Πρόσφατη έκθεση του Reuters αποκαλύπτει ότι το 75% της χρήσης του διαδικτύου μέχρι το 2017, θα γίνεται από mobile συσκευές. Την παραπάνω είδηση επιβεβαιώνουν και τα μέχρι τώρα στατιστικά για το 2016, όπως αναφέρεται από το media bying agency, τη Zenith.
Κοιτώντας ακόμα παραπέρα στο 2018, η Zenith προβλέπει ότι το 60% των διαφημιστικών επενδύσεων, θα προέρχεται από mobile ads. Μέχρι εκείνη τη στιγμή, οι δαπάνες διαφήμισης για mobile συσκευές αναμένεται να φτάσουν το ποσό των 134$ δισεκατομμυρίων, το οποίο ποσό είναι μεγαλύτερο από οποιαδήποτε άλλο κόστος έχει καταγραφεί σε οποιαδήποτε μορφή διαφήμισης.
«Καθώς όλο και περισσότερο χρήμα στρέφεται από την τηλεόραση, στην digital διαφήμιση, τα μεγάλα brands αναζητούν ευκαιρίες προβολής στο Facebook, το Snapchat και την Google, απ’ όπου μπορούν να στοχεύσουν το καταναλωτικό κοινό με μεγαλύτερη επιτυχία. Αυτή η τάση οδηγεί τις επενδύσεις και στα mobile ads, φέρνοντας ανακατατάξεις στα media, στην ψυχαγωγία και στις επιχειρήσεις επικοινωνιών»
Σχετικά με το θέμα της χρήσης mobile συσκευών στο διαδίκτυο, η Google κυκλοφόρησε πρόσφατα μια μελέτη όπου αποκαλύπτει ότι σχεδόν το 50% των ανθρώπων πραγματοποιεί αναζητήσεις μόνο μέσω mobile συσκευών.
Επίσης, σύμφωνα με την παραπάνω μελέτη της Google, ολοένα και αυξάνεται ο αριθμός των ανθρώπων που χρησιμοποιούν smartphones ως βασική συσκευή για την πλοήγηση τους στο διαδίκτυο. Οι υπόλοιποι ιδιοκτήτες smartphone, το χρησιμοποιούν πολύ περισσότερο για πλοήγηση στο διαδίκτυο, απ’ ότι χρησιμοποιούν τον desktop υπολογιστή τους.
Η εξέλιξη των mobile συσκευών δημιουργεί αναμφισβήτητα έναν νέο mobile-κόσμο, και δεν υπάρχει μεγαλύτερη απόδειξη για αυτό, από το γεγονός ότι η Google έχει ξεκινήσει να επενδύει και να σχεδιάζει μια καλύτερη – mobile friendly δομή – των αποτελεσμάτων αναζήτησης, η οποία αναμένεται να λανσαριστεί τους επόμενους μήνες.
Οι digital marketiers θα αναγκαστούν να ακολουθήσουν τις εξελίξεις αυτές – κακώς αν δεν το κάνουν ήδη – και η αρχή φαίνεται να έχει γίνει εδώ και καιρό, με το responsive ανασχεδιασμό των ιστοσελίδων. Αλλαγές αναμένονται να παρατηρηθούν σύντομα και στον κόσμο των PPC, καθώς και εκεί, φαίνεται πως η Google μας κρατάει εκπλήξεις. Αναμένουμε με ενθουσιασμό τις εξελίξεις.