Η Google φαίνεται να αναβαθμίζει και να αναδιαμορφώνει το δημοφιλές εργαλείο, AdWords Keyword Planner, ακολουθώντας το ύφος και τη λογική που εξελίσει τα υπόλοιπα εργαλεία της (Google Analytics, Google Adwords).
Τα νέα workflows στο νέο Keywords Planner είναι πολύ πιο απλοποιημένα σε σχέση με την τρέχουσα/παλαιά έκδοση, και χρησιμοποιεί το Google’s Material Design, ώστε να ταιριάζει με τη νέα έκδοση του AdWords, όπως προαναφέραμε.
Ο νέος αυτός σχεδιασμός είναι αμέσως εμφανής από την οθόνη εκκίνησης. Ενώ η παλαιά έκδοση έχει πολλές επιλογές και links (τόσο πολλά που μπορεί να σε μπερδέψουν), η νέα start screen συμπυκνώνει τα πράγματα σε δυο μόνο επιλογές: “Find new keywords” και “Get metrics and forecasts for your keywords”.
Δες ένα δείγμα των αλλαγών που θα συναντήσεις στο νέο Keyword Planner.
Keyword ideas
Το διάγραμμα Keyword ideas στο νέο Keyword Planner περιέχει τους συνολικούς μηνιαίους όγκους αναζήτησης, όπως ακριβώς η παλαιά έκδοση, αλλά και τον όγκο αναζήτησης σε mobile συσκευές, στον κεντρικό πίνακα. Στην παλαιά έκδοση, ο όγκος αναζήτησης για mobile συσκευές είναι διαθέσιμος μόνο μέσα από το drop down menu Search Volume Trends.
Ωστόσο, η δυνατότητα προβολής σύγκρισης ad impression share σε επίπεδο ανταγωνιστών και market leader domains δεν είναι διαθέσιμη από το Search Volume Trends dropdown στο νέο Keyword Planner.
Για να φιλτράρεις negatives ή keywords που έχουν συμπεριληφθεί ήδη στο account, μπορείς να κάνεις click στο filter icon κάτω από το chart.
Υπάρχουν δύο νέα metrics στο Keyword ideas. Οι χρήστες μπορούν πλέον να δουν τα Organic Impression Share και Organic Average Position των keywords για τα οποία ένα site κατατάσσεται, εφόσον υπάρχουν αρκετά διαθέσιμα δεδομένα.
Για να δεις αυτά τα δεδομένα, το AdWords και το Search Console πρέπει να συνδεθούν και οι χρήστες θα πρέπει να προσθέσουν τα αντίστοιχα columns στο Keyword ideas report.
Forecasting
Στην ενότητα Forecasts του εργαλείου, η παλαιά έκδοση απαιτεί από τους χρήστες να ορίσουν ένα bid προκειμένου να λάβουν την πρόβλεψη, και στη συνέχεια να προσαρμόσουν το slider στο διάγραμμα για να δουν πώς τα bids διαμορφώνονται και διαμορφώνουν τα υπόλοιπα performance metrics, όπως φαίνεται παρακάτω:
Η νέα ενότητα Forecasts δείχνει αμέσως τη συνολική πρόβλεψη στο performance, συμπεριλαμβανομένου ενός max. CPC, των keywords. Υπάρχει μια επιλογή να πειραματιστείς με τα bids, κάνοντας click στο drop down στο plan estimates ή επιλέγοντας το πεδίο του max. CPC.
Αντί να χρειάζεται να μεταφέρεσαι από ένα menu tab στο άλλο για να δεις τα σπασίματα ανά device και περιοχή, ένα νέο plan overview βρίσκεται εκεί, περιλαμβάνοντας δείκτες για συσκευές και περιοχές. Οι χρήστες μπορούν να προσαρμόσουν αυτούς τους δείκτες πολύ εύκολα.
Δεν είναι ξεκάθαρο το πόσο διαδομένο είναι το rollout του νέου Keyword Planner, επομένως ίσως να μην μπορείς να το δεις στο account σου ακόμη.
Το σίγουρο είναι ότι θα χρειαστείς λίγο καιρό να το συνηθίσεις, αλλά επίσης σίγουρο είναι ότι το νέο interface θα σε βολέψει πολύ περισσότερο, μιας και η παλαιά έκδοση του Keyword Planner είχε γίνει αρκετά δυσκίνητη για γρήγορη πλοήγηση.