Οι Ινδικές εταιρείες βρίσκουν και αυτές τον δρόμο τους, προς ένα ψηφιακό χρυσωρυχείο: τους Social Media Influencers!
“Από celebrities μέχρι στην αυξανόμενη τάση των micro-influencers (ειδικοί σε ένα συγκεκριμένο θέμα με μικρότερο αλλά εμφανώς πιο αφοσιωμένο κοινό), οι influencers εμφανίζονται ως ένα σημαντικό marketing εργαλείο για τα brands,” σύμφωνα με νέα έκθεση μιας marketing influencing εταιρείας, Buzzoka.
“Οι influencers βοηθούν τα brands να αυξήσουν το awareness και το consideration τους, οδηγώντας στην πορεία σε αυξημένα έσοδα.”
Για την έρευνα, η εταιρεία εξέτασε περισσότερους από 500 στελέχη επιχειρήσεων – συμπεριλαμβανομένων κορυφαίων marketing agencies, αλλά και startups – και content creators όπως bloggers, YouTubers, Twitter influencers και Instagram influencers.
Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες δήλωσαν ότι το σημαντικότερο κέρδος της επένδυσης στο influencer marketing, είναι το “better reach and engagement”.
Στην πραγματικότητα, το influencer marketing έχει γίνει πιο δημοφιλές στο χώρο των brands και της digital διαφήμισης, εκθρονίζοντας το organic search και το paid marketing.
Το 2018, αρκετές εταιρείες επένδυσαν μεταξύ του 5% και 7% του συνολικού marketing budget τους σε influencers. Το 2018, το 73% των εταιρειών υπολογίζουν να αυξήσουν το ποσοστό επένδυσης στο influencer marketing.
Ένα θετικό στοιχείο στη συνεργασία μεταξύ influencers και brand, είναι ότι δεν αποτελεί μια χρονοβόρα μέθοδο όπως οι περισσότερες άλλες μορφές διαφήμισης. Οι περισσότεροι ερωτηθέντες δήλωσαν ότι δαπανούν λιγότερο από 10 ώρες σε μια καμπάνια.
Η δύναμη του Instagram
Το Instagram αποτέλεσε την κορυφαία επιλογή πλατφόρμας για influencer marketing από τα Ινδικά brands, σύμφωνα με την Buzzoka.
Η δημοφιλής πλατφόρμα θα συνεχίσει και το 2019 να αποτελεί κορυφαία επιλογή για influencer markeitng, με το 69% των ερωτηθέντων να την τοποθετούν στο θρόνο των social media platforms. Το LinkedIn (8%) και το TikTok (8%) ακολουθούν στη λίστα.
Η αναζήτηση για τους σωστούς Influencers
Για τα Ινδικά brands, η ποιότητα είναι πιο σημαντικό στοιχείο από το potential reach ενός influencer. Το content quality είναι στα κορυφαία κριτήρια που υπολογίζουν τα brands, πριν προσεγγίσουν έναν influencer.
Επιπλέον, μοντέλα και σταρ του cinema, ή της τηλεόρασης, δεν είναι οι μόνοι που προσεγγίζουν τα brands. Περίπου οι 8/10 ερωτηθέντες κατέταξαν τους micro-influencers ως “important” ή “extremenly important”.
Διάβασε περισσότερα για την έρευνα εδώ.