Τι περιλαμβάνει η διαδικτυακή παρουσία του brand μου;

Τι περιλαμβάνει η διαδικτυακή παρουσία του brand μου;

Ο κυβερνοχώρος είναι σαν ένα ωκεανό, που η επιτυχής πλοήγησή σου σε αυτόν απαιτεί συνεχή εξάσκηση και οι τεχνικές “κολύμβησής” σου θα πρέπει να εξελίσσονται για να ανταπεξέρχεσαι επαρκώς στις αχαρτογράφητες περιοχές, και να είσαι πάντοτε σε επαγρύπνηση για ανταγωνιστές που εμφανίζονται από το πουθενά.

Ξεκινώντας το δικό σου brand, είτε για καθαρά ψυχαγωγικό ή ερασιτεχνικά επαγγελματικό σκοπό, είτε ως αμιγώς επιχειρηματική κίνηση, θα πρέπει να αναλογιστείς τη διαδικτυακή σου παρουσία. Δηλαδή πώς αυτό που πρεσβεύεις θα μεταφέρεται στο κοινό, ποια μέσα θα χρησιμοποιηθούν, και ύστερα να αναλυθούν οι επιμέρους στόχοι και οι στρατηγικές που θα υιοθετηθούν για την επίτευξή τους.
Η φύση του brand και η γενικότερη επιδίωξή σου, καθορίζει τα πεδία στα οποία θα επικεντρωθείς και θα επενδύσεις, βασικό όμως είναι πρώτα από όλα να έχεις γνώση των υποψήφιων επιλογών.

  1. Ιστοσελίδα – Ιστότοπος

Ανεξάρτητα από την ύπαρξη ή όχι των επιλογών που θα παραθέσουμε στη συνέχεια, τη συμπερίληψη ή όχι ενός e-shop ή απλώς την επίδειξη των προϊόντων ή υπηρεσιών σου, είναι από βοηθητικό και χρήσιμο έως απαραίτητο να δημιουργήσεις έναν αποκλειστικό ιστότοπο (η κατασκευή ιστοσελίδων WordPress είναι μία από τις επικρατέστερες επιλογές για μη-γνώστες προγραμματισμού), όπου θα συστήνεσαι στο κοινό, θα διηγείσαι σύντομα την ιστορία σου, και θα προσφέρεις τη δυνατότητα επικοινωνίας.

  1. Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Χαρακτηρίζονται από αμεσότητα και εύρος στη δημιουργία περιεχομένου ανάλογα με τη χρησιμοποιούμενη πλατφόρμα, ενώ είναι ο επικρατέστερος τρόπος για αλληλεπίδραση με τις μικρότερες ηλικιακές ομάδες. Επίλεξε την ποιότητα έναντι της ποσότητας, δηλαδή αξιολόγησε το χρόνο και τις δυνατότητές σου, εστιάζοντας στο επίπεδο των δημοσιεύσεων και πρωτίστως στη χρονική σταθερότητα σε αυτές, ακόμη και αν αυτό απαιτεί χρήση λιγότερων μέσων. Η χρήση εφαρμογών που σου προσφέρουν αναλυτικές μετρήσεις για την ανταπόκριση του κοινού, εξαρτάται από τις προσωπικές σου επιδιώξεις και φιλοδοξίες για το brand σου. 

  1. Διαφήμιση και Μηχανές Αναζήτησης

Μέχρι τώρα αναφερθήκαμε στα απαραίτητα εργαλεία που θα σε βοηθήσουν να διαδόσεις την ιδέα και τις δράσεις σου, ανεξαρτήτως των απώτερων σκοπών.Πλέον όμως, περνάμε σε πιο εξειδικευμένες μεθόδους, άμεσα συνδεδεμένες με την επιτυχία και το κέρδος. Η ανταπόκρισή σου σε αυτές, δημιουργεί δύο επιλογές: είτε τη συστηματική εκπαίδευσή σου και την απόκτηση ενός εύρους γνώσεων σε επαγγελματικό επίπεδο, είτε τη στενή σου συνεργασία με έμπειρους επαγγελματίες.
Λόγος γίνεται, για τη θέση στην οποία θα εμφανίζονται η ιστοσελίδα ή οι λογαριασμοί σου στα social media, στις μηχανές αναζήτησης, καθώς και τις μεθόδους ανάδειξής του μελετώντας τις αναζητήσεις των χρηστών, και γενικότερα τις διαφημιστικές και προωθητικές τεχνικές που μπορούν να εφαρμοστούν.
Αυτό που μπορείς να κάνεις, και μάλλον κρίνεται οικονομικά συμφέρον, είναι να επικοινωνήσεις τις ανάγκες σου επιδιώκοντας ένα ωφέλιμο πακέτο προσφοράς που να συνδυάζει την κατασκευή πρωτότυπης ιστοσελίδας  με άλλα εργαλεία μάρκετινγκ, όπως αυτά που προσφέρονται στο kataskeuiistoselidwn.gr

  1. Αλληλεπίδραση με το κοινό

Το τελευταίο σκαλοπάτι, που αν παραλειφθεί προκαλεί αρνητικές επιπτώσεις στα παραπάνω βήματα, ανεξάρτητα από το βαθμό του ζήλου και της προσπάθειας η οποία έχει καταβληθεί, είναι η ανάπτυξη σχέσεων με τον αναγνώστη/χρήστη/καταναλωτή.
Μπορεί η επισκεψιμότητα και η κινητικότητα να μην καταμετρώνται με ειδικά εργαλεία, και η προσαρμογή στην ανατροφοδότηση να μη γίνεται τόσο συχνά, θα πρέπει όμως να δίνεται έμφαση στην ανταπόκριση και την απάντηση, σε οποιοδήποτε σχόλιο, κριτική, παράπονο ή επευφημία, δείχνοντας έτσι ότι σε ενδιαφέρει η εγκαθίδρυση ποιοτικών σχέσεων. 

Grow Digital Team
Το Grow Digital αποτελεί ένα ενημερωτικό portal βασισμένο στο σύγχρονο Digital Marketing και στις υποκατηγορίες του. Στόχος μας η σαφής, άμεση και έγκυρη πληροφόρηση του Ελληνικού σχετικά με έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους στην Ελλάδα.