Αρχική Google Μάθε πώς θα κάνεις set up ένα Google Ads account

Μάθε πώς θα κάνεις set up ένα Google Ads account

Πλέον, το να ξεκινήσεις με το Google Ads είναι λίγο πιο περίπλοκο από ότι συνήθιζε να είναι. Σε αυτόν τον οδηγό θα μάθεις πώς να κάνεις τα πρώτα σου βήματα για το set up του λογαριασμού.

Μάθε πώς θα κάνεις set up ένα Google Ads account

Πλέον, το να ξεκινήσει κανείς με το Google Ads δεν είναι τόσο εύκολο όσο ήταν κάποτε. Τώρα χρειάζεται να πάρεις ορισμένες βασικές αποφάσεις σχετικά με το είδους του λογαριασμού που θέλεις και να βεβαιωθείς ότι είσαι έτοιμος με όλα τα verification documents που απαιτούνται.

Αυτό το άρθρο είναι ένας μίνι οδηγός, βήμα προς βήμα, για το set up ενός νέου λογαριασμού στο Google Ads.

Σημείωση: Παρακάτω θα αναφέρουμε ορισμένα στρατηγικά tips, ο στόχος μας είναι αυτά να διατηρηθούν όσο το δυνατόν πιο καθολικά εφαρμόσιμα. Επιπλέον, να σημειώσουμε ότι δεν θα αναφερθούμε σε set up των Local Service Ads ή του Google Merchant Center.

Ξεκινώντας με το Google Ads

Η δημιουργία ενός λογαριασμού στο Google Ads απαιτεί ένα email, αυτό μπορεί να είναι Gmail η και όχι.

Εάν δεν έχεις ένα έτοιμο email για τον νέο σου λογαριασμό, μπορείς να δημιουργήσεις ένα πριν το set up του λογαριασμού.

Αφού ορίσεις ένα email που θα συνδεθεί με τον λογαριασμό σου, θα σου ζητηθεί να χρησιμοποιήσεις ένα Google Business Profile ως σημείο εκκίνησης.

Ωστόσο, αν το κάνεις αυτό θα κλειδώσεις τον λογαριασμό σου ώστε αυτός να είναι ένας λογαριασμός Smart Campaign.

Αν και τα Smart Campaigns μπορεί να φανούν χρήσιμα για ορισμένα brands, το κλείδωμα του λογαριασμού για την υποστήριξη μόνο τέτοιων καμπανιών δεν είναι ιδανικό για τους περισσότερους advertisers.

Φρόντισε να έχεις επιλέξει “Are you a professional marketer? Switch to Advanced Mode.”

Μόλις μεταβείς σε έναν κανονικό λογαριασμό, θα σου ζητηθεί να δημιουργήσεις την πρώτη σου καμπάνια. Εάν δεν είσαι έτοιμος, μπορείς να προχωρήσεις στη δημιουργία λογαριασμού χωρίς καμπάνια.

Η Google θα αναζητήσει στοιχεία που σχετίζονται με το email σου (όπως YouTube κανάλι). Μπορείς να συνδέσεις και άλλες πλατφόρμες της Google για επιπλέον audiences και placements ή μπορείς να το κάνεις και αργότερα.

Εάν προωθείς ένα application ή χρησιμοποιείς ένα landing page, μπορείς επίσης να κάνεις τη σύνδεση σε αυτό το βήμα.

Στην περίπτωση που χρησιμοποιείς call tracking, θα έχεις έτοιμο αυτόν τον αριθμό. Ωστόσο, μπορείς να το προσαρμόσεις αργότερα.

Το Conversion Tracking είναι ένα σημαντικό στοιχείο οποιουδήποτε λογαριασμού Google Ads. Μπορείς να επιλέξεις το marketing objective της καμπάνιας σου (conversion ή brand lift) και να ρυθμίσεις το conversion tracking αργότερα.

Λάβε υπόψη ότι δεν πρέπει να επιλέξεις πολλά conversion goals σε μια μόνο καμπάνια.

Το επόμενο βήμα είναι να αποφασίσεις αν θα δημιουργήσεις μια single-channel καμπάνια (π.χ. Search) ή θα επιλέξεις την Performance Max (PMAX).

Τα campaign goals που επιλέγεις θα επηρεάσουν τις καμπάνιες που θα πρέπει να δημιουργήσεις. Αν δεν επιλέξεις κανένα goal, οι επιλογές σου θα είναι Search και PMAX.

Το PMAX απαιτεί creatives/εικαστικά για να αυξήσει την αποτελεσματικότητά του. Αν δεν έχεις έτοιμα videos και εικόνες, είναι καλύτερο να ξεκινήσεις με μια καμπάνια που δεν είναι PMAX.

