Το κράταγε για το τέλος!
Με μια αρκετά μακροσκελή δημοσίευσή του, το Instagram στις 25 Αυγούστου 2021 ανέρτησε στο blog του ένα άρθρο στο οποίο λίγο-πολύ, εξηγεί πώς δουλεύει ο αλγόριθμος της αναζήτησής του!
Όλα αυτά στο πλαίσιο του “Shedding More Light on How Instagram Works”, όπου έχουμε την ευκαιρία να μαθαίνουμε για τις διαφορετικές λειτουργίες του αλγορίθμου του Instagram
Πώς κάνει rank τα αποτελέσματα στο Search
Το Search είναι κατασκευασμένο έτσι ώστε να σε βοηθάει να εντοπίζεις άλλους λογαριασμούς και ενδιαφέροντα, ενώ η λειτουργία του είναι διαφορετική από αυτή των Feeds, Stories, Reels και Explore, καθώς το input βοηθάει το Instagram να επιλέξει τι θα σου εμφανίσει.
Με το που ξεκινήσεις να πληκτρολογείς κάτι στην αναζήτηση, τότε το Instagram θα αρχίσει να σου εμφανίζει accounts, audio, hashtags και places τα οποία ματσάρουν το κείμενο στην αναζήτηση.
Στη δημοσίευσή του, το Instagram χρησιμοποιεί το παράδειγμα της αναζήτησης “space”, όπου όταν ο χρήστης αρχίσει να πληκτρολογεί, τα αποτελέσματα που εμφανίζονται είναι τα παρακάτω:
Εκτός από το κείμενο που πληκτρολογεί ένας χρήστης, τα αποτελέσματα βασίζονται και σε άλλα signals. Τα σημαντικότερα από αυτά είναι:
➡️ Το κείμενο που πληκτρολογεί ένας χρήστης. Το κείμενο που πληκτρολογεί ο χρήστης στο search bar είναι, σύμφωνα με το Instagram, το πιο δυνατό signal. Έτσι, ο αλγόριθμος εμφανίζει, ανάλογα με το κείμενο, προτάσεις από usernames, bios, captions, hashtags και places.
➡️ Η δραστηριότητα που έχει στην εφαρμογή. Η δραστηριότητα περιλαμβάνει λογαριασμούς που ο χρήστης κάνει follow, δημοσιεύσεις που έχει δει και αλληλεπιδράσει, καθώς και hashtags τα οποία ακολουθεί ή επισκέπτεται.
➡️ Πληροφορίες σχετικά με τα αποτελέσματα αναζήτησης. Ενώ υπάρχουν πολλά υποψήφια αποτελέσματα που μπορεί να σερβίρει ο αλγόριθμος, το Instagram ελέγχει επίσης και popularity signals. Αυτά περιλαμβάνουν αριθμούς από clicks, likes, shares και follows για κάποιους συγκεκριμένους λογαριασμούς, hashtag ή places.
Πώς το Instagram σε βοηθάει να εμφανίζεσαι στο Search
Το Instagram προτείνει ορισμένα best practices στους χρήστες που θέλουν να είναι εύκολο να τους εντοπίσουν μέσα από την αναζήτηση:
➡️ Συμπεριέλαβε το όνομα που σε γνωρίζουν οι περισσότεροι. Το Instagram προτείνει τη χρήση ονόματος με το οποίο οι περισσότεροι γνωρίζουν το χρήστη. Αν για παράδειγμα είναι καλλιτέχνης και χρησιμοποιεί κάποιο ψευδώνυμο, τότε προτείνεται η συμπερίληψη αυτού του ονόματος στο profile ή στο username.
➡️ Χρήση σχετικών keywords ή locations στο bio. Το ίδιο ισχύει και για τις λέξεις-κλειδιά που βρίσκονται στο bio. To Instagram προτείνει τη χρήση keywords που είναι σχετικά με το χρήστη, το τι αντιπροσωπεύει το προφίλ του και με τι ασχολείται.
➡️ Χρήση σχετικών keywords και hashtags στο caption. Για να προταθεί μια δημοσίευση στο Search, το Instagram προτείνει τη χρήση keywords και hashtags στο caption, όχι στα comments.
Για να διαβάσεις ολόκληρη τη δημοσίευση, κάνε κλικ στο link εδώ.