To Pinterest πρόσφατα ανακοίνωσε ένα νέο χαρακτηριστικό για Marketers!
Το νέο αυτό feature ακούει στο όνομα Pinterest Communities και αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο για Pinterest Marketing.
Με αυτό το νέο χαρακτηριστικό, το Pinterest θέλει να αυξήσει το engagement στην πλατφόρμα. Μέχρι τώρα γνωρίζαμε το Pinterest ως μια μηχανή αναζήτησης περιεχομένου με λιγότερο engagement. Tα Pinterest Communities έρχονται να αλλάξουν τα τωρινά δεδομένα.
Αν θες να μάθεις το πως να ξεκινήσεις με τα Pinterest Communities τότε βρίσκεσαι στο σωστό μέρος. Σε αυτό το άρθρο θα μοιραστώ μαζί σου όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για το νέο feature του Pinterest!
Στο τέλος του άρθρου θα είσαι σε θέση να δημιουργήσεις το δικό σου Community στο Pinterest.
Tι είναι τα Pinterest Communities
Ας ξεκινήσουμε με τα βασικά. Τα Pinterest Communities αποτελούν ένα νέο μέρος στο οποίο μπορείς να συζητήσεις, να βρεις και να μοιραστείς tips με άτομα που μοιράζονται κοινά ενδιαφέροντα. Η λειτουργία τους είναι παρόμοια με τα Facebook Groups.
Μέσω των Pinterest Communities έχεις την ευκαιρία να κάνεις join σε διάφορα communities που αφορούν τα προσωπικά σου ενδιαφέροντα όπως και στο Facebook.
Τα Pinterest Communities σου δίνουν τη δυνατότητα:
- Nα δημοσιεύσεις pins από τα boards σου
- Nα προσθέσεις σχόλια
- Να ξεκινήσεις συζητήσεις με μορφή text, φωτογραφιών ή pins
- Να προσθέσεις links 😀
Πώς να δημιουργήσεις το δικό σου community στο Pinterest
Τα Pinterest Communities βρίσκονται ακόμα σε πειραματικό στάδιο. Τι σημαίνει αυτό; Τα Pinterest Communities είναι invite-only.
Για να «ξεκλειδώσεις» το νέο feature θα πρέπει να πρώτα χρησιμοποιήσεις το mobile app του Pinterest στο κινητό, και μετά να κάνεις join τουλάχιστον σε ένα community που έχει ήδη δημιουργηθεί.
Πώς θα το κάνω αυτό; Σε έχω γλυτώσει από Google search.
Μπορείς να «ξεκλειδώσεις» το νέο feature κάνοντας join το Community που δημιούργησα για Social Media Μarketing tips εδώ (To community δημιουργήθηκε για τις ανάγκες του άρθρου και σύντομα θα είναι ενεργό).
Όταν κάνεις join θα μπορείς να δεις στο feed του mobile application ή στο Desktop το section των Communities.
Για να δημιουργήσεις το δικό σου community θα πρέπει να επιλέξεις το section Communities και στη συνέχεια να επιλέξεις Create Community. Εύκολο ως εδώ σωστά;
Στη συνέχεια θα πρέπει να προσθέσεις την περιγραφή του community, να ανεβάσεις ένα photo cover και να ορίσεις τους κανόνες λειτουργίας.
Pro Tip
Φρόντισε το όνομα του community σου να είναι SEO friendly. Εάν π.χ. έχεις ένα travel brand X και θες να δημιουργήσεις ένα community μέσω του οποίου θα μοιράζεσαι travel tips για την Ευρώπη με το community σου μπορείς να το ονομάσεις Travel Tips for Europe by X.
Pro tip 2
Πριν δημιουργήσεις το δικό σου Community στο Pinterest πρέπει να καταγράψεις τους εταιρικούς στόχους τους οποίους θέλεις να πετύχεις. Σκέψου επίσης τον χρόνο που απαιτείται για ένα τέτοιο community. Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώσεις στην δημιουργία περιεχομένου και στο engagement με τα μέλη του community;
Πως μπορείς να κάνεις join ένα Community;
Εδώ τα πράγματα είναι απλά. Το μόνο που έχεις να κάνεις εφόσον έχεις ξεκλειδώσει το νέο feature είναι να κάνεις search το Community που σε ενδιαφέρει και στη συνέχεια να πατήσεις απλά join.
Χρήσιμα Communities που μπορείς να κάνεις join σήμερα
- Social Media Marketing-Pinterest
- Pinterest Communities
- Pinterest Marketing
- Social Media Marketing-Best Practices
Μην ξεχνάς ότι την πρώτη φορά πρέπει να κάνεις join σε ένα community μέσω του κινητού σου έτσι ώστε να «ξεκλειδώσεις» το feature τόσο στο κινητό σου όσο και στο desktop version του Pinterest.
Γιατί τα Pinterest Communities αποτελούν ένα ισχυρό εργαλείο στα χέρια των Marketers;
Tα Pinterest communities κατά τη γνώμη μου αποτελούν ένα νέο αποτελεσματικό εργαλείο στα χέρια κάθε Marketer που θέλει να επενδύσει στο Pinterest.
Γιατί όμως θα πρέπει να επενδύσεις στα Pinterest Communities;
Παρακάτω αναφέρω τους σημαντικότερους λόγους για τους οποίους θα πρέπει να ξεκινήσεις να χρησιμοποιείς τα Pinterest Communities για την επιχείρηση σου.
- Mέσω των Pinterest Communities μπορείς να βρεις δυνητικούς πελάτες.
- Να αλληλεπιδράσεις με τους followers που έχεις στο
- Να δημιουργήσεις σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες σου μέσω συζητήσεων γύρω από τα προβλήματά τους.
- Nα μοιραστείς tips που θα βελτιώσουν την καθημερινότητα των πελατών σου μέσω visuals & infographics.
- Να αυξήσεις το traffic του blog και του website σου μέσω pins που παραπέμπουν σε περιεχόμενο που έχεις δημιουργήσει στο website ή στο blog σου.
Tώρα μπορείς να γίνεις early adopter του νέου feature και να δεις αν μπορεί να επιφέρει αποτελέσματα για την επιχείρηση σου. Αν σου άρεσε το άρθρο μην ξεχάσεις να το κάνεις share με το κοινό σου. Θα χαρώ πολύ επίσης να μου πεις γεια στο LinkedIn, στο Instagram και στο Facebook.