Μέχρι πρότεινος, ο μόνος τρόπος για να δημιουργήσεις Performance Max καμπάνιες στο Google Ads ήταν μέσω του online interface. Πλέον, με την έλευση του Google Ads Editor v2.0, μπορείς να δημιουργήσεις και να διαχειριστείς Performance Max καμπάνιες πολύ πιο αποτελεσματικά και γρήγορα ακόμη και offline.
Νέες δυνατότητες και support
Η υποστήριξη των Performance Max καμπανιών δεν είναι το μόνο νέο χαρακτηριστικό του νέου Editor. Άλλα updated περιλαμβάνουν:
- Performance Max campaign support
- Conversion Actions organization
- Campaign-level overviews
- Combined segments support
- Asset reporting
- Custom action triggers support
Πάμε να τα δούμε ένα-ένα!
Performance Max Support
Η πρώτη και βασική βελτίωση του νέου Editor είναι η υποστήριξη για τις Performance Max καμπάνιες. Αυτό σημαίνει ότι πλέον μπορείς να δημιουργείς και να επεξεργάζεσαι καμπάνιες Performance Max στον offline Editor. Αυτό το update θα εξοικονομήσει αρκετό χρόνο όταν δημιουργείς νέες καμπάνιες ή όταν χρειάζεται να κάνεις γρήγορες αλλαγές σε αυτές.
Conversion Actions Organization
Ο Google Editor v2.0 θα υποστηρίζει πλέον conversion goals. Αυτό σημαίνει ότι θα μπορείς να αλλάξεις τα goal settings και να τα εφαρμόσεις είτε σε campaign level, είτε σε account. Επίσης, σου δίνει μια εύπεπτη εικόνα για το ποια conversions ανήκουν σε ποιες καμπάνιες, κάνοντας τη διαδικασία επεξεργασίας πολύ πιο εύκολη και γρήγορα.
Campaign Overview
Στο overview tab του Google Ads Editor, θα μπορείς πλέον να βλέπεις παρόμοια overviews που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στο online διαχειριστικό. Μερικά νέα overview cards που προστέθηκαν είναι:
- Custom rules
- Optimization score
- Top campaigns
Combined Segments
Άλλα ένα update στη νέα έκδοση του Editor είναι η δυνατότητα δημιουργία και επεξεργασίας combined segments. Προηγουμένως, αυτό μπορούσε να γίνει μόνο στο online διαχειριστικό του Google Ads.
Asset Performance
Με το νέο asset support στην έκδοση 2.0, θα μπορείς να λαμβάνεις reports σε διαφορετικά assets. Ειδικά με τα default responsive ads σε Search και Display, αυτή η δυνατότητα μπορεί να σε βοηθήσει να συγκρίνεις assets του ίδιου τύπου ταυτόχρονα. Αυτό το χαρακτηριστικό μπορεί τελικά να επιταχύνει τη διαδικασία ανάλυσης των καμπανιών σου, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείς να αφιερώσεις περισσότερο χρόνο κάνοντας βελτιστοποιήσεις στο λογαριασμό.
Custom Action Triggers
Η δημιουργία automated rules και άλλες εργασίες ήταν διαθέσιμες μόνο στο online διαχειριστικό. Πλέον, έχεις τη δυνατότητα να εκτελείς custom rules όταν γίνονται trigger συγκεκριμένα events και conditions. Αυτό μπορεί να είναι οτιδήπτοε, από ένα bid adjustment σε keywords ή ad groups, έως την παύση καμπανιών με βάση τα thresholds σου.
Επίλογος
Εάν ο Google Ads Editor είναι ένα βασικό εργαλείο στα χέρια σου, θα πρέπει να προχωρήσεις στην αναβάθμιση της έκδοσης σε 2.0. Με την προσθήκη αυτών των χαρακτηριστικών και της υποστήριξης, θα εξοικονομήσεις χρόνο στην εναλλαγή πλατφορμών και σε επαναλαμβανόμενες εργασίες.
Από την άλλη πλευρά, ο χρόνος αυτός μπορεί να αξιοποιηθεί στην ανάλυση και στρατηγική του λογαριασμού.