Το Google AdWords θα σταματήσει να εμφανίζει τα review extensions με διαφημίσεις από τα μέσα Ιανουαρίου του 2018. Όλα τα review extensions, μαζί με τα δεδομένα που έχουν συλλεχθεί, θα διαγραφούν από τους λογαριασμούς AdWords των διαφημιστών στις αρχές Φεβρουαρίου.
Η αλλαγή αυτή ανακοινώθηκε και πέρασε “σχεδόν απαρατήρητη” σε ένα help document για διαφημιστικές πολιτικές της Google. Επίσης, η εταιρεία επισημαίνει ότι οι διαφημιζόμενοι πρέπει να κάνουν λήψη των δεδομένων των ad extensions πριν από το Φεβρουάριο, εάν επιθυμούν να τα αποθηκεύσουν.
Τα δεδομένα αυτά μπορούν να γίνουν downloaded μεταβαίνοντας στο tab των Ads & extensions και κάνοντας click στην επιλογή Extensions.
Για ενίσχυση των διαφημίσεων και την βελτίωση σημαντικών metrics όπως το CTR και Quality Score, η Google προτείνει τη χρήση sitelinks, callouts και structured snippets extensions.
Αυτό θα μπορούσε να είναι ενδεχομένως ένα χτύπημα σε third-party review sites, καθώς οι κριτικές που εμφανίζονταν στις επεκτάσεις προερχόντουσαν από ιστότοπους που δεν ανήκαν στην Google.
Πάντως, δεν υπήρξε καμία αναφορά για το αν θα υπάρξει κάποιος αντικαταστάτης των review extensions στο μέλλον.