Από τα τέλη Ιουλίου, οι advertisers δεν θα μπορούν πλέον να δημιουργούν νέα keywords βασισμένα στο broad match modifier (BMM) με το σύμβολο “+”, ανακοίνωσε πριν λίγες ημέρες η Google.
Τα υφιστάμενα BMM keywords δεν θα διαγραφούν από τους Google Ads λογαριασμούς και θα συνεχίσουν να υπάρχουν, ακολουθώντας όμως τη νέα λειτουργικότητα που έχουν τα phrase match keywords, τα οποία έγιναν updated τον περασμένο Φεβρουάριο.
Είμασταν προετοιμασμένοι.
Αυτή η ανακοίνωση δεν ήρθε να μας εκπλήξει. Όταν η Google ανακοίνωσε για πρώτη φορά ότι επεκτείνει τις δυνατότητες των phrase match keywords ώστε να υπερκαλύπτουν τρον τρόπο με τον οποίο λειτουργούσαν τα BMM, πρόσθεσε επίσης ότι μετά το update των phrase match keywords που κυκλοφόρησε παγκοσμίως, οι advertisers δεν θα μπορούσαν πλέον να δημιουργούν keywords βασισμένα στο broad match modifier.
Ωστόσο, οι advertisers μπορούν ακόμη να επεξεργάζονται τα χαρακτηριστικά των BMM keywords, όπως το status ή το but, αλλά η επεξεργασία του κειμένου (keyword text) θα απαιτήσει την αλλαγή του keyword σε phrase match.
Τι προτείνει η Google για μια εύκολη μετάβαση.
Αυτό που συμβουλεύει η Google για τη μετάβαση από BMM σε phrase keywords, είναι η ενοποίηση των διπλότυπων keywords και η μετατροπή των BMM keywords σε άλλο match type, ώστε να είναι ευκολότερη η διαχείριση του λογαριασμού στο μέλλον.
Για να προσδιορίσεις τα περιττά keywords, έχει προστεθεί ένα recommendation που αναφέρει “Remove redundant keywords” στο Recommendations Page, όταν ένα keyword υπάρχει και ως BMM αλλά και ως phrase match στο ίδιο ad group.
Επίσης, έχουν προστεθεί εργαλεία στο Google Ads και στον Google Ads Editor που θα σε βοηθήσουν να επεξεργαστείς μαζικά τα BMM keywords.
Οι advertisers μπορούν να μάθουν περισσότερα σχετικά με αυτά τα εργαλεία στην ενότητα “Should I Convert my BMM keywords to phrase match?” στο Google Ads Help Center.
Όταν ένα BMM μετατρέπεται σε κάποιο άλλο match type, καταργείται και δημιουργείται ένα νέο keyword. Αυτό σημαίνει ότι τα στατιστικά στοιχεία του νέου keyword θα ξεκινούν από το μηδέν, αλλά οι advertisers θα εξακολουθούν να μπορούν να βλέπουν τα performance metrics του καταργημένου BMM keyword.
Γιατί η αλλαγή αυτή είναι σημαντική.
Αυτό φαίνεται να είναι και το τέλος στην υποστήριξη των BMM keywords. Οι advertisers που εξακολουθούν να προσθέτουν νέα keywords με το συγκεκριμένο match type θα πρέπει να μεταβούν σε ένα άλλο match type στα τέλη Ιουλίου.
Δεδομένου ότι τα υφιστάμενα BMM keywords λειτουργούν ήδη κάτω από την ομπρέλα των phrase match keywords, είναι μια καλή ιδέα να μετατρέψεις από τώρα τα keywords σου, αν δεν το έχεις κάνει ήδη.
Αυτό θα σου επιτρέψει να αρχίσεις να συλλέγεις νέα δεδομένα για τα keywords σου και φυσικά να διευκολύνεις τη διαχείριση των λογαριασμών σου, καθώς πλέον δεν θα χρειάζεται να εργάζεσαι με ένα match type το οποίο έχει καταργηθεί.