Η Google λάνσαρε ένα νέο advertising program που ονομάζεται Performance Max for Marketplaces, διευκολύνοντας τους merchants με παρουσία σε μεγάλες πλατφόρμες marketplace να προωθήσουν τα προϊόντα τους στα διαφημιστικά κανάλια της Google.
Το αποτέλεσμα; Οι merchants δεν χρειάζονται πλέον website ή λογαριασμό στο Google Merchant Center για να ξεκινήσουν.
Το official documentation αναφέρει:
“Performance Max for Marketplaces helps you reach more customers and drive more sales of your products using a marketplace. After you connect your Google Ads account to the marketplace, you can create Performance Max campaigns that send shoppers to your products there.”
Αυτή η κίνηση της Google αναγνωρίζει την αυξανόμενη σημασία των online marketplaces, όπως η Amazon, στην ανακάλυψη προϊόντων.
Για τους merchants που ήδη καταχωρούν προϊόντα σε marketplaces, η Google παρέχει έναν τρόπο για να αξιοποιήσουν το διαφημιστικό της οικοσύστημα, όπως το Search, το Shopping, το YouTube, το Gmail και άλλα.
Όπως σημειώνει ο e-commerce marketer Mike Ryan στο Linkedin:
“Polls vary, but a recent single-choice survey showed that 50% of consumers start product searches on Amazon, while a multiple-choice survey showed that 66% of consumers start on Amazon.”
Πώς θα ξεκινήσεις
Για να χρησιμοποιήσουν το Performance Max for Marketplaces, οι merchants θα χρειαστούν έναν λογαριασμό σε μια πλατφόρμα marketplace και στο Google Ads.
Η Google δεν έχει ακόμα αποκαλύψει ποια marketplaces περιλαμβάνονται (τουλάχιστον για τώρα).
Μόλις οι λογαριασμοί αυτοί συνδεθούν, οι merchants θα μπορούν να λανσάρουν Performance Max καμπάνιες, αντλώντας δεδομένα απευθείας από τον κατάλογο του marketplace.
Η Google αναφέρει:
“You don’t need to have your own website or Google Merchant Center account. “You can use your existing marketplace product data to create ads with product information, prices, and images.”
Το conversion tracking για τις πωλήσεις διαχειρίζεται από το marketplace, με τις πωλήσεις των προϊόντων του merchant να γίνονται attributed στις Google καμπάνιες του.
Ενώ ακόμα δεν έχουν δημοσιευτεί επίσημα όλες οι λεπτομέρειες στο βαθμό που απαιτείται, η Google παρέχει αυτές τις πληροφορίες όταν ερωτηθεί απευθείας.
Διάβασε επίσης: Τι είναι το Google Consent Mode v2 και 10 πράγματα που πρέπει να γνωρίζεις
Οι διαφορές με τις απλές Performance Max
Αυτές είναι οι βασικές διαφορές από τις κανονικές Performance Max καμπάνιες
- No URL expansion, automatically-created assets/video assets
- No cross-account conversion tracking
- No new customer acquisition modeling
- No audience segmentation reporting
Το Performance Max for Marketplaces αντιπροσωπεύει έναν νέο τρόπο χρήσης των διαφημίσεων στη Google για εμπόρους που δραστηριοποιούνται μόνο σε πλατφόρμες τρίτων.
Η προβολή προϊόντων στο οικοσύστημα της Google χωρίς την επιβάρυνση μιας αυτόνομης παρουσίας website είναι μια σημαντική ευκαιρία.
Πώς αυτό βοηθάει τους merchants
Μέσω του οικοσυστήματος της Google, οι merchants έχουν νέους τρόπους σύνδεσης με πελάτες.
Το Performance Max for Marketplaces είναι ένας δυνητικός παράγοντας διαφοροποίησης για μικρότερους εμόρους που έχουν δυσκολευτεί να κερδίσουν χρήματα μέσω των τυπικών καμπανιών Shopping της Google.
Οι εδραιωμένοι merchants που έχουν επενδύσει στο Google Ads ενδέχεται να διαπιστώσουν ότι το πρόγραμμα αυτό ανοίγει νέες ευκαιρίες εμπορίας. Διαθέτοντας έναν ολόκληρο κατάλογο αγοράς για προβολή διαφημίσεων, οι merchants θα μπορούσαν να αποκαλύψουν ευκαιρίες ζήτησης που δεν είχαν ανακαλυφθεί στο παρελθόν.
Η επιτυχία του Performance Max for Marketplaces θα εξαρτηθεί από την εκτέλεση και την υιοθέτησή του από σημαντικούς παίκτες όπως η Amazon και η Walmart.
Διάβασε επίσης: Πώς το Generative AI ενώνει SERPs με Performance Marketers