Και όμως, έγινε!
Το Clubhouse είναι πλέον διαθέσιμο και σε λειτουργικό σύστημα Android, προσωρινά μόνο για όσους ζουν στις Η.Π.Α.
Η εφαρμογή βρίσκεται στο Play Store και αυτό ήταν κάτι που σκόρπισε χαμόγελα σε όσους δεν είχαν μέχρι τώρα τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή, λόγω του λειτουργικού συστήματος της συσκευής τους.
Διάβασε επίσης: Τι Είναι το Clubhouse: Το Νέο Social Networking App που Βασίζεται στο Audio
Το δημοφιλές voice-based social network λάνσαρε πριν λίγες ημέρες μια beta έκδοση στο PlayStore, ανακοινώνοντας ότι θα κάνει σταδιακά roll out την εφαρμογή και σε άλλες χώρες στον κόσμο.
Πλέον, το Clubhouse αγγίζει την αξία των $4 δισεκατομμυρίων δολλαρίων στο πιο πρόσφατο fundraise!
Το εντυπωσιακό όμως είναι ότι μέχρι πρότεινος ήταν διαθέσιμο μόνο σε iOS συσκευές.
Η εφαρμογή κέρδισε πολύ γρήγορα δημοτικότητα, προσελκύοντας πολλούς celebrities, πολιτικούς και entrepreneurs, όπως για παράδειγμα τους Elon Musk, Neil Patel και άλλους.
Μετά από απαίτηση πολλών χρηστών (είχε δηλώσει ότι η διαθεσιμότητα για ανάπτυξη εφαρμογής σε Android ήταν αυτό που ο κόσμος ζητούσε περισσότερο), το Clubhouse ξεκίνησε στις αρχές του έτους την ανάπτυξη της εφαρμογής ώστε να είναι διαθέσιμη και σε Android.
Παρακάτω, μπορούμε να δούμε το πώς η δημοφιλία του Clubhouse εκτοξεύτηκε από τα τέλη Δεκεμβρίου 2020 σε όλο τον κόσμο, ενώ από την έναρξη των μέτρων χαλάρωσης της καραντίνας σε παγκόσμιο επίπεδο η δημοφιλία της άρχισε να πέφτει (όπου δημοφιλία = downloads):
Καθώς το Clubhouse αγωνίζεται να διατηρήσει την ανάπτυξή του – δεδομένα που προκύπτουν από υπηρεσίες application analysis όπως το AppMagic και το AppAnnie, δείχνουν ότι τα downloads του Clubhouse έχουν μειωθεί δραστικά τους τελευταίους μήνες.
Έτσι, το μεγάλο στοίχημα είναι ότι η εφαρμογή που έρχεται για τις Android συσκευές θα μπορούσε να αποδειχθεί καθοριστική για την ενίσχυση της εφαρμογής σε όλο τον κόσμο.
Άλλη μια θεωρία που θέλει ως αποτέλεσμα να εκτοξεύσει τη χρήση του Clubhouse είναι να μην απαιτείται invitation για να συμμετάσχει κάποιος στις συνομιλίες. Ωστόσο, το Clubhouse έδωσε τέλος σε αυτή τη θεωρία, υποστηρίζοντας ότι και αυτή η πρακτική είναι μέρος της προσπάθειας να διατηρήσουν υπό έλεγχο την ανάπτυξη της εφαρμογής.
Μη ξεχνάμε επίσης ότι η εφαρμογή για Android έρχεται σε μια περίοδο όπου τα Facebook, Twitter, Discord, Spotify, Reddit και LinkedIn έχουν ξεκινήσει να σχεδιάζουν αντίστοιχες υπηρεσίες.
Για παράδειγμα, το Twitter Spaces, ένας κλώνος του Clubhouse, έχει αναδειχθεί ως ένας από τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές που υποστηρίζεται τεχνολογικά από πολύ μεγάλα τεχνολογικά ονόματα.
Πάντως, χρήστες που έχουν δοκιμάσει την εφαρμογή στην Αμερική (σε Android), υποστηρίζουν ότι έχει αρκετές ελλείψεις, όπως το να κάνουν follow ένα topic, in-app translations, localization, δυνατότητα δημιουργίας ή διαχείρισης ενός club, σύνδεση με Twitter/Instagram profiles, paymers καθώς και τη δυνατότητα αλλαγής ονόματος προφίλ ή ονόματος χρήστη.
Είμαστε στις θέσεις μας και αναμένουμε να δούμε, όταν το λανσάρισμα γίνει και στην Ελλάδα, ποια θα είναι η χρήση του Clubhouse από τους Android users.