Νέα αναβαθμισμένα reports έρχονται στο Google Analytics 4, με ένα νέο segment που περιέχει αναφορές από Performance Max και Smart Shopping καμπάνιες.
Τα δεδομένα και από τους δύο τύπους καμπανιών εμφανίζονται κάτω από ένα νέο channel group που ονομάζεται “cross-network”.
Μπορείς να αποκτήσεις πρόσβαση στα δεδομένα αυτά αναζητώντας το cross-network channel grouping σε οποιοδήποτε report εμφανίζει traffic acquisition από τις πηγές της Google.
To cross-network είναι ένα νέο channel group που θα δεις να κάνει list σε reports μαζί με άλλες πηγές όπως Organic Search, Paid Search, Paid Social, Display και άλλα.
Οι advertisers που χρησιμοποιούν GA4 properties για την παρακολούθηση landing pages μπορούν τώρα να δουν ακριβώς πόση επισκεψιμότητα αποδίδεται στις Performance Max και Shopping Campaigns.
Ανάλογα με τους διαφημιστικούς στόχους, μπορεί να είναι σημαντικό να απομονώνεις τα Performance Max και Smart Shopping metrics απο άλλα δεδομένα της Google.
Μπορείς να δεις τα δεδομένα σε ομαδοποίηση κάτω από το cross-network, καθιστώντας εύκολο να προσδιορίσεις πόση επισκεψιμότητα λαμβάνεις από αυτούς τους τύπους καμπανιών της Google.
Google Analytics 4 Channel Groupings για Google Ads
Με τη προσθήκη του cross-network, ακολουθεί μια αναλυτική λίστα όλων των default channel groupings για την επισκεψιμότητα των Google ads.
Paid Search: Google Ads network type = “Google Search” ή “Google Partners”.
Paid Video: Google Ads network type = “YouTube Search” ή “YouTube Videos”.
Display: Google Ads network type = “Google Display Network”.
Cross-network: Περιλαμβάνει Performance Max και Smart Shopping
Paid Social: Google Ads network type = “Social”