Οι παγκόσμιες διαφημιστικές δαπάνες θα αυξηθούν κατά 10,7% το 2024 για να ξεπεράσουν το 1 τρισεκατομμύριο δολάρια για πρώτη φορά, σύμφωνα με τις τελευταίες προβλέψεις του WARC.
Η πρόβλεψη έχει αναθεωρηθεί ελαφρώς προς τα πάνω σε σύγκριση με την προηγούμενη πρόβλεψη του 10,5% που ανακοινώθηκε λίγους μήνες νωρίτερα και θα αντιπροσωπεύει σχεδόν διπλασιασμό του ρυθμού ανάπτυξης του 2023 (5,7%).

Στην τελευταία του ανακοίνωση, το WARC σημείωνει ότι οι παγκόσμιες δαπάνες για διαφήμιση έχουν υπερδιπλασιαστεί την τελευταία δεκαετία, ενώ αυξάνονται με πολύ ταχύτερο ρυθμό από ότι η παγκόσμια οικονομική παραγωγή.
Περαιτέρω ανάπτυξη της παγκόσμιας αγοράς διαφήμισης αναμένεται τα επόμενα δύο χρόνια, με το 2025 να ορίζεται για αύξηση 7,6% και το 2026 για άνοδο 7,0%.
Μέχρι το τέλος του 2026, η παγκόσμια διαφημιστική αγορά θα ξεπεράσει τα 1,24 τρισεκατομμύρια δολάρια.
Το Pure Play Advertising στο διαδίκτυο, που ορίζεται από το WARC ως η διαφημιστική δαπάνη μεταξύ online-only επιχειρήσεων – βρίσκεται σε αύξηση κατά 14,1% στα 741,4 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος.
Αυτό θα αντιπροσωπεύει περισσότερα από τα δύο τρίτα (68,8%) των συνολικών δαπανών για διαφήμιση.
Τα social media – ως το μεγαλύτερο ποσοστό του Pure Play internet advertising – θα κλείσουν τη χρονιά ως το μοναδικό μεγαλύτερο διαφημιστικό μέσο στον κόσμο.
Οι διαφημιστικές δαπάνες στα social media αναμένεται να αυξηθούν κατά 19,3% στα 252,7 δισεκατομμύρια δολάρια, ή σχεδόν το ένα τέταρτο (23,5%) του συνόλου δαπανών για διαφήμιση.
Αυτή η αύξηση είναι σχεδόν δεύτερη μετά την TV, με πρόβλεψη για αύξηση 19,6%.
Ενώ οι ρυθμοί ανάπτυξης θα μετριαστούν στο +13,3% το επόμενο έτος και στο +9% το 2026, μέχρι τότε τα social media θα αντιστοιχούν στο 1 από τα 4 δολάρια που δαπανώνται σε διαφημίσεις παγκοσμίως.
Σχετικά με τα υπόλοιπα media:
Linear TV: Έκλεισε το 2024 με αύξηση διαφημιστικής δαπάνης στο 1.9%.
Outdoor media: Συνεχίζουν να αυξάνονται (όπως συμβαίνει και στις ΗΠΑ), διατηρώντας τα πιο υγιή αποτελέσματα από οποιοδήποτε άλλο μέσο παλαιού τύπου. Οι δαπάνες αναμένεται να κλείσουν το 2024 κατά 7,2%, με το 29% να πηγαίνει σε ψηφιακά κανάλια.
Cinema: Οι δαπάνες για κινηματογραφική διαφήμιση επίσης αυξάνονται, με την πρόβλεψη να προβλέπει αύξηση 6,1% για το 2024.
Ωστόσο, δεν είναι όλα τα παραδοσιακά μέσα σε ανοδική πορεία, με το ραδιόφωνο να παρουσιάζει πτώση κατά -2,3% και το έντυπο κατά -2,4%.
Συνολικά, οι δαπάνες για διαφήμιση στα παραδοσιακά μέσα θα κλείσει στο +3,8% το 2024, αντιπροσωπεύοντας την πρώτη αύξηση από το 2021. Τα παραδοσιακά media θα αντιπροσωπεύουν λιγότερο από το ένα τρίτο (31,2%) των συνολικών δαπανών για διαφημίσεις.
![[Podcast] Mike Konstantoulakis: Data-Driven Οργανισμοί, AI & Data, Attribution & MMMs, Data Silos Mike Konstantoulakis: Data-Driven Οργανισμοί, AI & Data, Attribution & MMMs, Data Silos, Εκπαίδευση](https://www.grow-digital.gr/wp-content/uploads/mike-konstantoulakis-data-driven-organismoi-ai-attribution-mms-data-silos-218x150.webp)
![[Podcast] Υπάρχει το τέλειο Attribution Model; [Podcast] Υπάρχει το τέλειο Attribution Model;](https://www.grow-digital.gr/wp-content/uploads/podcast-iparxei-to-teleio-attribution-model-218x150.webp)

![[Podcast] Η Black Friday έρχεται και τρέχουμε να σωθούμε [Podcast] Η Black Friday έρχεται και τρέχουμε να σωθούμε](https://www.grow-digital.gr/wp-content/uploads/Top-5-episodes-q125-218x150.webp)















![[Podcast] Mike Konstantoulakis: Data-Driven Οργανισμοί, AI & Data, Attribution & MMMs, Data Silos Mike Konstantoulakis: Data-Driven Οργανισμοί, AI & Data, Attribution & MMMs, Data Silos, Εκπαίδευση](https://www.grow-digital.gr/wp-content/uploads/mike-konstantoulakis-data-driven-organismoi-ai-attribution-mms-data-silos-324x160.webp)
![[Podcast] Υπάρχει το τέλειο Attribution Model; [Podcast] Υπάρχει το τέλειο Attribution Model;](https://www.grow-digital.gr/wp-content/uploads/podcast-iparxei-to-teleio-attribution-model-324x160.webp)
