Tο website performance επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό από το user experience.
Λίγο-πολύ, το γνωρίζουμε πλέον όλοι.
Το user experience επηρεάζεται με τη σειρά του από ένα ευρύ φάσμα παραγόντων όπως είναι το page layout, το user interface, η δομή της σελίδας, το navigation architecture και άλλα.
Η ταχύτητα φόρτωσης της σελίδας είναι ένας άλλος, πολύ σημαντικός παράγοντας που όσο παραλείπεται, αυτός οδηγεί σε “under the radar” προβλήματα που επηρεάζουν τις πωλήσεις.
Όσο μεγαλύτερο σε επισκεψιμότητα το site, τόσο μεγαλύτερη και η ζημιά.
Οι έρευνες, οι αναλύσεις, τα μεγαλύτερα brands όπως η Walmart και η Amazon, η Google, έχουν υποστηρίξει ότι το page load time επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό το SEO, το engagement, το brand loyalty και το conversion rate.
Το πραγματικό κόστος
Ο αντίκυπος στο user attitude και user behavior
- To 47% αναμένει ότι μια σελίδα θα φορτώσει σε 2 δευτερόλεπτα το λιγότερο.
- To 40% των χρηστών θα εγκαταλείψει ένα site εάν χρειαστούν περισσότερα από 3 δευτερόλεπτα για να φορτώσει.
- Μια καθυστέρηση 1 δευτερολέπτου (ή 3 δευτερόλεπτα αναμονής) μειώνει την ικανοποίηση πελατών κατά 16%.
- Το 79% των αγοραστών που δεν είναι ικανοποιημένο με το website performance είναι λιγότερο πιθανό να αγοράσει ξανά από το ίδιο site.
- Το 52% των online αγοραστών δηλώνει ότι η γρήγορη φόρτωση σελίδων είναι σημαντική για το website loyalty του.
Ο αντίκτυπος σε έσοδα και πωλήσεις
- Αν ένα ecommerce site βγάζει €100,000 ευρώ την ημέρα, κάθε 1 δευτερόλεπτο καθυστέρηση στο χρόνο φόρτωσης των σελίδων του μπορεί να κοστίσει έως και €2.5 εκατομμύρια χαμένα σε πωλήσεις κάθε χρόνο.
- Κάθε 1 δευτερόλεπτο σε load lag time θα κόστιζε στην Amazon €1.6 δις σε πωλήσεις το χρόνο.
Ο αντίκτυπος σε conversion rate
- To ιδανικό conversion rate παρατηρείται στα 2 δευτερόλεπτα.
- Κάθε 1 δευτερόλεπτο καθυστέρηση στο page response οδηγεί σε μια μείωση κατά 7% στο conversion rate.
- Μια σελίδα με χρόνο φόρτωσης 4 δευτερολέπτων λαμβάνει -40% λιγότερη επισκεψιμότητα.
- Μια σελίδα με χρόνο φόρτωσης 6 δευτερολέπτων λαμβάνει -50% λιγότερη επισκεψιμότητα.
Ο αντίκτυπος σε Page Abandonment
- Το page load time αυξάνει δραματικά το page abandonment rate.
- Μια καθυστέρηση 4 δευτερολέπτων στο page response οδηγεί σε 25% abandonment rate.
- Μια καθυστέρηση 10 δευτερολέπτων θα κάνει τους χρήστες να εγκαταλείψουν άμεσα ένα site.
Case study: Walmart
Το πρόβλημα της Walmart με το conversion rate:
- Η Walmart είδε μια σημαντική πτώση στο conversion rate καθώς το average site load time αυξάνει από 1 σε 4 δευτερόλεπτα.
- Το συνολικό average load time ήταν μικρότερο για τους χρήστες που έγιναν converted στο site (3.22 δευτερόλεπτα σε σχέση με τους non-converted στα 6.03 δευτερόλεπτα).
Βελτιώσεις και αποτελέσματα:
- Για κάθε 1 δευτερόλεπτο βελτίωσης, η Walmart είδε μια αύξηση 2% στο conversion rate.
- Για κάθε 100 ms βελτίωσης, η Walmart είδε ένα incremental revenue της τάξης του 1%.
- Η Walmart παρατήρησε και πολλές βελτιώσεις στο SEO για τα entry pages και χαμηλότερο bounce rate.
Πηγές:
- http://www.fastcompany.com/1825005/how-one-second-could-cost-amazon-16-billion-sales
- http://www.cedexis.com/blog/for-google-400ms-of-increased-page-load-time-results-in-044-lost-search-sessions/
- http://www.webperformancetoday.com/2014/04/09/web-page-speed-affect-conversions-infographic/
- https://blog.kissmetrics.com/loading-time/
- http://insights.wired.com/profiles/blogs/47-of-consumers-expect-a-web-page-to-load-in-2-seconds-or-less#axzz3x8iy9kp8
- https://econsultancy.com/blog/10936-site-speed-case-studies-tips-and-tools-for-improving-your-conversion-rate/
- https://www.nngroup.com/articles/the-need-for-speed/
- http://blog.radware.com/applicationdelivery/applicationaccelerationoptimization/2013/06/web-performance-poverty-line/
- http://www.webperformancetoday.com/2012/02/28/4-awesome-slides-showing-how-page-speed-correlates-to-business-metrics-at-walmart-com/