Η Google κυκλοφόρησε ένα νέο εργαλείο ελέγχου διαφημίσεων που έχουν απορριφθεί (ad dissaproved) στο Google Ads, το οποίο επιτρέπει την επισήμανση και διαγραφή εκείνων των διαφημίσεων που όντως παραβιάζουν τις πολιτικές προβολής της Google.
Θα λέγαμε ότι κυρίως απευθύνεται περισσότερο σε developers και λιγότερο σε digital marketers, καθώς για την ενσωμάρωσή του απαιτούνται δεξιότητες σε Python, BigQuery API, Google Ads API και OAuth 2.0.
Πως λειτουργεί. Για συντομία θα αναφερόμαστε σε αυτό το εργαλείο ως DAAT (Dissaproved Ads Auditor Tool). Το DAAT λοιπό, δίνει στους advertisers τη δυνατότητα να ελέγχουν σε μεγάλη κλίμακα όλες τις διαφημίσεις που έχουν απορριφθεί στους λογαριασμούς τους στο Google Ads. Με αυτόν τον τρόπο, οι advertisers έχουν τη δυνατότητα να ελέγχουν προληπτικά τους λογαριασμούς τους, να αναλύουν ολιστικά τις απορρίψεις των διαφημίσεων και να λάβουν γνώση ώστε στο μέλλον να ελαχιστοποιούν τις πιθανότητες να απορριφθούν διαφημίσεις που πρόκειται να δημιουργήσουν.
Το DAAT μπορεί να τρέξει σε δυο διαφορετικά modes σε Python:
• Audit Mode – export των διαφημίσεων που έχουν απορριφθεί από όλους τους λογαριασμούς.
• Remove Mode – διαγραφή των απορριφθέντων διαφημίσεων και καταγραφή των πληροφοριών σε log αρχείο.
Github. Μπορείς να βρεις τον οδηγό υλοποίησης στο Github, με τον χρόνο που απαιτείται για την υλοποίηση του εργαλείου να ανέρχεται στις 2 ώρες, σύμφωνα με τους experts.
Γιατί είναι σημαντικό. Αυτό μπορεί να βοηθήσει όσους advertisers ή agencies διαχειρίζονται πολλούς λογαριασμούς ή πολλές διαφημίσεις και αναζητούν έναν εύκολο τρόπο να ελέγχουν μαζικά τις απορριφθέντες διαφημίσεις στην Google. Από την άλλη πλευρά, η Google αναφέρει ότι “οι διαφημιστές που διαχειρίζονται λογαριασμούς σε μεγάλη κλίμακα χρειάζονται μια λύση για τον ολιστικό έλεγχο των διαφημίσεων που παραβιάζουν τις πολιτικές της Google, ώστε να μπορούν να διασφαλίζουν τη συμμόρφωση των διαφημίσεων με αυτές.”
Καθώς η Google εισάγει όλο και περισσότερες πολιτικές και μηχανισμούς επιβολής αυτών, οι advertisers πρέπει να συνεχίσουν να ελέγχουν τους λογαριασμούς τους ώστε να βεβαιωθούν ότι συμμορφώνονται με τις πολιτικές διαφημίσεων της Google.