Τα Google Web Stories φτάνουν τις 100k ανά ημέρα

100,000 νέα Web Stories αναφέρει η Google ότι προστίθενται στο index της σε καθημερινή βάση!

Τα Google Web Stories Φτάνουν τις 100k Ανά Ημέρα

Σε report της για τη χρήση των Web Stories, η Google αναφέρει ότι 100,000 νέα stories προστίθενται πλέον στο search index της κάθε μέρα.

Το report της Google περιλαμβάνει δεδομένα σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο τα Web Stories αναπτύσσονται ως μορφή περιεχομένου, καθώς και insights σχετικά με τον τύπο του περιεχομένου που αποδίδει καλύτερα.

Advertisement

Ακολουθεί μια σειρά από στατιστικά και κάποιες συμβουλές της Google για επιτυχημένα Web Stories.

Google Web Stories

Πάνω από 20 εκατομμύρια Web Stories είναι στο διαδίκτυο συνολικά. Από τον Οκτώβριο του 2020, 6.500 νέα domains έχουν αναρτήσει το πρώτο τους Web Story.

Το report υπογραμμίζει τα δεδομένα από τον Οκτώβριο του 2020, καθώς ένα update της Google έφερε τα Web Stories στο Google Discover. Είναι πιθανό το update αυτό να είναι ένας παράγοντας που οδήγησε αρκετά domains να αναρτήσουν ένα Web Story για πρώτη φορά.

“Τον περασμένο Οκτώβριο, δημιουργήσαμε ένα ‘σπίτι’ για τα Web Stories στο Google Discover, ώστε οι χρήστες να μπορούν να βρουν μια εξατομικευμένη ροή από τα καλύτερα Web Stories σε όλο το web. Ο στόχος με τα Web Stories είναι να επιτρέψουν στους publishers και content creators να δημιουργήσουν εύκολα το περιεχόμενό τους, έχοντας παράλληλα όλο το ownership δικό τους.”

Τα δεδομένα δείχνουν ότι αυτή η μορφή των Web Stories, η οποία φέρνει μικρής σε διάρκεια κλιπς παρόμοια με αυτά του Instagram, σε Google Search και Discover, κερδίζει όλο και περισσότερο κοινό.

Σύμφωνα με πληροφορίες, εκατομμύρια χρήστες βλέπουν και αλληλεπιδρούν καθημερινά με Web Stories.

Χρησιμοποιώντας δεδομένα που έχουν συγκεντρωθεί από το λανσάρισμα του Web Story ως format, η Google έχει συγκεντρώσει πέντε προτάσεις για τη δημιουργία επιτυχημένων Web Stories.

5 συμβουλές για δημιουργία επιτυχημένων Web Stories

Παρακάτω θα βρεις τα σημαντικότερα insights που μοιράζεται η Google σχετικά με τα Web Stories έως σήμερα.

Τι είδους περιεχόμενο λαμβάνει το μεγαλύτερο engagement;

Περιεχόμενο σχετικά με lifestyle έχει το μεγαλύτερο engagement σε σχέση με άλλα verticals, ειδικά όταν περιέχει ενημερωτικό περιεχόμενο αλλά και εικόνες σχετικά με way of living, ταξίδια, ακριβό τρόπο ζωής κ.α.

Η Google επισημαίνει ότι η κατηγορία lifestyle ταιριάζει απόλυτα στα Web Stories. Αυτό είναι πιθανό επειδή οι χρήστες μπορούν να κάνουν swipe σαν να περιηγούνται σε έναν κατάλογο.

Τι είδους περιεχόμενο λαμβάνει τις περισσότερες εμφανίσεις;

Web Stories από sites σχετικά με Τέχνες και Ψυχαγωγία λαμβάνουν τις περισσότερες εμφανίσεις.

Αν και οι εμφανίσεις δεν είναι πάντα ενδεικτικές για το engagement, ωστόσο, είναι περισσότερο ένα σημάδι των κατηγοριών που αναζητούν οι χρήστες περισσότερο από άλλες.

Τι είδους περιεχόμενο έχει πολύ ζήτηση;

Τα δεδομένα της Google δείχνουν ότι υπάρχει μεγάλη ζήτηση για νέο περιεχόμενο στη Τέχνη και Ψυχαγωγία, σε Celebrity και Sports Gaming.

Τα verticals αυτά προσφέρουν πολλές ευκαιρίες για ανάπτυξη, όσο gaming releases, νέα shows και ταινίες εμφανίζονται με μεγάλη συχνότητα.

Ποιο είναι το ιδανικό μήκος για ένα Web Story;

Η Google τονίζει ότι δεν υπάρχει ιδανικό μήκος για Web Story.

Κατά μέσο όρο, οι χρήστες θα κάνουν tap σε 11-15 tabs ενός story. Αυτό σημαίνει ότι οι web owners θα πρέπει να κοινοποιούν τα πιο σημαντικά σημεία του μηνύματός τους στα πρώτα 15 tabs ενός Web Story.

Είναι τα Web Stories δημοφιλή στο Google Discover;

Η Google αναφέρει ότι οι χρήστες παρακολουθούν κατά μέσο όρο 1.7 Stories για κάθε Story που ανοίγουν. Αυτό το στατιστικό μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τα δημογραφικά στοιχεία.

Συνοψίζοντας

Σύμφωνα με την επίσημη σελίδα της Google για τα Web Stories, αυτά δεν είναι ακόμα διαθέσιμα στη Ελλάδα, παρά μόνο σε ελάχιστες χώρες όπως η Βραζιλία και η Αμερική.

Ωστόσο, εμείς δοκιμάσαμε να λανσάρουμε το δικό μας story – αν και δεν θα το δει και κανείς – απλά και μόνο για να ζήσουμε τη διαδικασία και να δούμε πόσο εύκολο είναι για έναν απλό content cretor να δημιουργήσει τα δικά του Web Stories.

Το πρώτο μας Web Story!

Δημιουργήσαμε έτσι κάτι απλό, μια εικόνα με λίγο κείμενο στο κέντρο, κάτι που μας πήρε λιγότερο από 5 λεπτά! Μπορείς να το δεις live και εδώ: https://www.grow-digital.gr/web-stories/grow-digital-intro/

Η Google έχει κάνει αρκετά εύκολη τη διαδικασία για όσους χρησιμοποιούν το WordPress σαν CMS, καθώς με την εγκατάσταση ενός Plugin σου δίνεται η δυνατότητα μέσα από ένα πολύ εύχρηστο διαχειριστικό να δημιουργήσεις τα δικά σου stories.

Περισσότερα για τα Web Stories μη χάσεις το προηγούμενό μας άρθρο με τίτλο: Είναι τα Google Web Stories Το Νέο Social Trend;

Πηγή: Google Web Creators

SUBSCRIBE & STAY DIGITAL
I agree to have my personal information transfered to MailChimp ( more information )
Κάνε εγγραφή και θα λαμβάνεις στο inbox σου όλα τα νέα trends γύρω από το Digital Marketing και το eCommerce. Το Digital Marketing εξελίσσεται, μη μένεις πίσω!
Spam Free! Μισούμε το spam όσο και εσύ, θα λαμβάνεις νέα μας 1 φορά την εβδομάδα!
Το Grow Digital αποτελεί ένα ενημερωτικό portal βασισμένο στο σύγχρονο Digital Marketing και στις υποκατηγορίες του. Στόχος μας η σαφής, άμεση και έγκυρη πληροφόρηση του Ελληνικού σχετικά με έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους στην Ελλάδα.