Το LinkedIn Λανσάρει “Dark Mode” σε Mobile και Desktop

Το LinkedIn Λανσάρει "Dark Mode" σε Mobile και Desktop

Επιτέλους, το LinkedIn λάνσαρε dark mode λειτουργία για desktop αλλά και mobile app, ενώ το αποτέλεσμα είναι -το λιγότερο- εντυπωσιακό!

Όπως βλέπουμε και στις παραπάνω οθόνες, το νέο dark mode παρέχει μια εναλλακτική παλέτα χρωμάτων για το LinkedIn app, η οποία προσθέτει μια διαφορετική προβολή, ενώ παράλληλα είναι πιο ξεκούραστη στα μάτια σε χαμηλό φωτισμό.

Ο πραγματικός στόχος του dark mode, μιας λειτουργίας που βλέπουμε ότι κυριαρχεί σε πολλές εφαρμογές σε κινητά και desktop και έχει αγαπηθεί από τον κόσμο, είναι να περιορίζουν την έκθεση στο μπλε φως, το λεγόμενο “blue light.”

Το φως αυτό βοηθάει στη βελτίωη της αναγνωσιμότητας μιας οθόνης στο φως της ημέρας, αλλά σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού, το μπλε φως μπορεί να αναγκάσει τον εγκέφαλο να σσταματήσει να παράγει μελατονίνη, η οποία μπορεί στη συνε΄χεια να οδηγήσει σε διαταραγμένους κύκλους ύπνου, καθιστώντας πιο δύσκολο να πέσει κάποιος για ύπνο.

Το LinkedIn σημειώνει συγκεκριμένα ότι επικεντρώθηκε σε δύο βασικά στοιχεία με την επιλογή του dark mode:

Προσβασιμότητα/Accessibility: Το dark mode πληροί τα πρότυπα προσβασιμότητας, με στοιχεία χρώματος και αντίθεσης που βοηθούν στη μείωση της καταπόνησης των ματιών, λαμβάνοντας υπόψη και διάφορες ευαισθησίες στο φως. Ορισμένα χρώματα προσαρμόστηκαν στο σχεδιασμό του dark mode ώστε να ανταποκρίνονται ή να υπερβαίνουν τις αναλογίες χρωματικής αντίθεσης για καλύτερη αναγνωσιμότητα κειμένου, καθώς και ευκολότερη χρήση των επιλογών του χρήστη.

Περιεκτικότητα/Inclusivity: Επίσης, εκμεταλλευόμενο αυτή την ευκαιρία, το LinkedIn παρουσίασε εκδόσεις των εικόνων του σε dark mode, που συμπληρώνουν τη συνολική εμπειρία χρήστη. Αυτές οι εικόνες αποτυπώνουν μια μεγάλη ποικιλία από βιομηχανίες και τομείς πέρα από την τεχνολογία και που αντιπροσωπεύουν επαγγελματίες, ζωντανεύοντας την ζωντανή και ποικίλη κοινότητα στο LinkedIn.

Το LinkedIn σημειώνει επίσης ότι η προσθήκη αυτή αποτελεί μέρος της ευρυτερης ώθησης να καταστεί η πλατφόρμα πιο περιεκτική και προσβάσιμη, κάτι που περιλαμβάνει επίσης βελτιωμένες διεργασίες (π.χ. device orientation, page reflow).

Πλέον, όλες οι μεγάλες social media πλατφόρμες έχουν ήδη, ή δοκιμάζουν λειτουργίες dark mode, όπως Facebook, Instagram, WhatsApp, Messenger, Snapchat, Twitter, YouTube, Reddit, TikTok και Pinterest.

Ταυτόχρονα, όλο και περισσότερο ενδιαφέρουν δείχνουν οι χρήστες του web γύρω από το dark mode, ειδικά αυτοί που ανήκουν σε συγκεκριμένα επαγγέλματα όπως προγραμματιστές.

Πηγή: https://blog.tomayac.com/
Grow Digital Team
We Are Digital! Είμαστε το μεγαλύτερο Digital Marketing & eCommerce news blog στην Ελλάδα και φέρνουμε στην οθόνη σου οτιδήποτε φρέσκο παίζει σε SEO, Performance & Digital Marketing, AI, Analytics και άλλα.