Οι Social Media Influencers Γίνονται Όλο και πιο “Απαραίτητοι” για τα Brands της Ινδίας

Το Instagram ήταν η κορυφαία επιλογή των influencers για το 2018, σύμφωνα με την έρευνα!

Οι Social Media Influencers Γίνονται Όλο και πιο "Απαιραίτητοι" για τα Brands της Ινδίας

Οι Ινδικές εταιρείες βρίσκουν και αυτές τον δρόμο τους, προς ένα ψηφιακό χρυσωρυχείο: τους Social Media Influencers!

“Από celebrities μέχρι στην αυξανόμενη τάση των micro-influencers (ειδικοί σε ένα συγκεκριμένο θέμα με μικρότερο αλλά εμφανώς πιο αφοσιωμένο κοινό), οι influencers εμφανίζονται ως ένα σημαντικό marketing εργαλείο για τα brands,” σύμφωνα με νέα έκθεση μιας marketing influencing εταιρείας, Buzzoka.

“Οι influencers βοηθούν τα brands να αυξήσουν το awareness και το consideration τους, οδηγώντας στην πορεία σε αυξημένα έσοδα.”

Για την έρευνα, η εταιρεία εξέτασε περισσότερους από 500 στελέχη επιχειρήσεων – συμπεριλαμβανομένων κορυφαίων marketing agencies, αλλά και startups – και content creators όπως bloggers, YouTubers, Twitter influencers και Instagram influencers.

Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες δήλωσαν ότι το σημαντικότερο κέρδος της επένδυσης στο influencer marketing, είναι το “better reach and engagement”.

Social Media Influencer 1
Data: Buzzoka Influencer Marketing Outlook 2019

Στην πραγματικότητα, το influencer marketing έχει γίνει πιο δημοφιλές στο χώρο των brands και της digital διαφήμισης, εκθρονίζοντας το organic search και το paid marketing.

Social Media Influencer 2
Data: Buzzoka Influencer Marketing Outlook 2019

Το 2018, αρκετές εταιρείες επένδυσαν μεταξύ του 5% και 7% του συνολικού marketing budget τους σε influencers. Το 2018, το 73% των εταιρειών υπολογίζουν να αυξήσουν το ποσοστό επένδυσης στο influencer marketing.

Social Media Influencer 3
Data: Buzzoka Influencer Marketing Outlook 2019

Ένα θετικό στοιχείο στη συνεργασία μεταξύ influencers και brand, είναι ότι δεν αποτελεί μια χρονοβόρα μέθοδο όπως οι περισσότερες άλλες μορφές διαφήμισης. Οι περισσότεροι ερωτηθέντες δήλωσαν ότι δαπανούν λιγότερο από 10 ώρες σε μια καμπάνια.

Social Media Influencer 4
Data: Buzzoka Influencer Marketing Outlook 2019

Η δύναμη του Instagram

Το Instagram αποτέλεσε την κορυφαία επιλογή πλατφόρμας για influencer marketing από τα Ινδικά brands, σύμφωνα με την Buzzoka.

Social Media Influencer 5
Data: Buzzoka Influencer Marketing Outlook 2019

Η δημοφιλής πλατφόρμα θα συνεχίσει και το 2019 να αποτελεί κορυφαία επιλογή για influencer markeitng, με το 69% των ερωτηθέντων να την τοποθετούν στο θρόνο των social media platforms. Το LinkedIn (8%) και το TikTok (8%) ακολουθούν στη λίστα.

Social Media Influencer 6
Data: Buzzoka Influencer Marketing Outlook 2019

Η αναζήτηση για τους σωστούς Influencers

Για τα Ινδικά brands, η ποιότητα είναι πιο σημαντικό στοιχείο από το potential reach ενός influencer. Το content quality είναι στα κορυφαία κριτήρια που υπολογίζουν τα brands, πριν προσεγγίσουν έναν influencer.

Social media influencer 6
Data: Buzzoka Influencer Marketing Outlook 2019

Επιπλέον, μοντέλα και σταρ του cinema, ή της τηλεόρασης, δεν είναι οι μόνοι που προσεγγίζουν τα brands. Περίπου οι 8/10 ερωτηθέντες κατέταξαν τους micro-influencers ως “important” ή “extremenly important”.

Διάβασε περισσότερα για την έρευνα εδώ.

Grow Digital Team
We Are Digital! Είμαστε το μεγαλύτερο Digital Marketing & eCommerce news blog στην Ελλάδα και φέρνουμε στην οθόνη σου οτιδήποτε φρέσκο παίζει σε SEO, Performance & Digital Marketing, AI, Analytics και άλλα.