Το Google Ads αλλάζει εντελώς την εμπειρία των Experiments

Το Google Ads αλλάζει εντελώς την εμπειρία των Experiments

Τα Experiments, έτσι όπως τα γνωρίζαμε μέχρι και σήμερα, αλλάζουν σε μεγάλο βαθμό.

Η Google λάνσαρε πρόσφατα ένα update και η νέα εμπειρία καλωσορίστηκε από τους λιγότερο έως τους πιο έμπειρους χρήστες του Google Ads.

Οι προηγούμενες σελίδες Drafts & Experiments θεωρήθηκαν ως ένα σημαντικό εμπόδιο για τους αρχάριους χρήστες του Google Ads λόγω των περίπλοκων και πολλαπλών βημάτων που απαιτούνταν για τη δημιουργία ενός πειράματος.

Ας δούμε τις νέες αλλαγές που ήρθαν για να κάνουν τη ζωή μας – και τα πειράματά μας – ευκολότερα.

Η νέα σελίδα Experiments

Στην προηγούμενη εμπειρία των Experiments, έπρεπε πρώτα να δημιουργήσεις ένα campaign draft και τότε μόνο μπορούσες να τεστάρεις αυτό το draft ξεχωριστά σε ένα πείραμα.

Μπέρδεμα!

Με τη νέα εμπειρία Experiments, μπορείς πλέον να δημιουργήσεις ένα πείραμα σε ένα μόλις βήμα. Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται πλέον να δημιουργείς πρώτα τα drafts.

Τι ήταν όμως ένα ‘draft;’

Το draft (ή ‘πρόχειρο’ στα Ελληνικά) ήταν ένας τρόπος για να προτείνεις αλλαγές σε Search ή Display καμπάνιες και στη συνέχεια να τις εφάρμοζες σε μια νέα καμπάνια. Ουσιαστικά αντικατόπτριζε μια υφιστάμενη ρύθμιση καμπάνιας, αλλά με μικρές αλλαγές που ήθελες να δοκιμάσεις ή να πειραματιστείς.

Επιπλέον, θα μπορείς πλέον να παρακολουθείς όλα τα πειράματα στο tab Experiments. Από εκείνη τη σελίδα, μπορείς να κάνεις apply όποιαδήποτε αλλαγή με ένα μόνο κλικ.

Η αλλαγή αυτή θα βοηθήσει στην αποφυγή λαθών από την πλευρά του χρήστη.

The Sync Experience

Η Google έχει επίσης αναπτύξει έναν νέο μηχανισμό που επιτρέπει τον συγχρονισμό των πειραμάτων με τις καμπάνιες. Αυτή η αλλαγή έχει στόχο να διευκολύνει την εκτέλεση των πειραμάτων.

Πριν από αυτή την αλλαγή, η αντιγραφή αλλαγών από την original καμπάνια ήταν μια manual διαδικασία, η οποία ήταν και χρονοβόρα.

Τι αλλάζει, λοιπόν, με τη νέα εμπειρία;

Το Google Ads θα συγχρονίζει αυτόματα τυχόν αλλαγές από το πείραμα στην original καμπάνια.

Τι μένει ίδιο

Ενώ το set up των πειραμάτων έχει αλλάξει για τον χρήστη, κάποιες λειτουργίες έχουν μείνει ίδιες.

Για παράδειγμα, εξακολουθείς να μπορείς να ορίσεις τη διάρκεια του πειράματος και πόσο από το αρχικό traffic budget θέλεις να αφιερώσεις στο experiment.

Ποιο είναι το όφελος για τον χρήστη

  • Η νέα εμπειρία έχει πολλά οφέλη για τους χρήστες, όπως:
  • Εξοικονόμηση χρόνου στη δημιουργία πειράματος.
  • Μεγαλύτερη διαφάνεια στα αποτελέσματα.
  • Ευκολότερη δημιουργία και συγχρονισμό αλλαγών στις υπάρχουσες καμπάνιες κατά τη φάση του testing.
  • Μικρότερο μεριθώριο για σφάλματα υλοποίησης.

Όλα τα παραπάνω δημιουργούν ένα domino effect που αναμένεται να βελτιώσει το γενικότερο performance των καμπανιών υπό δοκιμή.

Με την εύκολη παρακολούθηση στη σελίδα Experiments, μπορείς ξεκάθαρα να εντοπίσεις τον νικητή του πειράματος και να εφαρμόσεις όλες τις αλλαγές μέσα σε δευτερόλεπτα.

Αυτές οι βελτιώσεις στο user experience μπορούν να κάνουν πιο αποδοτικές τις δυνατότητες για testing, μερικές φορές με ταχύτερο ρυθμό. Θα μπορείς πλέον να αφιερώνεις περισσότερο χρόνο στην ανάλυση και λιγότερο χρόνο στη μη αυτόματη δημιουργία ή drafting των πειραμάτων.

Enjoy your testings!

Grow Digital Team
We Are Digital! Είμαστε το μεγαλύτερο Digital Marketing & eCommerce news blog στην Ελλάδα και φέρνουμε στην οθόνη σου οτιδήποτε φρέσκο παίζει σε SEO, Performance & Digital Marketing, AI, Analytics και άλλα.