To GA4 λανσάρει τα Generated Insights για ανάλυση στη διακύμανση των δεδομένων

Το νέο feature της Google σε βοηθάει να αποκωδικοποιήσεις ανωμαλίες στα δεδομένα σου, επιτρέποντας ταχύτερες προσαρμογές των διαφημιστικών καμπανιών και έξυπνες αποφάσεις όσον αφορά το budget allocation.

To GA4 λανσάρει τα Generated Insights για ανάλυση στη διακύμανση των δεδομένων

Το Google Analytics μας παρουσιάζει ένα νέο AI-featured εργαλείο που ονομάζεται Generated Insights. Το Generated Insights εντοπίζει αυτόματα και εξηγεί σημαντικές διακυμάνσεις στα δεδομένα.

Η λειτουργία αυτή χρησιμοποιεί φυσική γλώσσα για να αναδείξει τάσεις και ανωμαλίες — δυνητικά εξοικονομώντας εργατοώρες manual εργασίας και έτσι μπορείς να λαμβάνεις αποφάσεις πιο γρήγορα σε αυτό που πραγματικά συμβαίνει.

Η λειτουργία Generated Insights προσδιορίζει ασυνήθιστα μοτίβα (π.χ. απροσδόκητα spikes στην επισκεψιμότητα) και στη συνέχεια αναλύει αρκετούς συνδυασμούς Dimensions και Metrics για να προσδιορίσει πιθανές αιτίες. Στη συνέχεια, παρέχει επεξηγήσεις σε απλή γλώσσα απευθείας μέσα στη διεπαφή του Analytics.

  • Τα insights εμφανίζονται στα λεπτομερή reports.
  • Οι επεξηγήσεις παρουσιάζονται σε ύφος συνομιλίας.
  • Το σύστημα εντοπίζει προληπτικά σχέσεις μεταξυ των Dimensions που μπορεί να εξηγήσουν ανωμαλίες στα δεδομένα.
Πηγή: https://searchengineland.com/

Γιατί μας ενδιαφέρει. Η νέα λειτουργία Generated Insights του Google Analytics εξηγεί αυτόματα τις διακυμάνσεις των δεδομένων σε απλή γλώσσα, εξοικονομώντας ώρες έρευνας. Αυτό σημαίνει πιο γρήγορες προσαρμογές καμπάνιας όταν αλλάζει η απόδοση, καλύτερη κατανόηση του τι οδηγεί στα αποτελέσματα και την ικανότητα των μελών της ομάδας χωρίς βαθιά τεχνογνωσία στα αναλυτικά στοιχεία να λαμβάνουν αποφάσεις βάσει δεδομένων.

Κατανοώντας αμέσως γιατί τα conversion rates αυξάνονται ή πέφτουν, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να βελτιστοποιήσουν το budget τους πιο αποτελεσματικά και να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσω ταχύτερων προσαρμογών στις αναδυόμενες τάσεις.

Ανάμεσα στις γραμμές. Αυτός ο αυτοματισμός αντιμετωπίζει ένα κοινό pain point των marketers και analysts που προηγουμένως ξόδευαν ώρες χειροκίνητα ερευνώντας τις διακυμάνσεις δεδομένων σε διαφορετικά segments και variables.

Η μεγάλη εικόνα. Αυτή η κίνηση ευθυγραμμίζεται με την ευρύτερη στρατηγική της Google για ενσωμάτωση του Generative AI στο οικοσύστημα προϊόντων της, ακολουθώντας παρόμοιες λειτουργίες που υποστηρίζονται από AI στο Google Workspace, το Search και άλλα properties.

Τι ακολουθεί. Οι χρήστες που ενδιαφέρονται για τη λειτουργία μπορούν να μάθουν περισσότερα μέσω του Google Documentation σχετικά με τα Generated Insights.

Grow Digital Team
We Are Digital! Είμαστε το μεγαλύτερο Digital Marketing & eCommerce news blog στην Ελλάδα και φέρνουμε στην οθόνη σου οτιδήποτε φρέσκο παίζει σε SEO, Performance & Digital Marketing, AI, Analytics και άλλα.