10 Δωρεάν Εργαλεία για Online Marketing (Μέρος 5)

10 Δωρεάν Εργαλεία για Online Marketing (Μέρος 5ο)

Η αλήθεια είναι πως δεν πιστεύω στις “γρήγορες νίκες”. Πιστεύω στην επιμονή και στη σκληρή δουλειά.

Όταν είσαι marketer είναι σχεδόν βέβαιο πως θα αποτύχεις, και θα πρέπει να αποτύχεις εάν θέλεις να μάθεις και να γίνεις καλύτερος σε αυτό που κάνεις.

Το να κατέχεις τη γνώση είναι σημαντικό. Το να μπορείς να αξιοποιήσεις τη γνώση αυτή σε πρακτικό επίπεδο είναι σημαντικότερο.

Και επειδή το execution είναι είναι το Α και Ω του μάρκετινγκ, είναι καλό να έχεις ένα stack από online εργαλεία, τα οποία θα σε βοηθήσουν να γίνεις καλύτερος στο execution.

Αυτό είναι το 5ο μέρος της σειράς με τα δωρεάν εργαλεία για μάρκετινγκ και είμαι πραγματικά χαρούμενος που το μοιράζομαι μαζί σου.

Ας τα δούμε λοιπόν!

1. Focalmark

Δεν θα ήταν καλά εάν υπήρχε ένα application το οποίο να σου επιτρέπει να βρεις συναφή #Hashtags για το Instagram σε δευτερόλεπτα;

Ε λοιπόν, με αυτό το απίστευτα εύχρηστο εργαλείο μπορείς.

Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να κατεβάσεις την εφαρμογή στο κινητό σου και ανεξάρτητα με το αν είναι Android ή iOS να ξεκινήσεις την αναζήτηση.

Focalmark

Μπορείς να επιλέξεις #Hashtags από περισσότερα από 30 διαφορετικά στυλ φωτογραφίας.

Επιπλέον, μπορείς να κάνεις γεωγραφική αναζήτηση.

Ελπίζω να φανεί χρήσιμο!

2. AutoHash

Πάμε να ενισχύσουμε λίγο ακόμη την τρέλα που επικρατεί γύρω από τα #Hashtags στις μέρες μας.

Ας δούμε ένα ακόμη εργαλείο, το οποίο σου επιτρέπει να βρεις συναφή #Hashtags για τα social post σου.

Είναι λίγο διαφορετικό από αυτό που είδαμε, αλλά πίστεψε με, αξίζει να του ρίξεις μια ματιά.

Χρησιμοποιεί τεχνολογία AI (computer vision συγκεκριμένα) για να αναγνωρίσει αντικείμενα και να σου δώσει ιδέες για #Hashtags σχετικά με τα αντικείμενα αυτά.

AutoHashΤο προϊόν βρίσκεται ακόμη στην BETA έκδοση αλλά λειτουργεί μια χαρά.

3. Instant Instagram Audit

Εάν ασχολείσαι με το SMM τότε θα γνωρίζεις το Iconsquare.

Next λοιπόν έχουμε ένα εργαλείο το οποίο σου επιτρέπει να κάνεις Instagram Audits στους λογαριασμούς τους οποίους διαχειρίζεσαι και να πάρεις χρήσιμες πληροφορίες για την απόδοση των λογαριασμών αυτών.

Αυτό που παίρνεις από τη στιγμή που συνδέσεις τον λογαριασμό είναι μια αναφορά σε pdf που μοιάζει κάπως έτσι:

Instant Instagram AuditΔοκίμασε το και μην διστάσεις να μου πεις πως πήγε!

4. Twitter Bio Generator

Αν και το Twitter δεν χρησιμοποιείται συχνά στην χώρα μας, είναι ένα μέσο το οποίο ίσως έχεις χρησιμοποιήσει στο παρελθόν.

Εάν λοιπόν σκέφτεσαι να το χρησιμοποιήσεις ξανά ή εάν σκέφτεσαι να δημουργήσεις λογαριασμό, θα πρέπει να δημιουργήσεις ένα bio το οποίο να τραβάει την προσοχή.

Με αυτό το tool μπορείς να πάρεις ιδέες για να κάνεις ακριβώς αυτό.

Twitter Bio GeneratorΑν και δεν ασχολούμαι με SMM, θεωρώ πως εάν κάνεις account management και ειδικά από πελάτες στο εξωτερικό, είναι καλό να έχεις ένα τέτοιο tool.

Είναι αρκετά απλό και πιστεύω πως θα σε βοηθήσει.

5. Fonts for Instagram

Συνεχίζουμε με ένα ακόμη εργαλείο για SMM.

Το συγκεκριμένο tool σου δίνει τη δυνατότητα να επιλέξεις ανάμεσα από διαφορετικά fonts τα οποία μπορείς να χρησιμοποιήσεις στη συνέχεια στα Instagram posts σου.

Απλά πληκτρολογείς το caption μέρος του post και επιλέγεις το font που σου αρέσει.

Fonts for InstagramΚαλό, έτσι;

Χρησιμοποίησε το και μην ξεχάσεις να μου πεις αν σε βοήθησε!

6. Email Subject Line Tester

Αρκετά με τα social media. Τουλάχιστον για την ώρα…

Το CoSchedule είναι ένα SaaS το οποίο σου επιτρέπει να προγραμματίσεις τα social posts σου γρήγορα και εύκολα.