Επιλέγοντας μια search καμπάνια, θα σου ζητηθεί να συμπληρώσεις τα παρακάτω:

  • Keywords: Μπορείς είναι να ορίσεις keywords χειροκίνητα ή να λάβεις προτάσεις με βάση το site και τη θεματολογία του.
  • Search ad text: Θα σου ζητηθεί να εισάγεις headlines, descriptions και το final URL για ένα responsive search ad (RSA).
  • Assets (γνωστά και ως extensions): Site links, structured snippets, callouts, calls, price extensions, promotions, lead forms, apps.
  • Bidding strategy: Σε αυτό το στάδιο του set up, θα μπορείς να επιλέξεις μόνο το Smart Bidding ή automated bidding.
  • Campaign settings: Εκτός από την ονομασία της καμπάνιας, θα μπορείς να ορίσεις location targets, ad schedules, audiences, ad networks και languages.

Οι καμπάνιες PMAX επικεντρώνονται σε όλα τα Google Ads κανάλια (Display, YouTube κ.α.) και επομένως απαιτούν πλούσια δημιουργικά για να αποδώσουν στο μέγιστο (το λέει και το όνομα εξάλλου).

Αν και δεν ορίζεις keywords, μπορείς να προσθέσεις custom intent audience στο tab Audiences.

Βεβαιώσου ότι δεν θα σου λείψουν video creatives, αλλιώς η Google θα δημιουργήσει ένα video για λογαριασμό σου.

Το budget είναι κρίσιμο συστατικό για την επιτυχία του λογαριασμού σου.

Αν ορίσεις ένα πολύ χαμηλό budget θα οδηγήσει σε σπατάλη χρημάτων, καθώς δεν θα υπάρχουν αρκετά κλικς για να οδηγήσουν σε conversions. Αντίστοιχα, ένα υπερβολικά μεγάλο budget μπορεί να οδηγήσει σε εσφαλμένη κατανομή των χρημάτων.

Όταν ορίζεις το daily budget, βεβαιώσου ότι έχεις ορίσει ένα ποσό που δεν θα έχεις πρόβλημα αν διπλασιάζεται καθημερινά. Η Google θα προσπαθήσει να καταναλώσει τη μηνιαία δαπάνη κατά μέσο όρο σε σχέση με την ημερήσια δαπάνη για 30,3 ημέρες.

Είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι το billing profile δεν χρειάζεται να είναι το ίδιο με τον κύριο διαφημιστικό λογαριασμό.

Για τα agencies, μπορείς να ρυθμίσεις το billing profile κάτω από τον πελάτη ή κάτω από εσένα. Το Google Ads μπορεί να λάβει τις περισσότερες πιστωτικές κάρτες, PayPal και άμεσες καταθέσεις από τραπεζικούς λογαριασμούς.

Επόμενα βήματα

Well done! Ο λογαριασμός σου στο Google Ads είναι έτοιμος! Ωστόσο, δεν έχεις τελειώσει ακόμη.

Μόλις ολοκληρώσεις τις αρχικές ρυθμίσεις, πρέπει να επαληθεύσεις τον λογαριασμό σου και να ενεργοποιήσεις το two-factor authentication.

Επίσης, αν δεν υπάρξουν χρεώσεις τις πρώτες ημέρες του λογαριασμού, υπάρχει κίνδυνος αναστολής.

Τέλος, μη ξεχάσεις να συνδέσεις το Google Ads με τον λογαριασμό σου στο Google Analytics.

Η ρύθμιση του Conversion Tracking δεν χρειάζεται απαραίτητα να γράψεις κώδικα, πλέον η διαδικασία είναι αρκετά φιλική για όποιον έχει μια εμπειρία με online πλατφόρμες και εργαλεία.

Οι επιλογές είναι οι εξής:

  • Σύνδεση του Conversion Tracking με τον Google Tag Assistant.
  • Αντιγραφή του Tracking Code στον κώδικα του site σου (ή σε κάποιο plugin που υπάρχει στο εμπόριο, ανάλογα το CMS).
  • Ή, να στείλεις το Tracking Code σε έναν developer για να το εγκαταστήσει.

Για περισσότερες πληροφορίες, tips και οδηγούς για το Google Ads, μη χάσεις να επισκεφτείς την αντίστοιχη κατηγορία εδώ, στο grow-digital.gr

Το Grow Digital αποτελεί ένα ενημερωτικό portal βασισμένο στο σύγχρονο Digital Marketing και στις υποκατηγορίες του. Στόχος μας η σαφής, άμεση και έγκυρη πληροφόρηση του Ελληνικού σχετικά με έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους στην Ελλάδα.