Ξεκινώντας να διαβάζεις αυτό το άρθρο, θεωρούμε ότι ήδη γνωρίζεις το Let’s Get Digital, το podcast του grow-digital.gr όπου συζητάμε για τις εξελίξεις στο digital marketing και το eCommerce, μοιραζόμαστε προβληματισμούς που απασχολούν το industry, μεταφέρουμε νέα της αγοράς.
Αν δεν μας έχεις ακούσει ποτέ, τότε είναι η καλύτερη στιγμή να κάνεις ένα Like & Follow στο podcast μας για να μη χάνεις ποτέ επεισόδιο.
Να ξεκινήσουμε με κάποια στατιστικά για το podcast μας, το οποίο τον Ιανουάριο 2025 θα γίνει 2 ετών!
- Περισσότερα από 2.000 plays
- 232 Spotify-only followers
- 21 επεισόδια δημοσιευμένα σε Spotify, Apple Podcast και άλλες streaming πλατφόρμες
- Μέση διάρκεια επεισοδίου τα 25 λεπτά
- 35% των ακροατών ανήκουν στο ηλικιακό group των 28-34, ενώ το 21.4% ανήκει στο 35-44
- Το 70% των ακροατών μας είναι άνδρες
- Frequency 1 επεισόδιο κάθε μήνα
Τώρα που μας γνώρισες λίγο καλύτερα (και θα μας ακολουθήσεις για να μη χάνεις επεισόδιο και για να μας βοηθήσεις να τα πάμε καλύτερα με τον αλγόριθμο ❤️), πάμε να δούμε ποια είναι τα Top 10 επεισόδια σε streams μέχρι σήμερα.
Θα δεις αρκετές ισοβαθμίες ανάμεσα σε κάποια επεισόδια, επομένως αυτό που κερδίζει στη μεταξύ τους μάχη είναι αυτό με τα περισσότερα consumption hours (= the total number of hours people have spent listenting to or watching your episode. This only includes consumption from Spotify)
Τέλος, κάποια από τα πράγματα που έχουμε θίξει στα πρώτα επεισόδια ενδεχομένως να έχουν αλλάξει ή εξελιχθεί (βλέπε το επεισόδιο για το Google Bard που πλέον έχει μετονομαστεί σε Gemini) – αλλά έχει ενδιαφέρον να δεις την οπτική μας ματιά τότε.
Έτοιμοι;
🥇 #1 S01E04: Τι είναι το ChatGPT και πώς μπορεί να αλλάξει το digital marketing
- Plays: 170
- Consumption: 2h
Μετά από ένα σύντομο intro για το Let’s Get Digital Podcast και τη θεματολογία του, κάνουμε deep dive στο διάσημο πλέον ChatGPT – το πιο πρόσφατο AI tool του οργανισμού OpenAI που – για πολλούς – έχει έρθει για να αλλάξει το digital marketing και το SEO!
🥈 #2 S01E02: Airbnb: Performance Marketing vs Branding σημειώσατε διπλό
- Plays: 124
- Consumption: 2h
Σχολιάζουμε την πολυσυζητημένη ανακοίνωση του Airbnb (11/2022) όπου βασίζει τα εξαιρετικά οικονομικά αποτελέσματά του στην μεταφορά της διαφημιστικής δαπάνης από το Performance Marketing προς το Branding και το PR.
🥉 #3 S01E03: Πώς δουλεύει ο αλγόριθμος του TikTok;
- Plays: 124
- Consumption: 3h
Κάνουμε φύλο και φτερό το official documentation του TikTok και αναλύουμε το πώς ο αλγόριθμος κατηγοριοποιεί και σερβίρει περιεχόμενο στους χρήστες του.
- Plays: 117
- Consumption: 2h
Η μητρική εταιρεία της Google σημείωσε μείωση 9% στα έσοδα και 1% πτώση συγκεκριμένα στα έσοδα από το Search. Ο CEO Sundar Pichai παραμένει αισιόδοξος λόγω των επενδύσεων στην τεχνητή νοημοσύνη ανακοινώνοντας παράλληλα το Google Bard, την native απάντηση στο ChatGPT. Επίσης, η Google σχεδιάζει νέο Google Search & SERP design για να φιλοξενήσει το Bard!
