Απότομη αύξηση 30% στις επενδύσεις στον κλάδο των data & analytics

Ο Όμιλος Winterberry προβλέπει αύξηση άνω του 30% στις επενδύσεις σε data & analytics στις ΗΠΑ και την Ευρώπη.

Απότομη αύξηση 30% στις επενδύσεις στον κλάδο των data & analytics

Οι επενδύσεις για τα marketing analytics & data προβλέπεται να αυξηθούν από 22 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022 σε 32 δισεκατομμύρια δολάρια το 2026 στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Αυτό σύμφωνα με μια νέα έκθεση του Winterberry Group, «From Data to Insight: The Outlook for Marketing Analytics».

Η προβλεπόμενη αύξηση άνω του 30% προέρχεται από έρευνα 200 Αμερικανών και Ευρωπαίων marketers, καθώς και από συνεντεύξεις με ειδικούς του κλάδου.

Γιατί μας ενδιαφέρει. Αυτά τα ευρήματα υπογραμμίζουν τον βαθμό στον οποίο το marketing θα βασίζεται όλο και περισσότερο στα δεδομένα τους επόμενους μήνες και χρόνια. Προκειμένου να βασίζεται σε δεδομένα σε ευρεία κλίμακα, το marketing θα βασίζεται όλο και περισσότερο σε ένα agile και well-integrated martech stack.

Επιπλέον, το εύρος των δεξιοτήτων που απαιτούνται σε οργανισμούς με επίκεντρο το marketing – ή σε κοντινή απόσταση από αυτό – θα πρέπει να περιλαμβάνει άριστο χειρισμό των web analytics και των δεδομένων γενικότερα.

Οι μεγαλύτερες προκλήσεις. Παρά αυτές τις προοπτικές ανάπτυξης, το Winterberry απαρίθμησε τέσσερις μεγάλες προκλήσεις που συνεχίζουν να επηρεάζουν τον χώρο των data & analytics:

  • Ποιότητα δεδομένων και ανθεκτικότητα των data silos.
  • Διεξαγωγή μετρήσεων παρά τα «black boxes» (αναξιόπιστα δεδομένα απόδοσης του vendor).
  • Η κατάργηση των third-party cookies.
  • Έλλειψη ταλέντου.

Τι ακολουθεί. Πολλοί οργανισμοί που δραστηριοποιούνται στο marketing αναγνωρίζουν ότι δεν έχουν ωριμότητα όσον αφορά τα data και analytics. Το 47% περιγράφει τον εαυτό του ως «αναδυόμενο» ή «προοδευτικό»: μόνο το 10% θεωρεί τον εαυτό του «leaders».

Οι κύριοι τομείς ενδιαφέροντος καθώς οι οργανισμοί αναπτύσσονται και ωριμάζουν είναι το audience intelligence, το customer journey, το customer experience, η δημιουργικότητα, το περιεχόμενο και το media measurement μαζί με το attribution.

«Οι οργανισμοί που πρωτοστατούν στην data-driven λήψη αποφάσεων έχουν αποδείξει ότι μια συνεκτική στρατηγική μεταξύ δεδομένων, τεχνολογίας, ανθρώπων και διαδικασιών είναι το κλειδί για την επιτυχία», δήλωσε ο Michael Harrison, Διευθύνων Συνεργάτης του Ομίλου Winterberry, σε μια ανακοίνωση.

Grow Digital Team
We Are Digital! Είμαστε το μεγαλύτερο Digital Marketing & eCommerce news blog στην Ελλάδα και φέρνουμε στην οθόνη σου οτιδήποτε φρέσκο παίζει σε SEO, Performance & Digital Marketing, AI, Analytics και άλλα.