Ακόμα και αν οι πωλήσεις του smart speaker της Apple δεν αυξάνονται, θα μπορούσαν ακόμη να ξεπεράσουν το φράγμα των 800 εκατομμυρίων δολαρίων φέτος.
Μια πρόσφατη δημοσίευση της Strategy Analytics αναφέρει ότι η Apple πούλησε 600,000 HomePods μέσα στο Q1 2018.
Συγκριτικά, η ίδια δημοσίευση ανέφερε πώς οι πωλήσεις του Amazon Alexa έφτασαν περίπου τα 4 εκατομμύρια για την ίδια περίοδο. Αντίστοιχα, οι πωλήσεις του Google Home ήταν περίπου στα 2.5 εκατομμύρια.
Αναμφισβήτητα, οι αριθμοί αυτοί είναι ασαφείς. Ωστόσο, δείχνουν το σχετικό μέγεθος του μεριδίου αγοράς της κάθε εταιρείας. Δείχνουν επίσης ότι το Google Home κερδίζει έδαφος σε βάρος του κύριου ανταγωνιστή του, Amazon Alexa.
Αρκετοί οικονομικοί αναλυτές έχουν προβλέψει ότι, ενώ το HomePod δεν πουλάει όπως θα έπρεπε, η Apple θα υπερβεί τις 2 εκατομμύρια πωλήσεις μονάδων έως το τέλος τους έτους. Αυτό θα συμβεί αν η συσκευή συνεχίσει να πουλάει 600.000 ή περισσότερες μονάδες κάθε τρίμηνο για το υπόλοιπο του έτους.
Μέχρι το τέλος του 2018, η Apple θα έχει πουλήσει περίπου 2.4 εκατομμύρια συσκευές. Εξαιτίας της τιμής, 349 δολάρια ανά συσκευή, αυτό θα σημαίνει ότι τα έσοδα θα αγγίξουν τα 800 εκατομμύρια δολάρια.
Υπήρξαν επίσης φήμες για ένα μοντέλο χαμηλότερης τιμής από την Apple για την περίοδο των διακοπών – ένα HomePod mini ή κάτι παρόμοιο.
Τα προηγούμενα στοιχεία από τη Slice έδειξαν τις ακόλουθες προβλέψεις για το USA Q1 Smart Speaker Market:
- Amazon Alexa: 73%
- Google Home: 14%
- Apple HomePod: 10%
- Sonos One: 2%
Τα δυο μεγαλύτερα προβλήματα του HomePod σχετίζονται με την τιμή και την αντίληψη που κυριαρχεί στο εμπόριο ότι είναι κατώτερο από τους ανταγωνιστές του. Ενώ είναι πιο ακριβό από τις υπόλοιπες συσκευές, δεν υπερέχει.
Επίσης, λείπουν κάποια features τα οποία κατέχουν τα Google Home και Alexa (π.χ. υποστήριξη για third-party music services), και δεν έχει το ίδιο εύρος όπως το Google Home (π.χ. λειτουργικότητα γενικής γνώσης και ημερολογίου).