Νέο Feature στο Google MyBusiness: Product & Offers Posts

Νέο Feature στο Google MyBusiness: Product & Offers Posts

Εκτός από νέα και επερχόμενα events στα Google Posts, θα μπορείς επίσης να επικοινωνείς νέα προϊόντα και προσφορές!

Η Google πριν λίγες ημέρες ανακοίνωσε ότι στο Google MyBusiness, δύο νέα είδη Google Posts έκαναν την εμφάνισή τους.

Τώρα, εκτός από τη χρήση των Google Posts για ενημέρωση των χρηστών για νέα, updates και events που αφορούν την επιχείρησή σου, θα μπορείς επίσης να δημοσιεύεις νέες προσφορές και προϊόντα που θες να προωθήσεις.



“We’ve added 2 new post types: product and offer post! Product and offer posts allow you to post your product and promotional details to your customers,” αναφέρει η Google.

Τα Google Posts ξεκίνησαν αρχικά ως ένας τρόπος για τις επιχειρήσεις να επισημαίνουν τις προσφορές τους, αλλά η Google επανασχεδίασε το interface λίγους μήνες πριν για να κατηγοριοποιήσει τα είδη των Posts.

Το νέο interface επιτρέπει στους ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων να προσθέτουν περισσότερα πεδία με δεδομένα, ανάλογα τον τύπο του Post που έχουν επιλέξει.

Εάν, για παράδειγμα, το Post έχει να κάνει με κάποιο event, τότε οι ημερομηνίες είναι σημαντικές, και αν έχει να κάνει με προϊόν, τότε το πεδίο της τιμής είναι το πιο σημαντικό.

Παρακάτω είναι οι τέσσερις τύποι των Posts που είναι τώρα διαθέσιμοι, σύμφωνα με την Google:

  • What’s new posts: Είναι Posts που παρέχουν γενικές πληροφορίες για μια επιχείρηση. Μπορείς να συμπεριλάβεις εικόνες/video, link, CTA button και άλλες πληροφορίες. Για παράδειγμα, ένα εστιατόριο έχει τη δυνατότητα να κάνει ένα Post για να διαφημίσει ένα νέο πιάτο στο menu του.
  • Event posts: Είναι Posts που διαφημίζουν ένα event που συμμετέχει ή διοργανώνει μια επιχείρηση. Τα Event posts απαιτούν έναν τίτλο, αρχή και τέλος του event, ώρα και μπορούν να περιέχουν εικόνες/video, CTA button και άλλες πληροφορίες. Για παράδειγμα, ένα βιβλιοπωλείο μπορεί να διαφημίσει ένα event όπου ένας συγγραφέας θα υπογράφει το βιβλίο του.
  • Offer posts: Είναι Posts που προωθούν προσφορές, εκπτώσεις ή προϊόντα. Τα Offer posts χρειάζονται έναν τίτλο, αρχή και τέλος της προσφοράς, και ώρες. Ένα «View offer» CTA button δημιουργείται αυτόματα στο Post. Μπορείς επίσης να συμπεριλάβεις μια εικόνα/video, κωδικό κουπονιού, link, όρους και προϋποθέσεις. Για παράδειγμα, μια πιτσαρία μπορεί να διαφημίζει 20% έκπτωση σε μεγάλες πίτσες για ένα διάστημα 7 ημερών.
  • Product posts: Είναι posts που δίνουν έμφαση σε ένα συγκεκριμένο προϊόν που εμπορεύεται μια επιχείρηση. Τα Product posts χρειάζονται ένα τίτλο, εικόνα ή video. Μπορείς επίσης να συμπεριλάβεις ένα CTA button και άλλες πληροφορίες. Για παράδειγμα, ένα κατάστημα με ηλεκτρονικά είδη μπορεί να διαφημίσει ένα νέο smartphone.

Δες τις επιλογές για τα Google Posts – Products:

Google Posts – Products

Δες τις επιλογές για τα Google Posts – Offers:

Google Posts – Offers

SUBSCRIBE & STAY DIGITAL
I agree to have my personal information transfered to MailChimp ( more information )
Κάνε εγγραφή και θα λαμβάνεις στο inbox σου όλα τα νέα trends γύρω από το Digital Marketing και το eCommerce. Το Digital Marketing εξελίσσεται, μη μένεις πίσω!
Spam Free! Μισούμε το spam όσο και εσύ, θα λαμβάνεις νέα μας 1 φορά την εβδομάδα!
Το Grow Digital αποτελεί ένα ενημερωτικό portal βασισμένο στο σύγχρονο Digital Marketing και στις υποκατηγορίες του. Στόχος μας η σαφής, άμεση και έγκυρη πληροφόρηση του Ελληνικού σχετικά με έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους στην Ελλάδα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.