησιμεύει

Τι είναι το SEO (Search Engine Optimization) και που χρησιμεύει

Στον σημερινό ψηφιακό κόσμο, όπου οι περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες online, οι μηχανές αναζήτησης αποτελούν...
Η χρήση του AI επεκτείνεται - ποιος έχει την ευθύνη για την υιοθέτηση και ενσωμάτωση;

Η χρήση του AI επεκτείνεται – ποιος έχει την ευθύνη για την υιοθέτηση και ενσωμάτωση;

Όλο και πιο κοντά έρχεται ο κλάδος του marketing και οι ίδιοι οι marketers προς...
Τέλος το Enhanced CPC Bidding Strategy από τα Google Ads

Τέλος το Enhanced CPC Bidding Strategy από τα Google Ads

Η Google ανακοίνωσε τα σχέδιά της για διακοπή του Enhanced Cost-Per-Click (eCPC) bidding strategy για...
Τι είναι το Marketing Mix Modeling (MMM)

Τι είναι το Marketing Mix Modeling (MMM)

Το Marketing Mix Modeling (MMM) είναι ένα ισχυρό εργαλείο στατιστικής ανάλυσης που έχει φέρει επανάσταση...
Performance Marketing vs Business Goals: Το challenge των ισορροπημένων αποφάσεων

Performance Marketing vs Business Goals: Το challenge των ισορροπημένων αποφάσεων

Το να διατηρήσεις την αποτελεσματικότητα των ενεργειών στο performance marketing ενώ παράλληλα υποστηρίζεις το πλάνο...

Subscribe here for new Podcasts and articles