Κι αν σου φαίνονται άγνωστες λέξεις, ας διερευνήσουμε αρχικά τι εννοούμε λέγοντας coalition loyalty network. Απλά, η συμμετοχή πολλών εμπορικών σημάτων σε ένα συνεργατικό πρόγραμμα loyalty.
Πάρε για παράδειγμα το πρόγραμμα Loyalty συμμαχίας όπως το Star Alliance ή το SkyTeam που προσφέρουν την ευκαιρία στους επιβάτες να προσαρμόσουν τα μίλια τους με άλλες αεροπορικές εταιρείες.
Κάτι τέτοιο λοιπόν φαίνεται πως πάει να δημιουργηθεί πιο οργανωμένα στην Ελλάδα, λέγεται Wadata Marketplace και μας συστήνεται ως ένα ψηφιακό πορτοφόλι. Στην πραγματικότητα, όμως, είναι κάτι πολύ περισσότερο από αυτό.
Στο wadata marketplace μπορεις να γίνεις μέλος εντελώς δωρεάν και να χρησιμοποιήσεις τους πόντους σου από προγράμματα επιβράβευσης και e-shops, σε προϊόντα και υπηρεσίες που πραγματικά χρειάζεσαι όπως κομμωτήρια, γυμναστήρια, εστίαση, pet shops και άλλα.
Ισως, η μόνη προϋπόθεση είναι να είσαι ήδη μέλος σε καποιο loyalty πρόγραμμα από πριν, προκειμένου να έχεις κάποιους πόντους, αλλά και πάλι, δεν είναι 100% απαραίτητο μιας και μπορείς να γραφτείς απευθείας μέσα από τη Wadata!
Πλέον, μπορείς να απολαμβάνεις κουπόνια και προωθητικές ενέργειες κομμένες και ραμμένες στα μέτρα σου!
Ναι! Η τεχνολογία που χρησιμοποιεί το Wadata Marketplace και η ψηφιοποίηση το έχουν φτάσει σε άλλο level και κυριολεκτικά λειτουργεί προς όφελος του χρήστη, δίνοντας παράλληλα ευκαιρίες για cross sell και up-sell μεταξύ των brands.
Και για να τα πούμε απλά, μπορείς να:
- Εξαργυρώσεις πόντους από προγράμματα επιβράβευσης σε οποιαδήποτε επιχείρηση.
- Ανταλλάξεις τους πόντους σου με άλλα μέλη, αλλά και μεταξύ των προγραμμάτων που ήδη έχεις.
- Κερδίσεις ψηφιακά νομίσματα για αγορές online αλλά και σε φυσικό κατάστημα.
- Δωρίσεις πόντους σε Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς όπως Γιατροί Χωρίς Σύνορα, Μπορούμε, Πράξις, we4all και άλλα.
Κι αν είσαι στη φάση που φτιάχνεις το e-shop σου ή που το έχεις έτοιμο και αναρωτιέσαι ποια κανάλια πρέπει να υπολογίσεις ως traffic streams, σκέψου πως το να είσαι μέλος στο Wadata Marketplace με το e-shop σου, σου δίνει επιπλέον τρόπους να προσεγγίσεις πελάτες.
Μέσα από το marketplace συνδέεσαι με μια υπάρχουσα μηχανή user traffic, αντί να αναζητείς πελάτες μόνος σου, κάτι που είναι πολύ πιο δύσκολο και πιο ακριβό.
Ένα από τα πιο σημαντικά πλεονεκτήματά του να αποτελεί το e-shop σου μέρος ενός marketplace όπως το wadata, είναι ότι έχει ήδη μια καθιερωμένη βάση χρηστών που εμπιστεύεται την πλατφόρμα, κάνοντας τις πιθανότητες να τους μετατρεψεις σε πελάτες πολύ μεγαλύτερες. Κι έτσι η δουλειά που πρέπει να κάνεις για να αποκτήσεις μάτια να δουν τις προσφορές σου είναι πολύ πιο εύκολη.
Εντάσσοντας το loyalty πρόγραμμά σου ή προσφορές απο το e-shop σου στο wadata marketplace, θα έχεις πολύ περισσότερες ευκαιρίες να προσεγγίσεις αυτούς τους νέους πελάτες που μπορεί να μην είχαν ακούσει ποτέ για το e-shop σου στο παρελθόν.
Αυτό βέβαια μπορεί επίσης να σημαίνει ότι θα έρθουν και πολλοί νέοι πελάτες στο καταστημα σου! Τι καλύτερο λοιπόν;
Κερδίζεις και εσύ, κερδίζει και ο πελάτης σου!
Τι όφελος έχει ο πελάτης;
Πολύ περισσότερες ευκαιρίες να κερδίσει rewards καθώς πολλαπλασιάζονται τα οφέλη από τη χρήση πολλών επώνυμων συνεργατών στο δίκτυο, καλύτερη εμπειρία και διασύνδεση με το e-shop σου, αφού πλέον νιώθει ότι βρίσκει απαντήσεις στις ανάγκες του.
Αξίζει τελικά να μπει το e-shop σου στο loyalty marketplace της Wadata;
Υπάρχει λόγος να περιμένεις να το κάνει πρώτος ο ανταγωνιστής σου;
Αξίζει να το δοκιμάσεις είτε δωρεάν, είτε ως καταναλωτής, είτε ως e-shop εδώ.