Το Instagram απέσυρε το swipe up στα Stories

Το Instagram Απέσυρε το Swipe Up στα Stories

Swipe-up τέλος όπως το γνωρίζαμε!

Το Instagram ανακοίνωσε μέσα στον Αύγουστο πως στα τέλη του μήνα θα απέσυρε το swipe-up, τη λειτουργία που επέτρεπε στους χρήστες να επισκέπτονται websites εκτός της εφαρμογής.

Αντί για το swipe-up link, το Instagram λάνσαρε τα link stickers, τα οποία είναι ‘tappable’ stixkers στα stories που οδηγούν τους χρήστες σε άλλα websites.

Το Instagram ανέφερε ότι αποσύρει το swipe up ώστε να βελτιώσει την εμπειρία των stories και να προσφέρει περισσότερο ‘δημιουργικό’ έλεγχο, δεδομένου ότι οι χρήστες μπορούν να επεξεργαστούν το πώς θα φαίνονται τα stickers, ενώ το swipe up όχι.

Το update αυτό βασίζεται σε μια δοκιμή που ξεκίνησε το Instagram νωρίτερα αυτό το καλοκαίρι. Τον Ιούνιο, το Instagram άρχισε να δοκιμάζει τα stickers για διάφορους χρήστες χωρίς απαραίτητα αυτοί να έχουν δικαιώματα για swipe up (όσοι ήθελαν να χρησιμοποιήσουν τη λειτουργία του swip up έπρεπε να είναι verified ή να είχαν τουλάχιστον 10,000 followers).

Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο Vishal Shah (πρώην Head of Product του Instagram), ανέφερε ότι τα stickers ταιριάζουν περισσότερο με τον τρόπο που οι χρήστες χρησιμοποιούν την εφαρμογή του Instagram.

Ανέφερε επίσης ότι ο στόχος ήταν να κυκλοφορήσουν σε ευρύτερο κοινό νωρίτερα. Η βασική διαφορά μεταξύ των δύο λειτουργιών, εκτός από το οπτικό κομμάτι, είναι ότι οι χρήστες μπορούν να απαντήσουν σε stories που έχουν ένα link sticker, αλλά δεν μπορούσαν να απαντήσουν σε stories με swipe up.

Μια “άλλη οπτική”

Φυσικά, το update αυτό έφερε πολλές συζητήσεις στο οικοσύστημα του digital & social marketing.

Μια αρκετά ενδιαφέρουσα άποψη, διατυπώθηκε στο LinkedIn από τον Timothy Armoo, CEO @Fanbytes.

Πιο συγκεκριμένα:

Με λίγα λόγια, καταλαβαίνουμε ότι ένας έμμεσος στόχος του Instagram για το rollout των stickers είναι φυσικά η αύξηση των εσόδων του, μιας και με το swipe up, οι χρήστες μπορούσαν να έχουν μόνο ένα link στο story τους και μόνο αν είχαν τα κριτήρια που έπρεπε.

Πλέον όμως, οι χρήστες μπορούν να στέλνουν τους followers τους σε διάφορα websites απευθείας από τα stories τους. Ένα story μπορεί να έχει διαφορετικά brands συνδεδεμένα σε ένα ενιαίο format, όπου οι followers είναι συνηθισμένοι να αγοράζουν.

Θα γίνει άραγε το Instagram ένα από τα μεγαλύτερα affiliate marketing platforms, όπως αναφέρει ο Armoo;

Grow Digital Team
We Are Digital! Είμαστε το μεγαλύτερο Digital Marketing & eCommerce news blog στην Ελλάδα και φέρνουμε στην οθόνη σου οτιδήποτε φρέσκο παίζει σε SEO, Performance & Digital Marketing, AI, Analytics και άλλα.