Η Google ανακοίνωσε τα σχέδιά της για διακοπή του Enhanced Cost-Per-Click (eCPC) bidding strategy για τις search και display καμπάνιες.
Αυτή η αλλαγή, η οποία πρόκειται να γίνει roll out σταδιακά τους επόμενους μήνες, σηματοδοτεί το τέλος μιας εποχής για μια από τις πρώτες επιλογές που έδινε η Google όσον αφορά τα smart bidding options.
Από τον Οκτώβριο 2024, οι νέες search και display καμπάνιες δεν θα μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν το Enhanced CPC ως bidding strategy.
Ωστόσο, οι υπάρχουσες eCPC καμπάνιες θα συνεχίσουν να λειτουργούν κανονικά μέχρι τον Μάρτιο 2025.
Από τον Μάρτιο 2025, όλες οι υπόλοιπες καμπάνιες search και display που χρησιμοποιούν το Enhanced CPC θα γίνουν migrated στο Manual CPC bidding.
Οι advertisers που προτιμούν να μην αλλάξουν τις ρυθμίσεις των καμπανιών τους πριν από αυτή την ημερομηνία θα δουν απευθείας την αλλαγή σε Manual CPC.
Δεν απαιτείται κάποια άμεση ενέργεια για advertisers που τρέχουν display καμπάνιες με Maximize Clicks strategy και το Enhanced CPC ενεργοποιημένο.
Οι καμπάνιες αυτές θα μεταφερθούν αυτόματα σε Maximize Clicks bidding strategy τον Μάρτιο 2025.
Η Google λάνσαρε το Enhanced CPC πριν από μια δεκαετία ως την πρώτη Smart Bidding επιλογή στρατηγικής. Έκτοτε, η Google έχει αναπτύξει πιο προηγμένα bidding options που βασίζονται στο machine learning, όπως η Maximize Conversions με optional Target CPA και Maximize Conversion Value με optional Target ROAS.
Αυτό το update σηματοδοτεί τη συνεχή ώθηση της Google προς πιο εξελιγμένες στρατηγικές που βασίζονται στο AI.
Τους επόμενους μήνες, οι advertisers που βασίζονται αυτήν τη στιγμή στο Enhanced CPC θα πρέπει να αξιολογήσουν τις επιλογές τους και ενδεχομένως να προσαρμόσουν τις ρυθμίσεις των καμπανιών τους.
Αν και η αλλαγή αυτή μπορεί να απαιτεί ορισμένες προσαρμογές, επιτρέπει επίσης στους advertisers να εξερευνήσουν και να αξιοποιήσουν τις πιο προηγμένες στρατηγικές bidding, βελτιώνοντας ενδεχομένως την απόδοση και αποτελεσματικότητα των καμπανιών τους.
Σου προτείνουμε να διαβάσεις: