10 Δωρεάν Εργαλεία για Online Marketing (Μέρος 4ο)

10 Δωρεάν Εργαλεία για Online Marketing (Μέρος 3ο)

Εάν εργάζεσαι ως επαγγελματίας του μάρκετινγκ, ανεξάρτητα με το αν χαρακτηρίζεις τον εαυτό σου ως copywriter, SEO, analytics specialist, social media manager ή advertiser, τότε σίγουρα θα βρίσκεσαι σε μια συνεχή προσπάθεια να μείνεις up to date με όλα τα online εργαλεία που θα σε βοηθήσουν να γίνεις καλύτερος σε αυτό που κάνεις.

Γιατί όμως δίνουμε τόσο μεγάλη σημασία σε όλα αυτά τα εργαλεία που υπόσχονται να μας βοηθήσουν να γίνουμε πιο παραγωγικοί και που – τις περισσότερες φορές – δεν το καταφέρνουν;

Η αλήθεια είναι πως σε μεγάλο βαθμό μας “ιντριγκάρει” να μάθουμε ποια tools χρησιμοποιούν μεγάλοι marketers της εποχής μας. Ίσως έτσι νιώθουμε πως  “κλέβουμε” ένα μέρος των skills που τους έχουν κάνει τόσο πετυχημένους.

Ίσως και όχι.

Όπως και να έχει, στη συγκεκριμένη σειρά μοιράζομαι μαζί σου εργαλεία τα οποία έχω δοκιμάσει και τα οποία θεωρώ πως όντως με βοηθούν να γίνω καλύτερος σε αυτό που κάνω.

Αυτό λοιπόν είναι το 4ο μέρος της συγκεκριμένης σειράς.

Θα χαρώ πολύ να ακούσω τη γνώμη σου στο τέλος του άρθρου!

1. Landing Page Analyzer by Unbounce

Εάν ασχολείσαι με το μάρκετινγκ λίγο καιρό τώρα, τότε σίγουρα θα γνωρίζεις το Unbounce. Πρόκειται για ένα SaaS που σε βοηθά να δημιουργήσεις landing pages και conversion funnels για τις καμπάνιες σου.

Αφού γνωρίζεις το Unbounce, θα γνωρίζεις και τον Co-Founder της εταιρίας, Oli Gardner, ο οποίος είναι ένας πραγματικός master του conversion optimization.

Αυτό που ίσως δεν γνωρίζεις, είναι πως στα πλαίσια του inbound συστήματος του Unbounce, έχει δημιουργηθεί ένα δωρεάν εργαλείο το οποίο σου επιτρέπει να αναλύσεις την απόδοση του landing page σου.

 

Landing Page Analyzer by Unbounce

 

Είναι γνωστό πως το Unbounce διαθέτει μια μεγάλη σειρά από free resources, αλλά θεωρώ πως το συγκεκριμένο tool είναι ότι καλύτερο έχουν αναπτύξει έως σήμερα.

Πρόκειται πολύ απλά για τον καλύτερο τρόπο να αναλύσεις το landing page σου γρήγορα και χωρίς κόστος.

Δοκίμασε το και μην ξεχάσεις να μου πεις πως πήγε!

2. Keywords Everywhere

Σειρά έχει ένα Chrome Extension που χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά.

Δεν θα ήταν ωραία να έχεις ένα εργαλείο που σου επιτρέπει να δεις τον αριθμό των αναζητήσεων που γίνονται για ένα συγκεκριμένο keyword;

Με αυτό το δωρεάν εργαλείο που ονομάζεται Keywords Everywhere, μπορείς να δεις όχι μόνο τον αριθμό των αναζητήσεων αλλά και ένα πιθανό κόστος ranking για το συγκεκριμένο keyword.

 

Keywords Everywhere

 

Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να προσθέσεις το extension στον browser σου και να ξεκινήσεις τις αναζητήσεις.

Είμαι βέβαιος πως θα σε βοηθήσει να ξεχωρίσεις ποια από τα keywords που σε ενδιαφέρουν παρουσιάζουν δυναμική και ποια θα μπορούσαν να αποτελέσουν ευκαιρία για καλύτερα rankings.

Μιλώντας για Chrome Extensions, μπορείς να μου στείλεις ένα μήνυμα εδώ και θα λάβεις μια λίστα με τα 21 Chrome Extensions που χρησιμοποιώ καθημερινά.

3. Google Rich Media Gallery

Ας υποθέσουμε πως τρέχεις διαφημιστικές καμπάνιες στη Google με σκοπό να δημιουργήσεις κίνηση στο website σου.

Είναι πολύ πιθανό και απολύτως δικαιολογημένο να αναρωτιέσαι – ειδικά εάν έχεις αναλάβει ο ίδιος το management των διαφημίσεων σου – εάν οι καμπάνιες σου αποδίδουν καλά σε σχέση με το γενικό μέσο όρο ή τέλος πάντων σε σχέση με αυτές άλλων διαφημιστών.

Θα ήταν σίγουρα πολύ βοηθητικό εάν υπήρχε ένας τρόπος να δούμε τα benchmarks κάθε χώρας και έτσι να αξιολογήσουμε καλύτερα τα αποτελέσματα των διαφημιστικών προσπαθειών μας.

Ευτυχώς, υπάρχει λύση.

Με αυτό το δωρεάν tool από την Google, έχουμε τη δυνατότητα να ρίξουμε μια ματιά μέσα από την κλειδαρότρυπα του PPC advertising.

Αυτά είναι τα αποτελέσματα που πήρα για τη χώρα μας:

 

Google Rich Media Gallery

 

Δεν είναι καλύτερα τώρα που γνωρίζεις ποιο είναι ο μέσος όρος σε διάφορα key metrics όπως το CTR και το CPR και δεν θα σε βοηθήσει αυτό να καταλάβεις ακόμη καλύτερα την απόδοση των διαφημίσεων σου;

Είμαι βέβαιος πως είναι.

4. Logojoy

Ας συνεχίσουμε.

Το συγκεκριμένο tool είναι ένα από τα αγαπημένα μου.

Ίσως αναρωτιέσαι γιατί.

Ο λόγος είναι απλός: Μου επιτρέπει να σχεδιάσω ένα λογότυπο σε λίγα μόλις λεπτά.

 

Logojoy

 

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το συγκεκριμένο tool για να δημιουργήσεις τη βάση της εταιρικής ταυτότητας μιας εταιρίας σύντομα και με το μικρότερο δυνατό κόστος.

Καλό, έτσι;

Φρόντισε να ρίξεις μια ματιά και να μου πεις πως πήγε!

5. Colormind

Το συγκεκριμένο εργαλείο θα φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο σε όποιον ασχολείται με το design.

Πρόκειται για ένα free tool που σου επιτρέπει να δημιουργήσεις χρωματικές παλέτες, τις οποίες μπορείς να χρησιμοποιήσεις για τις ανάγκες της εταιρίας σου ή για τις ανάγκες των πελατών σου.

 

Colormind

 

Μπορείς επίσης να πάρεις ιδέες για χρωματικές παλέτες που θα λειτουργούσαν αποτελεσματικά στη δική σου περίπτωση ή και να δημιουργήσεις μια παλέτα με βάση τα χρώματα του δικού σου brand.

6. Grahammacphee

Ας περάσουμε σε κάτι πιο απλό και πιο διασκεδαστικό.

Με αυτό το εργαλείο έχεις τη δυνατότητα να φτιάξεις GIF για τα post σου στα social media σε μόλις λίγα δευτερόλεπτα.

Η αλήθεια είναι πως το ανακάλυψα πολύ πρόσφατα και το έχω χρησιμοποιήσει μόλις 4 φορές από τότε.

Το καλό είναι πως σου δίνει τη δυνατότητα να προσθέσεις το μήνυμα που θέλεις, καθώς και να επεξεργαστείς κάποιες πολύ βασικές παραμέτρους όπως τα χρωματικά πλαίσια και να κάνεις export το GIF σου στην συσκευή που χρησιμοποιείς.

 

Grahammacphee

 

Είναι ένας εύκολος τρόπος για να δημιουργήσεις social posts και να επικοινωνήσεις αποτελεσματικά το μήνυμα σου.

7. Twitter Audit

Στην Ελλάδα η χρήση του Twitter ως μέσο δικτύωσης δεν είναι ιδιαίτερα συνήθης.

Βέβαια, στο εξωτερικό και ιδιαίτερα σε χώρες όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής η χρήση του Twitter αν και σαφώς μειωμένη είναι αναλογικά πολύ μεγαλύτερη από ότι στη χώρα μας.

Εάν κάνεις account management σε λογαριασμούς Twitter από το εξωτερικό, έχω να σου προτείνω το Twitter Audit.

Ένα free tool που μέσω μια ανάλυσης του λογαριασμού που επιθυμείς αναγνωρίζει πόσοι από τους followers που έχεις είναι πραγματικοί και πόσοι όχι.

 

Twitter Audit

 

Όπως καταλαβαίνεις, είναι σημαντικό το ποσοστό των πραγματικών χρηστών να είναι υψηλό, καθώς σε αντίθετη περίπτωση θα επηρεαστεί σε μεγάλο βαθμό το engagement του συγκεκριμένου λογαριασμού.

Αν και δεν είμαι πλέον στο SMM, θεωρώ πως είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για Twitter Audits για όσους ασχολούνται με τα social media.

8. Display Purposes

Συνεχίζουμε με κάτι που θεωρώ πως είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον.

