Η μητρική εταιρεία της Google, η Alphabet Inc., ανέφερε το τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο που υποφέρει από μείωση των κερδών της.
Το ποσό ανέρχεται στα 76 δισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις τους τελευταίους τρεις μήνες, αλλά δεν ήταν αρκετά για να ανταποκριθεί στις προσδοκίες της Wall Street.
Τα έσοδα της Google μειώθηκαν κατά 9% σε σύγκριση με πέρυσι και το κορυφαίο της όπλο, το Google Search, σημείωσε πτώση 1% στα έσοδα.
Ακόμη και οι πωλήσεις διαφημίσεων του YouTube μειώθηκαν κατά σχεδόν 8%.
Η Alphabet αποφάσισε να μειώσει το εργατικό δυναμικό της κατά 12.000 πρόσφατα και αναμένει να δαπανήσει μεταξύ 1,9 και 2,3 δισεκατομμύρια δολαρίων για τις δαπάνες απόλυσης εργαζομένων.
Αυτή η τελευταία έκθεση κερδών δείχνει ότι οι τεχνολογικοί γίγαντες όπως η Google αντιμετωπίζουν προκλήσεις στο τρέχον τοπίο της ψηφιακής διαφήμισης.
Ωστόσο, ο διευθύνων σύμβουλος της Google, Sundar Pichai, πιστεύει ότι οι μακροπρόθεσμες επενδύσεις της εταιρείας στην τεχνητή νοημοσύνη θα αποτελέσουν βασικό παράγοντα για τη μελλοντική της επιτυχία.
Σε ένα δελτίο τύπου, ο Pichai αναφέρει ότι αναμένει σύντομα να αποκαλυφθούν σημαντικές εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη στο Google Search και σε άλλους τομείς:
“Our long-term investments in deep computer science make us extremely well-positioned as AI reaches an inflection point, and I’m excited by the AI-driven leaps we’re about to unveil in Search and beyond. There’s also great momentum in Cloud, YouTube subscriptions, and our Pixel devices. We’re on an important journey to re-engineer our cost structure in a durable way and to build financially sustainable, vibrant, growing businesses across Alphabet.”
Η CFO της Alphabet, Ruth Porat, ανέφερε ότι τα ενοποιημένα έσοδά της στο τέταρτο τρίμηνο ήταν 76 δισεκατομμύρια δολάρια, αύξηση 1% από το προηγούμενο έτος. Το πλήρες έτος 2022 είχε έσοδα 283 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αύξηση 10%.
Στο μέλλον, η Alphabet αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο αναφέρει τις δραστηριότητές της στην τεχνητή νοημοσύνη.
Το DeepMind, το οποίο υπήρχε στην ενότητα “Other Bets”, θα αναφέρεται πλέον ως μέρος του εταιρικού κόστους της Alphabet, ώστε να αντικατοπτρίζει την αυξανόμενη ενσωμάτωσή της με τα Google Services και το Google Cloud.
Τι σημαίνει αυτό για τους digital marketers
Είναι σημαντικό όλοι εμείς να παραμένουμε ενημερωμένοι για τις τελευταίες εξελίξεις στον κλάδο της τεχνολογίας και πώς μπορεί να επηρεάσουν τη διαφήμιση σε στρατηγικό επίπεδο.
Τα μειωμένα κέρδη της Google και τα μειωμένα έσοδα από τα Google Search και YouTube υπενθυμίζουν ότι το τοπίο της ψηφιακής διαφήμισης εξελίσσεται συνεχώς και οι εταιρείες πρέπει να προσαρμοστούν για να συμβαδίσουν.
Οι marketers θα πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο διαφοροποίησης των διαφημιστικών προσπαθειών τους σε πολλές πλατφόρμες για να ελαχιστοποιήσουν τον αντίκτυπο των διακυμάνσεων της αγοράς.
Επιπλέον, η εστίαση της Google στην τεχνητή νοημοσύνη και την ενσωμάτωσή της με τα Google Services και το Cloud είναι κάτι που πρέπει να παρακολουθούμε στενά.
Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη προχωρά, μπορεί να προσφέρει νέες ευκαιρίες στους marketers να στοχεύουν και να αλληλεπιδρούν πιο αποτελεσματικά με το κοινό τους.
Παραμένοντας ενημερωμένοι για τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις, οι marketers μπορούν να προβλέπουν τον αντίκτυπο των εξελίξεων και να αξιοποιούν στο έπακρο αυτές τις ευκαιρίες.
Παρά τις πρόσφατες οικονομικές αποτυχίες της Google, ο τεχνολογικός γίγαντας εξακολουθεί να είναι σημαντικός παίκτης στο τοπίο της ψηφιακής διαφήμισης και οι επενδύσεις του στην τεχνητή νοημοσύνη δείχνουν τη δέσμευσή του για συνεχή ανάπτυξη και καινοτομία.