Μέρος του Inbound συστήματος του είναι ένα free tool το οποίο σου επιτρέπει να τεστάρεις το subject line των Email σου και να δεις έτσι εάν μπορείς να το βελτιώσεις και πως.

Email Subject Line TesterΕάν λοιπόν το Email marketing είναι μέρος της στρατηγικής σου, μην ξεχάσεις να χρησιμοποιείς το συγκεκριμένο tool κάθε φορά που ετοιμάζεσαι να στείλεις μια νέα καμπάνια.

Πίστεψε με, αξίζει να το δοκιμάσεις!

7. Ad Preview Tool

Πολλές φορές, προκύπτει η ανάγκη να κάνεις preview στις διαφημίσεις που τρέχεις στην Google.

Γιατί;

Μα επειδή βλέποντας πως θα φαίνεται η διαφήμιση σου, μπορείς να κάνεις τις απαραίτητες διορθώσεις στο copy σου πριν κάνεις publish.

Το εργαλείο αυτό λοιπόν είναι ένα mockup generator που σου δίνει τη δυνατότητα να κάνεις ακριβώς αυτό.

Ad Preview ToolΕιδικά εάν εργάζεσαι ως PPC advertiser, πιστεύω πως θα το βρεις αρκετά χρηστικό και πως θα σε βοηθήσει να βελτιώσεις το copy των διαφημίσεων σου.

8. VideoFruit

Γνωρίζεις το VideoFruit;

Αν όχι, τότε θα πρέπει να του ρίξεις μια ματιά.

Κατά τη γνώμη μου, έχει ένα από τα πιο καλόστημένα conversion funnels που γνωρίζω.

Μέρος της inbound μεθοδολογίας τους είναι ένα free tool το οποίο σου επιτρέπει να βρεις ποιος Email service provider (τύπου AWeber ή ActiveCampaign) σου ταιριάζει, με βάση φυσικά τις ανάγκες και δυνατότητες σου.

VideoFruitΤο μόνο που έχεις να κάνεις είναι να δώσεις τις απαντήσεις σου στην διαδραστική φόρμα που θα βρεις στο link που έχω επισυνάψει και να δεις ποιο είναι το αποτέλεσμα με βάση τις απαντήσεις αυτές.

9. Phantom Buster

Ίσως πρόκειται για το καλύτερο online tool του 2018 με διαφορά.

Τι σε βοηθάει να κάνεις;

Προτιμώ να μην σου πω και να σε αφήσω να το ανακαλύψεις μόνο σου.

Phantom BusterΤο σίγουρο είναι πως θα σε βοηθήσει να μειώσεις τον χρόνο που απαιτούν ορισμένες διαδικασίες, αυτοματοποιώντας συγκεκριμένα στάδια των διαδικασιών αυτών.

Το Phantom Buster έρχεται με ένα Free Trial 30 ημερών. Μπορείς λοιπόν να δοκιμάσεις το tool πριν αγοράσεις κάποιο από τα pricing plans.

10. Conversion Glossary

Αν έχεις διαβάσει προηγούμενα άρθρα μου θα ξέρεις πόσο πολύ εκτιμό το Unbounce.

Και αν το ξέρεις, τότε πολύ πιθανό να το έχεις επισκεφτεί.

Αυτό που ίσως δεν γνωρίζεις είναι πως το Unbounce έχει ένα Conversion Glossary, με ορολογίες σχετικές με Conversions.

Ειδικά εάν βρίσκεσαι στο ξεκίνημα της καριέρας σου, είναι κάτι που θέλεις να έχεις στα bookmarks του browser που χρησιμοποιείς.

Conversion GlossaryΚαλή ανάγνωση! Μη ξεχάσεις να διαβάσεις και τα υπόλοιπα άρθρα με τα καλύτερα δωρεάν marketing tools της αγοράς…

Σε ευχαριστώ πραγματικά που διέθεσες λίγο χρόνο για την ανάγνωση αυτού του άρθρου. Μην ξεχάσεις πως αν θέλεις να συνδεθείς μαζί μου, μπορείς πάντοτε να το κάνεις εδώ και εδώ

Τέλος, εάν σου άρεσε αυτό το άρθρο, θα το εκτιμούσα εάν μπορούσες να κάνεις ένα share, ώστε να φτάσει σε περισσότερους χρήστες.

Γιώργος Χασιώτης
Ο Γεώργιος Χασιώτης γεννήθηκε στην Κοζάνη. Σπούδασε διοίκηση επιχειρήσεων και μετά από κάποια χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας, αποφάσισε να ασχοληθεί αποκλειστικά με το μάρκετινγκ. Του αρέσει να σχεδιάζει συστήματα Inbound Marketing από το μηδέν, να ανακαλύπτει νέους τρόπους και τεχνικές ενίσχυσης του Customer Retention και να επικοινωνεί αποτελεσματικά το μήνυμα μιας εταιρίας μέσω Conversational Experiences. Είναι Co-Founder του Slide In, ενός Client-Centric Digital Agency το οποίο ειδικεύεται σε συγκεκριμένες μεθόδους Digital Marketing, από τεχνικές PPC Advertising μέχρι τεχνικές Customer Avatar Identification και Marketing Automation. Το Slide In αναλαμβάνει κυρίως πελάτες εκτός Ελλάδας, έχοντας αναπτύξει το πελατολόγιο του σε πάνω από 11 διαφορετικές χώρες.