Η Google πρόκειται να κάνει τη ζωή των marketers και των SEO professionals πολύ πιο εύκολη με την τελευταία ανακοίνωσή της για μια νέα δυνατότητα που ονομάζεται bulk data export.
Με αυτό το νέο εργαλείο, μπορείς να εξάγεις συνεχώς δεδομένα από το Google Search Console στο Google BigQuery, έχοντας πλέον τη δυνατότητα να εξερευνήσεις και να αναλύσεις τα δεδομένα πιο διεξοδικά.
Η λειτουργία είναι ήδη διαθέσιμη σε μικρά και μεσαία websites με πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα τους μέσω του user interface, του Looker Studio (πρώην Data Studio) ή του Search Analytics API.
Ωστόσο, αυτή η νέα δυνατότητα θα είναι ένας πραγματικός game changer για μεγάλα websites με δεκάδες χιλιάδες σελίδες ή για αυτούς που λαμβάνουν επισκεψιμότητα από δεκάδες χιλιάδες queries την ημέρα.
Τι είναι το Google’s Bulk Data Export
Το Bulk Data Export είναι ένα εργαλείο που σου επιτρέπει να εξάγεις ημερήσια buckets δεδομένων από το Search Console.
Τα δεδομένα μπορούν στη συνέχεια να αναλυθούν χρησιμοποιώντας προηγμένες τεχνικές ανάλυσης και οπτικοποίησης, κάνοντας την εξερεύνηση ευκολότερη.
Πώς θα σετάρεις το Bulk Data Export
Για να διαμορφώσετε ένα νέο report, προετοίμασε το BigQuery account σου για λήψη των δεδομένων και κάνε τις κατάλληλες ρυθμίσεις στα Settings του Search Console.
Μόλις το export simulation πετύχει, όλοι οι property owners θα λάβουν ένα email notification και τα ongoing exports θα ξεκινήσουν εντός 48 ωρών.
Τι δεδομένα είναι διαθέσιμα στα Bulk Data Exports
Τα δεδομένα συλλέγονται ανά property, URL και ένα record του τι δεδομένα αποθηκεύτηκαν εκείνη τη μέρα. Επίσης, τα παρακάτω tables είναι διαθέσιμα:
- Searchdata_site_impression: Περιέχει δεδομένα συγκεντρωτικά ανά property, συμπεριλαμβανομένων των queries, country, type και device.
- Searchdata_url_impression: Περιέχει δεδομένα συγκεντρωτικά κατά URL, τα οποία επιτρέπουν μια πιο λεπτομερή προβολή των queries και των rich results.
- ExportLog: Ένα record των δεδομένων που αποθηκεύτηκαν για εκείνη την ημέρα. Τα αποτυχημένα exports δεν καταγράφονται εδώ.
Γιατί το Bulk Data Export είναι σημαντικό
Αυτό το εργαλείο διευκολύνει την πιο αποτελεσματική και ολοκληρωμένη σύνδεση πληροφοριών σε επίπεδο σελίδας από εσωτερικά συστήματα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Ως αποτέλεσμα, οι website owners και οι SEO professionals μπορούν να βρουν περισσότερες ευκαιρίες περιεχομένου αναλύοντας long-tail ερωτήματα.
Η Google αναμένεται να διαθέσει αυτήν τη δυνατότητα μέχρι τέλος Φεβρουαρίου, δίνοντας την ευκαιρία να ξεκινήσεις να σχεδιάζετε το πώς θα το κάνεις.