Το Google Home Κερδίζει Έδαφος Έναντι του Alexa, το Apple HomePod στην 4η Θέση

Το Google Home Κερδίζει Έδαφος Έναντι του Alexa, το Apple HomePod στην 4η Θέση

Ακόμα και αν οι πωλήσεις του smart speaker της Apple δεν αυξάνονται, θα μπορούσαν ακόμη να ξεπεράσουν το φράγμα των 800 εκατομμυρίων δολαρίων φέτος.

Μια πρόσφατη δημοσίευση της Strategy Analytics αναφέρει ότι η Apple πούλησε 600,000 HomePods μέσα στο Q1 2018.



Συγκριτικά, η ίδια δημοσίευση ανέφερε πώς οι πωλήσεις του Amazon Alexa έφτασαν περίπου τα 4 εκατομμύρια για την ίδια περίοδο. Αντίστοιχα, οι πωλήσεις του Google Home ήταν περίπου στα 2.5 εκατομμύρια.

Αναμφισβήτητα, οι αριθμοί αυτοί είναι ασαφείς. Ωστόσο, δείχνουν το σχετικό μέγεθος του μεριδίου αγοράς της κάθε εταιρείας. Δείχνουν επίσης ότι το Google Home κερδίζει έδαφος σε βάρος του κύριου ανταγωνιστή του, Amazon Alexa.

Global Speaker Shipments by Vendor Q1 2018

Αρκετοί οικονομικοί αναλυτές έχουν προβλέψει ότι, ενώ το HomePod δεν πουλάει όπως θα έπρεπε, η Apple θα υπερβεί τις 2 εκατομμύρια πωλήσεις μονάδων έως το τέλος τους έτους. Αυτό θα συμβεί αν η συσκευή συνεχίσει να πουλάει 600.000 ή περισσότερες μονάδες κάθε τρίμηνο για το υπόλοιπο του έτους.

Μέχρι το τέλος του 2018, η Apple θα έχει πουλήσει περίπου 2.4 εκατομμύρια συσκευές. Εξαιτίας της τιμής, 349 δολάρια ανά συσκευή, αυτό θα σημαίνει ότι τα έσοδα θα αγγίξουν τα 800 εκατομμύρια δολάρια.

Υπήρξαν επίσης φήμες για ένα μοντέλο χαμηλότερης τιμής από την Apple για την περίοδο των διακοπών – ένα HomePod mini ή κάτι παρόμοιο.

Τα προηγούμενα στοιχεία από τη Slice έδειξαν τις ακόλουθες προβλέψεις για το USA Q1 Smart Speaker Market:

  • Amazon Alexa: 73%
  • Google Home: 14%
  • Apple HomePod: 10%
  • Sonos One: 2%

Τα δυο μεγαλύτερα προβλήματα του HomePod σχετίζονται με την τιμή και την αντίληψη που κυριαρχεί στο εμπόριο ότι είναι κατώτερο από τους ανταγωνιστές του. Ενώ είναι πιο ακριβό από τις υπόλοιπες συσκευές, δεν υπερέχει.

Επίσης, λείπουν κάποια features τα οποία κατέχουν τα Google Home και Alexa (π.χ. υποστήριξη για third-party music services), και δεν έχει το ίδιο εύρος όπως το Google Home (π.χ. λειτουργικότητα γενικής γνώσης και ημερολογίου).

SUBSCRIBE & STAY DIGITAL
I agree to have my personal information transfered to MailChimp ( more information )
Κάνε εγγραφή και θα λαμβάνεις στο inbox σου όλα τα νέα trends γύρω από το Digital Marketing και το eCommerce. Το Digital Marketing εξελίσσεται, μη μένεις πίσω!
Spam Free! Μισούμε το spam όσο και εσύ, θα λαμβάνεις νέα μας 1 φορά την εβδομάδα!
Το Grow Digital αποτελεί ένα ενημερωτικό portal βασισμένο στο σύγχρονο Digital Marketing και στις υποκατηγορίες του. Στόχος μας η σαφής, άμεση και έγκυρη πληροφόρηση του Ελληνικού σχετικά με έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους στην Ελλάδα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.