Το TikTok ανακοίνωσε έναν νέο τύπο καμπάνιας για να βελτιώσει ακόμη περισσότερο την επένδυση των advertisers στην πλατφόρμα του.
Αυτός ο τύπος καμπάνιας ακούει στο όνομα Smart Performance Campaign.
Σου θυμίζει κάτι;
Αν το όνομα σου ακούγεται γνωστό, αυτό μπορεί να οφείλεται στο ότι είναι σχεδόν ίδιο με τις αντίστοιχες Performance Max καμπάνιες του Google Ads (τύπος καμπάνιας που απαιτεί από τους advertisers να εμπιστεύονται πλήρως τα AI και ML συστήματα της πλατφόρμας).
Η ανακοίνωση του TikTok αναφέρει:
“Smart Performance Campaign is our first end to end automation solution that leverages machine learning to optimize for best performance and marketing goals. In order to reach the right people and maximize results, Smart Performance Campaign is designed to run performance campaigns at scale, while reducing the number of manual steps to drive results.
It’s completely hands off, with minimum input needed from advertisers to get started. Through leveraging machine learning, getting started with Smart Performance Campaign is as easy as it sounds. All you need is a marketing objective, budget, country, and creative assets to get started.”
Σε ποιους απευθύνονται οι Smart Performance Campaigns. Το TikTok λέει ότι οι νέες αυτές καμπάνιες είναι ιδανικές για advertisers που είναι νέοι στην πλατφόρμα, για enteprise ή SMB advertisers που δεν έχουν τους πόρους να είναι hands-on πάνω από την πλατφόρμα όσον αφορά τη διαχείριση των καμπανιών, για performance-oriented marketers που αναζητούν συνέχεια τη βελτιστοποίηση και gaming advertisers που λανσάρουν νέους τίτλους παιχνιδιών.
Early testing. Στην ανακοίνωσή του, το TikTok ανέφερε ότι η Bolt.eu έτρεξε ένα A/B testing διάρκειας 14 ημερών με Smart Performance Campaign που μείωσε το CPA κατά 27% και δημιούργησε κατά 40% περισσότερα purchase actions. Για να συνεχίσει την επιτυχία, η Bolt.eu λάνσαρε την Smart Performance Campaign σε περισσότερα markets, όπως UK, Ισπανία, Σουηδία, Ρουμανία και Πορτογαλία.
Launch date. Οι Smart Shopping Campaigns θα είναι παγκοσμίως διαθέσιμες για Android App Promotion στο τέλος του Οκτωβρίου, ενώ αναμένουμε περισσότερα νέα για iOS και Website Campaigns.
Γιατί είναι σημαντικό. Όπως και με την Google, οι smart campaigns θα λειτουργήσουν καλύτερα για κάποια brands σε σχέση με κάποια άλλα. Οι advertisers θα πρέπει να είναι προσεκτικοί και να διασφαλίσουν ότι η παρακολούθηση της απόδοσής τους είναι ακριβής και τα pixels έχουν εγκατασταθεί σωστά πριν από τη χρήση των smart campaigns. Αξίζει να τις δοκιμάσει κανείς με ένα μικρό budget, αλλά ακόμη δεν είναι διαθέσιμες για όλους τους advertisers.