Η Google δοκιμάζει νέο side search στον Chrome

Η Google δοκιμάζει νέο side search στον Chrome

Το Google Chrome δοκιμάζει ένα νέο feature που ονομάζεσαι ‘side search’, το οποίο διευκολύνει τη σύγκριση των αποτελεσμάτων μιας αναζήτησης σε μια σελίδα του browser. Η Google ανακοίνωσε στο blog του Chromium:

“Πειραματιζόμαστε με ένα νέο πλαϊνό πλαίσιο στο Chrome OS Dev, ώστε να μπορείς να προβάλλεις μια σελίδα και τα αποτελέσματα αναζήτησης ταυτόχρονα. Ο στόχος αυτού του πειράματος είναι να διερευνήσει πώς το Chrome μπορεί να βοηθήσει τους χρήστες να συγκρίνουν εύκολα τα αποτελέσματα.”

Αυτή η δυνατότητα πλευρικής αναζήτησης σου επιτρέπει να προβάλλεις μια σελίδα ακριβώς στο κύριο παράθυρο του browser, χωρίς να χρειάζεται να πλοηγηθείς εμπρός-πίσω ή να χάσεις τα αποτελέσματα αναζήτησης.

Πώς μοιάζει: Δες παρακάτω ένα GIF που δείχνει το look and feel του side search.

Πώς λειτουργεί: Αρχικά, θα πρέπει να είσαι στο Chrome OS Dev channel στο deskop για να το δεις. Για να ανοίξεις το side panel και να δεις τα αποτελέσματα αναζήτησης, κάνε κλικ στο G εικονίδιο δίπλα από τη μπάρα αναζήτησης, στο πάνω αριστερά μέρος.

Journeys: Η Google δοκιμάζει επίσης το Journeys, έναν νέο τρόπο για να δεις το ιστορικό περιήγησης στο Chrome. Τα Journeys θα ομαδοποιήσουν όλες τις σελίδες που έχεις επισκεφθεί και σχετίζονται με ένα συγκεκριμένο θέμα, ώστε να μπορείς να τις προβάλλεις εύκολα χωρίς να χρειάζεται να περιηγηθείς στο ιστορικό περιήγησης, Αυτό θα σου εμφανίσει επίσης σχετικές προτάσεις αναζήτησης, ώστε να συνεχίσεις να σχεδιάζεις το ταξίδι σου σε εκείνη ακριβώς την ενότητα. Έτσι, η αναζήτηση ενσωματώνεται στο ιστορικό περιήγησης του ταξιδιού σου.

Δες πώς μοιάζει:

Η Google δοκιμάζει τα Journeys ως πείρματα στο Chrome Canary στο desktop.

Τα πειράματα αυτά μας δείχνουν το πώς η Google προσπαθεί να ενσωματώσει την αναζήτηση περισσότερο στον Chrome και να αυξήσει τις αναζητήσεις στην Google. Όλα αυτά μπορούν να δημιουργήσουν μεγαλύτερη επισκεψιμότητα για τις σελίδες.

Επιπλέον, αυτά τα ύο πειράματα φαίνονται αρκετά χρήσιμα για τους χρήστες του Chrome. Υπάρχει, ωστόσο, η πιθανότητα ότι το sidebar θα οδηγήσει τους επισκέπτες μιας ιστοσελίδας να την εγκαταλείψουν και ενδεχομένως να κατευθυνθούν σε έναν ανταγωνιστή όταν έχουν την SERP ανοιχτή δίπλα στο browsing window!

Grow Digital Team
We Are Digital! Είμαστε το μεγαλύτερο Digital Marketing & eCommerce news blog στην Ελλάδα και φέρνουμε στην οθόνη σου οτιδήποτε φρέσκο παίζει σε SEO, Performance & Digital Marketing, AI, Analytics και άλλα.