Επτά νέα updates – με την πιο ενδιαφέρουσα να είναι η δυνατότητα για optimization με στόχο τα in-store sales – έρχονται στις Performance Max καμπάνιες.
Το Performance Max, ο νεότερος τύπος καμπάνιας της Google, αποτέλεσε βασικό επίκεντρο του φετινού Google Marketing Live.
Ακολουθεί μια ανακεφαλαίωση όλων των ανακοινώσεων που σχετίζονται με το Performance Max από το event της Google, καθώς και μια ενημέρωση που η Google μοιράστηκε με το γνωστό blog για digital marketing news, το Search Engine Land.
In-store Goals. Η Google συνεχίζει να εξελίσσει το product του Performance Max και πέον ήρθε η ώρα για μια προσθήκη που εστιάζει στο offline περιβάλλον.
Οι PMax καμπάνιες θα έχουν τη δυνατότητα βελτιστοποίησης των store sales goals με στόχο την αύξηση των in-store sales, store visits και local actions.
Αυτές οι προσθήκες θα δώσουν πλέον στις επιχειρήσεις με φυσική παρουσία για να δοκιμάσουν τις Performance Max καμπάνιες στους λογαριασμούς τους.
Performance Max optimization score. Αυτή η προσθήκη παρέχει αυτοματοποιημένα tips για optimization στις Performance Max καμπάνιες.
Το παράδειγμα παραπάνω δίνει στους advertisers μια συλλογή από recommendations για να βελτιστοποιήσουν το new customer acquisition. Αυτό το update πρόκειται να γίνει rollout σε όλο τον κόσμο.
Burst Campaigns. Ένα νέο “burst” feature στις Performance Max καμπάνιες θα λειτουργεί συνδυαστικά με τα in-store goals και θα επιτρέπει στους advertisers να διαφημίζονται για ένα συγκεκριμένο timeframe για να πετύχουν τους in-store στόχους τους. Εάν οι χρήστες έχουν κάνει set up τα in-store goals, θα είναι σε θέση να ενισχύσουν το seasonal in-person traffic.
Εξελιγμένα Insights. Οι advertisers θα έχουν τη δυνατότητα να ωφεληθούν από νέα, πιο εξελιγμένα insights για τις Performance Max καμπάνιες τους.
Αυτά τα insights περιλαμβάνουν consumer, audience και auction insights για τις Performance Max καμπάνιες. Παρόλο που ενδέχεται να είναι δυνατή η επεξεργασία αυτών των δεδομένων λόγω της φύσης του τύπου καμπάνιας, θα δώσει μια καλή εικόνα στους advertisers για το ποια στοιχεία βελτιώνουν την απόδοση.
Performance Max και experiment tools. Όχι, δεν πρόκειται να δούμε πειράματα (experiments) στις Performance Max καμπάνιες. Αυτά τα νέα εργαλεία θα δείχνουν το πώς οι PMax καμπάνιες μπορούν να οδηγήσουν σε αύξηση των conversions σε σχέση με τις υφιστάμενες Google Ads καμπάνιες.
Αν και αυτό μπορεί να ακούγεται ιδανικό, οι advertisers θα πρέπει να είναι αρκετά προσεκτικοί πριν δημοσιεύσουν κάποια αλλαγή. Ο λόγος είναι ότι αυτά τα εργαλεία δεν συγκρίνουν όμοια πράγματα. Αυτό που κάνουν είναι να παίρνουν τις υφιστάμενες καμπάνιες και να προσθέτουν μια Performance Max με στόχο να δείξουν την αύξηση που μπορεί να παρατηρηθεί.
Βελτιωμένη προσβασιμότητα. Οι advertisers που χρησιμοποιούν το Google Ads ή το Search Ads 360 θα μπορούν πλέον να διαχειρίζονται πλήρως τις Performance Max καμπάνιες. Οι PMax καμπάνιες είχαν περιορισμένες δυνατότητες reporting από τότε που κυκλοφόρησαν, αλλά η Google εργάζεται για να αλλάξει τη μέχρι τώρα εικόνα.
Performance Max για ξενοδοχεία. Άλλο ένα update που έρχεται στις Performance Max καμπάνιες το δεύτερο εξάμηνο του 2022, είναι η προσθήκη του hotel advertising. Η επέκταση αυτή θα επιτρέψει στα ξενοδοχεία να αξιοποιήσουν το Performance Max για την προώθηση των υπηρεσιών τους σε όλα τα κανάλια της Google, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων property-specific queries στο Search.
Γιατί όλα αυτά μας ενδιαφέρουν. Αυτές οι νέες προσθήκες θα δώσουν στους advertisers εικόνα σε περισσότερα δεδομένα και περισσότερες επιλογές για optimization στις PMax καμπάνιες. Ενόψει της περιόδου των Χριστουγέννων και της Black Friday, τα in-store goals σε συνδυασμό με τις burst καμπάνιες ενδέχεται να προσφέρουν στα φυσικά καταστήματα έναν προσωρινό τρόπο να αυξήσουν τον όγκο της επισκεψιμότητας.
Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι τα experiment tools διαφέρουν από τα παραδοσιακά experiments του Google Ads. Δεν θα επιτρέψουν τα testings στις Performance Max καμπάνιες να συγκριθούν μεταξύ τους, αλλά μάλλον ως πρόσθετο σε ήδη υπάρχουσες καμπάνιες του λογαριασμού σου, επομένως χρησιμοίησέ τα με προσοχή.
Φαίνεται ότι η Google επενδύδει πολύ στις Performance Max και ενισχύει τη λογική του automation για τα accounts. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε πώς θα εξελιχθούν τα Google Ads περισσότερο στο μέλλον, καθώς και αν επικυρωθούν οι προβλέψεις για μια full automated διαδικασία, που θα αλλάξει για πάντα το Performance Marketing όπως το γνωρίζαμε έως τώρα.