Η Google κάνει άλλη μια φορά “checkmate” με την ανακοίνωσή της να διακόψει τη χρήση των Expanded Text Ads (ETAs), όσον αφορά τη δημιουργία αλλά και επεξεργασία τους.
Οι υπάρχουσες ETAs θα συνεχίσουν να προβάλλονται παράλληλα με τα Responsive Search Ads, ενώ οι χρήστες θα εξακολουθούν να βλέπουν reports σχετικά με το performance τους. Επιπλέον, οι χρήστες θα είναι σε θέση να βάλουν σε παύση και να συνεχίσουν μετέπειτα τα ETAs τους, ή να τα καταργήσουν εντελώς αν χρειαστεί.
Επίσης, οι χρήστες θα μπορούν ακόμα να δημιουργήσουν και να επεξεργαστούν Call Ads και Dynamic Search Ads.
Τι προτείνει η Google για ομαλή μετάβαση
Η Google προτείνει στους χρήστες να χρησιμοποιούν τουλάχιστον ένα Responsive Search Ads σε κάθε ένα ad group στις Search καμπάνιες τους, μέχρι τον Ιούνιο 2020. Επίσης, η Google συμπληρώνει με μια σειρά προτάσεων που περιλαμβάνουν βελτιστοποιήσεις για τις RSA:
- Χρήση high-performing περιεχομένου από τα ETAs στα RSAs και παρακολούθηση του Ad strenght.
- Pin των headlines και descriptions σε συγκεκριμένες θέσεις στις RSA.
- Αξιολόγηση της επιτυχίας των διαφημίσεων βάσει incremental impressions, clicks και conversions σε επίπεδο ad group και καμπανιών.
Αυτή είναι μια κίνηση της Google για να προωθήσει την αυτοματοποίηση μέσω των δικών της διαφημιστικών προϊόντων. Η ανακοίνωση της Google αναφέρει ότι, “το 15% των search queries καθημερινά είναι νέες αναζητήσεις που δεν έχουμε ξαναδεί” και ως εκ τούτου, “η αυτοματοποίηση είναι το κλειδί για να συμβαδίζει με αυτές τις τάσεις”.
Πολλοί διαφημιστές χρησιμοποιούν ήδη RSAs, αλλά τους αρέσει επίσης να έχουν τον έλεγχο και τις δυνατότητες που προσφέρουν οι ETAs. Η μελλοντική σταδιακή κατάργηση των ETAs σημαίνει ότι οι advertisers απομακρύνονται περισσότερο από τον άμεσο έλεγχο των λογαριασμών τους και πρέπει να συνεργαστούν με την Machine Learning τεχνολογία της Google και το AI.