Το 2ο μεγαλύτερο συνέδριο Digital Marketing στην Ελλάδα ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Οργανωτές ήταν η 24 MEDIA αλλά και η Symeon G. Tsomokos (SGT), οι οποίοι κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα συνέδριο με φοβερούς καλεσμένους που είχε ως αποτέλεσμα να γίνει sold out.
Οι ενότητες που φιλοξενήθηκαν στην εκδήλωση ήταν οι παρακάτω: future trends, mobile ad trends, create credible and targeted content, e-mail marketing, the importance of creativity, measure for success, storytelling, 360 digital marketing strategies, the impact of digital marketing on sales, why influencer marketing matters.
Η αλήθεια είναι πως καθώς πήγαινα στο συνέδριο σκεφτόμουν πως είναι δύσκολο να καλύψουν όλες τις ενότητες με επιτυχία.
Ωστόσο, σε κάθε μια από αυτή υπήρχε ο κατάλληλος άνθρωπος με μεγάλη εμπειρία στον χώρο και έτοιμος να υποστηρίξει αυτό το οποίο κάνει.
Μεταξύ των ομιλητών του συνεδρίου συγκαταλέγονται οι:
Panagiotis Giannopoulos, Global Head of Email Marketing, Amazon
Marshall Stark, Head of Display and Video Platforms, EMEA Go to Market, Google
Patrick M Falconer, Executive Director, The New York Times
Malika Sharma, Business Director, Digital Marketing Strategy & Client Servicing, Neo@Ogilvy
Μάριος Μπαρκής, Εμπορικός Διευθυντής, Νissan – Νικ.Ι.Θεοχαράκης
Κώστας Χαμαλίδης, Founder & CEO, Digital Minds
Βαγγέλης Δαβιτίδης, Co-Founder, Creative Director & Partner, 4 Wise Monkeys
Δημήτρης Μανιάτης, Head, Reprise Media Athens
Δημήτρης Σαββάκος, Creative Director, OgilvyOne Athens
Γιώργος Βαρέλογλου, Business Development Director, isobar & iProspect Greece
Πάμε να δούμε όμως τα θετικά αλλά και τα αρνητικά του συνεδρίου:
Θετικά
- Μεγάλη γκάμα από κατηγορίες
- Καταξιωμένοι άνθρωποι στον χώρο τους
- Ευκαιρίες για networking
- Ευκαιρία να ακούσεις το «διαφορετικό»
- Real cases (που δεν ήταν βασισμένα σε θεωρητικά σενάρια)
Αρνητικά
Η αλήθεια είναι, πως δεν μπόρεσα να βρω πολλά αρνητικά. Παρά μόνο ένα.
Ήταν κάποιες φορές που ένιωθες πως ένας ομιλητής που εξειδικευόταν σε κάτι συγκεκριμένο, με τα λόγια του και με την λογική που ανέπτυσσε, ακύρωνε τον προηγούμενο άθελα του.
Φυσικά, αν το σκεφτόσουν λίγο παραπάνω και ζύγιζες λίγο τα πράγματα γρήγορα καταλάβαινες πως τις περισσότερες φορές η αλήθεια ήταν κάπου στην μέση.
YouTube
Παρουσία στο συνέδριο είχε και η εταιρεία Digital Minds που συνεργάζεται με Content Creators.
Όπως καταλαβαίνεις, το YouTube αναφέρθηκε αρκετές φορές κατά την διάρκεια του συνεδρίου αλλά υπήρξαν και πολύ ενδιαφέρουσες ομιλίες που σχετιζόντουσαν με το AdBlocking.
AdBlocking όχι μόνο στο YouTube αλλά και γενικότερα στο web.
Τα ποσοστά των Ελλήνων είναι από τα υψηλότερα που έχουν καταγραφεί, όπου σύμφωνα με τις έρευνες που παρουσιάστηκαν ½ Έλληνες έχει εγκαταστήσει στον υπολογιστή του κάποιο πρόγραμμα AdBlocking.
Ωστόσο, τα ποσοστά πέφτουν αρκετά όταν μιλάμε για mobile/tablet.
And the winner is…
Όπως είπα και πριν, σίγουρα όλοι οι ομιλητές ήταν εντυπωσιακοί, με τον καθένα να έχει να σου προσφέρει κάτι καινούργιο.
Ωστόσο, θεωρώ πως ο Panagiotis Giannopoulos, Global Head of Email Marketing της Amazon, ήταν ο κύριος που έκλεψε την βραδιά.
Ανέλυσε από πού ξεκίνησε και που έχει φτάσει σήμερα, με παραδείγματα αποτυχίας, αρκετά λάθη αλλά και πολλές επιτυχίες.
Φυσικά εξήγησε με επιχειρήματα γιατί το Email Marketing είναι κάτι το οποίο μπορεί να αυξήσει τα κέρδη του brand, εάν το κάνεις σωστά!
Χορηγός του συνεδρίου είναι η Valuecom.
Υποστηρικτές είναι οι εταιρείες: Athens Tech College, το BCA College και η Regus.
Χορηγοί επικοινωνίας του συνεδρίου είναι η Direction Business Network με τα Adbusiness, Business Today, BusinessNews.gr, Advertising.gr. και η HuffPost Greece.
To συνέδριο πραγματοποιείται με την Αιγίδα των ΕΔΕΕ, ΕΕΔΕ, ΕΝΕΔ, GRECA, ΙΑΒ και ΣΔΕ.