Tο Google Optimization Score, που παρέχει recommendations για τη βελτίωση του ad performance, ενημερώθηκε πρόσφατα με στόχο να κάνει highlight τις συγκεκριμένες ανταγωνιστικές πιέσεις που επηρεάζουν το impression share.
Αυτό το νέο feature σου δίνει μια πιο ξεκάθαρη εικόνα του τρόπου με τον οποίο σημαντικοί ανταγωνιστές επηρεάζουν τις καμπάνιες, βοηθώντας σε να λαμβάνεις πιο ολοκληρωμένες αποφάσεις.
Ωστόσο, η μίμηση της στρατηγικής των ανταγωνιστών σου δεν είναι πάντα μια λογική κίνηση και θα μπορούσε να οδηγήσει απλώς σε περιττές υπερβολικές δαπάνες. Επομένως, χρειάζεται προσοχή κατά τη διάρκεια του decision making.
Πώς λειτουργεί
- Το Optimization Score προσδιορίζει πλέον την επιρροή των ανταγωνιστών στα metrics των καμπανιών.
- Αυτό παρέχει στους advertisers πληροφορίες σε πραγματικό χρονο σχετικά με τον ανταγωνισμό σε auction-level.
Αυτή τη νέα δυνατότητα την είδαμε πρώτα στο LinkedIn profile του Google Ads expert, Craig Graham.
Η κατανόηση των ανταγωνιστικών πιέσεων είναι σημαντική για την αποτελεσματική βελτιστοποίηση των search καμπανιών. Αυτή η νέα προβολή σε auction-level θα μπορούσε να αποτελέσει game changer για πολλούς advertisers. Ωστόσο, θα μπορούσε απλώς να αποτελεί ένα μέσο για να σε κάνει να ξοδεύεις άσκοπα.
Αυτό που αναμένει το industry είναι η επέκταση αυτής της δυνατότητας σε περισσότερα Optimization Score insights με την πάροδο του χρόνου.
Ρίχνοντας φως στο πώς και πού πιέζουν οι ανταγωνιστές, όπως η Amazon στο παραπάνω παράδειγμα, η Google θα μπορούσε να δώσει τη δυνατότητα στους advertisers να λαμβάνουν υπόψη και άλλες παραμέτρους για να βελτιώσουν την απόδοση των καμπανιών τους – ή, μπορεί να αποδειχθεί και ως μια μεγάλη παγίδα με θύμα, το ROAS.
Είδωμεν…