🏆 #5 S01E05: ChatGPT: Μπαίνει στο Microsoft Bing, λανσάρει Premium έκδοση και αξίζει $29 δις
- Plays: 117 plays
- Consumption: 2h
Νέα και ειδήσεις για το ChatGPT μέχρι να σβήσει ο ήλιος! Το ChatGPT μπαίνει στο Microsoft Bing τέλη Μαρτίου, ενώ ταυτόχρονα ο δημιουργός του -το OpenAI- ήδη κάνει σχέδια για monetization του εργαλείου μέσα από μια Premium Paid version. Παράλληλα, η αξία του OpenAI εκτινάσσεται λόγω της δημοτικότητας του ChatGPT στα $29 δις δολλάρια καθιστώντας την εταιρεία ως την #1 startup σε αξία στις ΗΠΑ. Είναι ακυβέρνητο το καράβι; Τι μας κρύβουν;
🏆 #6 SO2EO2: Προφητείες για Performance Marketing, MarTech και Μουσική
- Plays: 112 plays
- Consumption: 25h
Που ήμασταν; Που πάμε; Ποιοι είμαστε; Ένα επεισόδιο full από κατάθεση απόψεων για το που βαδίζει ο κλάδος του Performance Marketing, πώς το επάγγελμά μας γίνεται disrupt από την τεχνολογία, ποιος είναι ο ρόλος του MarTech και πώς μπαίνει στην εξίσωση και τέλος, αν το podcast αυτό δεν πετύχει θα με προσλάβει ο Best 92.6.
🏆 #7 S01E01: Το Facebook Sunset και οι αλλαγές στο social marketing spending
- Plays: 112 plays
- Consumption: 4h
Συζητάμε για το πώς η σταδιακή κατάρρευση του Facebook αλλάζει την ψηφιακή διαφήμιση και τον τρόπο με τον οποίο ξοδεύουν οι marketers, αλλά και ποια είναι τα επόμενα βήματα που θα κάνουν τα brands!
🏆 #8 S02E06 – Sorry, αλλά Performance Marketing δεν είναι τα Google Ads και η Meta
- Plays: 100 plays
- Consumption: 15h
Πώς έχει συνδεθεί το Performance Marketing με τη χρήση 2-3 διαφημιστικών εργαλείων; Τι ρόλο παίζει το mindset και η αντίληψη στο Performance Marketing και πώς ξεχωρίζουμε τον καλό από τον κακό Performance Marketer; Sorry, αλλά performance marketing δεν είναι η Google και το Meta..
🏆 #9 S01E07: Το τέλος των Universal Analytics και όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για τα GA4
- Plays: 100 plays
- Consumption: 1h
Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για το τέλος των Universal Analytics, ποιο είναι το timeline μέχρι το sunset, ποιες βασικές ενέργειες πρέπει να κάνεις ώστε η 1η Ιουλίου 2023 να σε βρει με ένα solid GA4 reporting, ποιες είναι οι μικρές διαφορές μεταξύ UA και GA4, καθώς και πηγές τις οποίες μπορείς να ενημερώνεσαι για όλα τα τελευταία νέα γύρω από τα Web Analytics και το GA4.
🏆 #10 S01E11: Η μάχη των ROAS vs POAS και ποιες οι μεγάλες διαφορές τους
- Plays: 94 plays
- Consumption: 4h
Είναι ή δεν είναι το Return on Ad Spend (ROAS) το κατάλληλο πλέον metric για το Ecommerce; Αν δεν είναι το κατάλληλο metric, γιατί το 99% των agencies/brands χρησιμοποιεί το ROAS ως main KPI για το performance marketing; Λοιπόν, η απάντηση είναι σχετικά απλή και θα τη βρεις στο σημερινό επεισόδιο!
Και ακόμα δεν άκουσες το καλύτερο!
Το Let’s Get Digital ξεκινάει με νέα επεισόδια όπου πλέον, με guest εμφανίσεις, θα συζητάμε περισσότερα πράγματα που αφορούν την αγορά, το growth mentality, τις δυσκολίες του industry και άλλα θέματα που αφορούν το community.
Τι θέλουμε από εσένα; Φυσικά αν σου αρέσει το περιεχόμενό μας, ένα Like & Follow για να μεγαλώσει η παρέα μας!