Στο επεισόδιο της περασμένης Τετάρτης, ένας δικός μας άνθρωπος, ο Σταύρος Θεοδωράτος ένωσε δυνάμεις με το πλέον ανερχόμενο διαδικτυακό digital marketing talk show, Digital Kitsune, μιλώντας μεταξύ άλλων για ecommerce και performance marketing.
Για το Digital Kitsune:
Το Digital Kitsune είναι ένα δεκαπενθήμερο talk show, το οποίο φιλοξενεί top marketers από όλο τον κόσμο με κύριο σκοπό τη διάχυση γνώσης γύρω από θέματα Digital Marketing και τις επιμέρους κατηγορίες του όπως για παράδειγμα Social Media Marketing, Content Marketing & Email Marketing.
Kατά τη διάρκεια των επεισοδίων αναλύονται επιτυχημένες στρατηγικές Ψηφιακού Marketing, και παρουσιάζονται χρήσιμα αποτελεσματικά εργαλεία και tips για τον σύγχρονο Marketer.
Tην ομάδα του Digital Kitsune πλαισιώνουν ο εμπνευστής της ιδέας Αντώνης Σπυριδάκης (Social Media Marketer) και ο Γιώργος-Μιχάλης Παπαδόπουλος (Content Marketer).
Mπορείτε να παρακολουθήσετε τα επεισόδια του Digital Kitsune στο YouTube κάθε δεύτερη Τετάρτη εδώ.
Για tips, how to’s και άλλο χρήσιμο περιεχόμενο γύρω από το Digital Marketing και τις κατηγορίες του ακολουθήστε το Digital Kitsune στο Facebook και στο LinkedIn.