Αφορά κυρίως όσους χρησιμοποιούν ή ασχολούνται με το Instagram και ενδιαφέρονται για νέες τάσεις σε Hashtags.

Η χρήση του είναι εξαιρετικά απλή.

Όπως φαίνεται και στην εικόνα που ακολουθεί, εισάγοντας το Hashtag που σε ενδιαφέρει ως όρο αναζήτησης, μπορείς να βρεις μια σειρά από εξαιρετικά συναφή Hashtags τα οποία μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να ενισχύσεις το visibility του περιεχομένου σου.

 

Display Purposes

Είμαι σίγουρος πως θα το βρεις ενδιαφέρον.

Υπάρχουν και κάποια άλλα features, τα οποία όμως για να είμαι ειλικρινής δεν έχω ακόμη βρει το χρόνο να δοκιμάσω.

 

9. Keywords Niche Finder

Λίγο πριν το τέλος έχουμε ένα ακόμη χρήσιμο tool, αυτή τη φορά από το Wordstream.

Ο σχεδιασμός του είναι λίγο old-school και η λογική του βασίζεται στο keywords research.

Σύμφωνα με την εταιρία, σε βοηθάει να ανακαλύψεις εάν ένα niche είναι επικερδές ή όχι.

Υπάρχουν φυσικά και άλλες μηχανές αναζήτησης (όπως το Amazon ή τα Google Trends) στις οποίες μπορείς να πραγματοποιήσεις μια τέτοια έρευνα.

Θεωρώ όμως αρκετά αξιόλογη της λύση της Wordstream.

 

Keywords Niche Finder

 

Τέλος, να αναφέρω πως υπάρχει το όριο των 30 αναζητήσεων για δωρεάν λογαριασμούς, για αυτό να είσαι προσεκτικός με τις αναζητήσεις που πραγματοποιείς!

10. Title Tag Preview Tool by MOZ

Είμαι βέβαιος πως έχεις ακουστά την MOZ καθώς και τον Founder της εταιρίας – και έναν από τους αξιόλογους επαγγελματίες της βιομηχανίας του online marketing –  Rand Fishkin.

Η MOZ λοιπόν προσφέρει αυτό το online tool το οποίο σου επιτρέπει να δεις πως εμφανίζοται τα Title Tags σου, προτού τα δημοσιεύσεις online.

 

Title Tag Preview Tool by MOZ

 

Προσωπικά χρησιμοποιώ το Title Tag Preview Tool προτού δημοσιεύσω ένα blog post, ώστε να είμαι σίγουρος πως το Title Tag του post μου είναι αρκετά ελκυστικό.

Αυτό που είναι ενδιαφέρον όμως είναι πως κάθε φορά που χρησιμοποιώ το συγκεκριμένο tool, πάντοτε αλλάζω 1-2 λέξεις στον τίτλο του post μου.

Δοκίμασε το και μην ξεχάσεις να μου πεις πως πήγε!

 

Σε ευχαριστώ πραγματικά που διέθεσες λίγο χρόνο για την ανάγνωση αυτού του άρθρου. Μην ξεχάσεις πως αν θέλεις να συνδεθείς μαζί μου, μπορείς πάντοτε να το κάνεις εδώ και εδώ

Τέλος, εάν σου άρεσε αυτό το άρθρο, θα το εκτιμούσα εάν μπορούσες να κάνεις ένα share, ώστε να φτάσει σε περισσότερους χρήστες.

SUBSCRIBE & STAY DIGITAL
Κάνε εγγραφή και θα λαμβάνεις στο inbox σου όλα τα νέα trends γύρω από το Digital Marketing και το eCommerce. Το Digital Marketing εξελίσσεται, μη μένεις πίσω!
Spam Free! Μισούμε το spam όσο και εσύ, θα λαμβάνεις νέα μας 1 φορά την εβδομάδα!
Ο Γεώργιος Χασιώτης γεννήθηκε στην Κοζάνη. Σπούδασε διοίκηση επιχειρήσεων και μετά από κάποια χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας, αποφάσισε να ασχοληθεί αποκλειστικά με το μάρκετινγκ. Του αρέσει να σχεδιάζει συστήματα Inbound Marketing από το μηδέν, να ανακαλύπτει νέους τρόπους και τεχνικές ενίσχυσης του Customer Retention και να επικοινωνεί αποτελεσματικά το μήνυμα μιας εταιρίας μέσω Conversational Experiences. Είναι Co-Founder του Slide In, ενός Client-Centric Digital Agency το οποίο ειδικεύεται σε συγκεκριμένες μεθόδους Digital Marketing, από τεχνικές PPC Advertising μέχρι τεχνικές Customer Avatar Identification και Marketing Automation. Το Slide In αναλαμβάνει κυρίως πελάτες εκτός Ελλάδας, έχοντας αναπτύξει το πελατολόγιο του σε πάνω από 11 διαφορετικές χώρες.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here