Facebook: Νέα Communication Services για τις Επιχειρήσεις γύρω από τον COVID-19

Υπάρχουν πολλοί τρόποι επικοινωνίας για ειδήσεις και updates γύρω από τον Covid-19 προς τους πελάτες του Facebook!

Το Facebook Λανσάρει Νέα Communication Sercives Λόγω COVID-19

Το Facebook ανακοίνωσε νέα services για να ενισχύσει τις δυνατότητες επικοινωνίας των επιχειρήσεων στη δημοσίευση ενημερώσεων σχετικά με τις ώρες λειτουργίας τους αλλά και αλλάγες στις υπηρεσίες τους, μέσω των Facebook Pages.

Οι επιχειρήσεις μπορούν να δηλώσουν ότι είναι “προσωρινά κλειστές” (όπως ακριβώς γίνεται στο Google My Business) ή να επικοινωνήσουν άλλου τύπου αλλαγές στις υπηρεσίες τους, που οφείλονται στη διασπορά του Covid-19 (π.χ. online μαθήματα, ειδικές online προσφορές ή υπηρεσίες κλπ).

Επίσης, οι επιχειρήσεις μπορούν να κάνουν pin on top τις δημοσιεύσεις τους στο timeline, ως ένα ακόμη εργαλείο για να επικοινωνήσουν μηνύματα στους πελάτες τους.

Οι αλλαγές και το που εμφανίζονται. Το Facebook αναφέρει ότι για να γίνουν αλλαγές, θα πρέπει να ακολουθήσεις το path: Page -> Settings -> Page Info -> Temporary Service Changes. Οι επιχειρήσεις θα είναι σε θέση να υποδείξουν την τοποθεσία ως προσωρινά κλειστή ή να επιλέξουν άλλες επιλογές κάτω από τον τίτλο “Open with Service Changes”.

Παρακάτω θα δεις τα admin screens όπως εμφανίζονται σε mobile συσκευές.

Το Facebook αναφέρει ότι οι αλλαγές αυτές θα εμφανιστούν σε:

  • Business Page
  • Page previews
  • Search results
  • Λίστες του Facebook που αφορούν local resources

Στο πλαίσιο των λιστών, το Facebook χρησιμοποιεί ένα παράδειγμα από food delivery: Μέσα στην καρτέλα Events, εάν οι χρήστες αναζητούν σε μια λίστα “μέρη που προσφέρουν delivery”, θα δουν επιχειρήσεις που αναφέρουν ότι οι υπηρεσίες τους υποστηρίζουν delivery”. Μια παρόμοια αναζήτηση για μέρη που υποστηρίζουν takeaway, θα εμφανίστούν οι ίδιες πληροφορίες αντίστοιχα.

Παρακάτω θα δεις το “πριν και μετά” μιας σελίδας εστιατορίου που έχει δηλωθεί ως προσωρινά κλειστή επιχείρηση.

Δεν έχει γίνει λόγος ακόμη σχετικά με τα APIs ή κατά πόσο αυτές οι αλλαγές μπορούν να γίνουν μαζικά, όπως για παράδειγμα σε αλυσίδες καταστημάτων ή πολυεθνικά brands. Για τώρα, φαίνεται ότι αυτές οι αλλαγές γίνονται manually.

Γιατί μας ενδιαφέρει. Τα social media αποτελούν σημαντικό κανάλι για το customer communication. Και καμία άλλη πλατφόρμα πέρα από την Google έχει τόση μαζική απήχηση. Σύμφωνα με τις τελευταίες έρευνες που έχουν δημοσιοποιηθεί, το Facebook έχει περισσότερες από 150 εκατομμύρια επιχειρήσεις εγγεγραμένες στην πλατφόρμα, παγκοσμίως, και περισσότερες από 90 εκατομμύρια ανήκουν στην κατηγορία των μικρομεσαίων. Κατά τη διάρκεια της διασποράς του Covid 19, το Facebook έχει δει μια τεράστια αύξηση στην επισκεψιμότητα, χωρίς αντίστοιχη αύξηση ωστόσο στα διαφημιστικά έσοδα.

Το Facebook έχει υποσχεθεί ενίσχυση $100 εκατομμυρίων σε ad credits για τα SMBs (κάτι παρόμοιο ανακοίνωσε και η Google πριν λίγες ημέρες). Επίσης, έχει δημιουργήσει ένα resource hub με πληροφορίες σχετικά με τον Covid 19, συμπειρλαμβανομένων tips και best practices.

SUBSCRIBE & STAY DIGITAL
I agree to have my personal information transfered to MailChimp ( more information )
Κάνε εγγραφή και θα λαμβάνεις στο inbox σου όλα τα νέα trends γύρω από το Digital Marketing και το eCommerce. Το Digital Marketing εξελίσσεται, μη μένεις πίσω!
Spam Free! Μισούμε το spam όσο και εσύ, θα λαμβάνεις νέα μας 1 φορά την εβδομάδα!
ΠΗΓΗSearch Engine Land
Το Grow Digital αποτελεί ένα ενημερωτικό portal βασισμένο στο σύγχρονο Digital Marketing και στις υποκατηγορίες του. Στόχος μας η σαφής, άμεση και έγκυρη πληροφόρηση του Ελληνικού σχετικά με έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους στην Ελλάδα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.