Ίσως τη στιγμή που διαβάζεις το συγκεριμένο άρθρο να έχει ήδη τερματιστεί η λειτουργία των Universal Analytics. Την ίδια στιγμή, η Google φέρνει ευχάριστα νέα με την ανακοίνωση του λανσαρίσματος νέων feature για τα GA4.
Αυτές οι βελτιώσεις παρέχουν στους marketers μεγαλύτερο βάθος στα insights και νέα εργαλεία για cross-channel measurement και budget optimization.
Cross-channel reporting
Τα GA4 αποκτούν βελτιωμένες δυνατότητες για cross-channel measurement. Σύντομα, θα μπορείς να ενσωματώνεις δεδομένα από third-party advertising partners όπως Pinterest, Reddit και Snap απευθείας σε GA4 properties.
Αυτό θα επιτρέψει μια πιο ολοκληρωμένη προβολή της απόδοσης των καμπανιών σε όλες τις πλατφόρμες.
Επιπλέον, το GA4 θα εισάγει τη λογική των aggregated impressions από συνδεδεμένους λογαριασμούς Campaign Manager 360 στο advertising workspace.
Αυτή η δυνατότητα θα δώσει στους marketers μια λεπτομερή εικόνα της απόδοσης των καμπανιών τους σε ολόκληρο το marketing funnel.
Μη χάσεις: Τι είναι το Google Consent Mode v2 και 10 πράγματα που πρέπει να γνωρίζεις
AI-powered insights
Η Google αξιοποιεί τις δυνατότητες που έχει στην τεχνητή νοημοσύνη για να παρέχει στους χρήστες ai-powered insights.
Αυτό θα γίνεται μέσω των AI summaries, τα οποία θα εξηγούν data trends και διακυμάνσεις στα δεδομένα χρησιμοποιώντας απλή γλώσσα, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να λαμβάνουν πιο γρήγορες και ενημερωμένες αποφάσεις με βάση τα analytics τους.
Planning & budgeting tools
Αυτά τα εργαλεία θα επιτρέψουν στους marketers να παρακολουθούν το performance του media spending σε σχέση με τους στόχους που είχαν τεθεί σε πολλαπλά κανάλια.
Αυτή η προσθήκη θα βελτιώσει την ικανότητα των marketers να βελτιστοποιούν το media spend και να κατανέμουν το budget με περισσότερο αποτελεσματικό τρόπο.
Μη χάσεις: Τα key insights της συνέντευξης με τον Product Director της Google για τα GA4
Privacy-first
Τα GA4 συνεχίζουν να δίνουν προτεραιότητα στο απόρρητο των χρηστών ενώ παρέχουν λύσεις σε measurement.
Ορισμένα επερχόμενα features περιλαμβάνουν την υποστήριξη για το ‘Chrome Privacy Sandbox API’ και βελτιώσεις στα enhanced conversions.
Η Google αναφέρει ότι αυτές οι ενημερώσεις θα προσφέρουν πλήρη εικόνα της απόδοσης σε cross-channel conversion attribution με τρόπο που είναι ασφαλής ως προς το απόρρητο.
Μη χάσεις: Πώς λειτουργεί το sampling στα Google Analytics 4 (GA4)