[Έρευνα SEO] Οι κορυφαίες σε κατάταξη σελίδες έχουν επενδύσει στα Core Web Vitals

Νέα έρευνα εξετάζεις τις κορυφαίες σε κατάταξη σελίδες για 500 keywords στους τομείς της Εκπαίδευσης,, B2B tech και Retail.

[Έρευνα] Τα Core Web Vitals βελτιώνονται για τις κορυφαίες σε κατάταξη σελίδες

Σύμφωνα με νέα έρευνα, αρκετοί high-performing οργανισμοί έχουν επενδύσει πόρους για να βελτιώσουν το score τους στα Core Web Vitals.

Η Enterprise SEO πλατφόρμα, BrightEdge, σύγκρινε τις κορυφαίες σε κατάταξη σελίδες για περισσότερα από 500 keywords, από πέρσι έως και φέτος, σε τέσσερις κλάδους: εκπαίδευση, B2B tech και retail.

Έχει περάσει σχεδόν ένας χρόνος από τότε που το Google page experience update ξεκίνησε το rollout στις 15 Ιουνίου 2021. Ολοκληρώθηκε στις 2 Σεπτεμβρίου λίγους μήνες αργότερα.

Ας κάνουμε ένα φρεσκάρισμα στα τρία metrics που αποτελούν τα Core Web Vitals, ως ένα υποσύνολο του συνολικού Page Experience Update.

Largest Contentful Paint (LCP) – loading, target 2.5 seconds.

First Input Delay (FID) – interactivity, target 100 milliseconds. (Σημείωση: Η Google ανακοίνωσε τον Μάιο ότι ενδέχεται να αντικαταστήσει το FID με ένα νέο metric που ονομάζεται INP – Interaction to Next Paint).

Cumulative Layout Shift (CLS) – visual stability, target 0.1.

Το Page experience βελτιώνεται, με βάση το παρακάτω ενδιαφέρον γράφημα από την BrightEdge:

Πηγή: BrightEdge.

Κατά μέσο όρο:

Retail: Τα scores βελτιώθηκαν κατά 58%. Η BrightEdge σημείωσε ότι οι μεγαλύτεροι retail παίχτες έχουν κάνει σημαντικά βήματα στη βελτίωση της web εμπειρίας. Πέρσι, τα top-ranked retail sites απέτυχαν να ανταποκριθούν στις μετρήσεις των Core Web Vitals.

B2B/Tech: Τα scores βελτιώθηκαν κατά 30%. Οι publishers και οι SaaS πλατφόρμες επένδυσαν επίσης στη βελτίωση των Core Web Vitals ως στρατηγικό πυλώνα του SEO.

Education: Τα scores βελτιώθηκαν κατά 28%. Όλο και περισσότερα .gov sites έχουν βελτιώσει τα Core Web Vitals scores.

Finance: Τα scores βελτιώθηκαν κατά 27%. Ο τομέας αυτός ήταν από τους πιο προετοιμασμένους και ίσως είναι ο λόγος που παρατηρήθηκε το μικρότερο growth.

Γιατί είναι σημαντικό. SEO και Web Vitals συνδέθηκαν σε μεγάλο βαθμό μεταξύ τους. Αυτή η έρευνα δείχνει ότι οι μεγαλύτεροι κλάδοι έχουν λάβει σοβαρά υπόψη τα Core Web Vitals. Από την άλλη, θα ήταν λάθος να θεωρήσουμε ότι τα Core Web Vitals είναι ο μοναδικός λόγος για τυχόν βελτιώσεις ή αποκλίσεις στο ranking. Κάθε βελτίωση που μπορεί να επηρεάσει μερικούς από τους εκατοντάδες παράγοντες κατάταξης της Google, συμπεριλαμβανομένου των Core Web Vitals, μπορεί να επηρεάσει θετικά την κατάταξη και την προβολή σελίδων στα οργανικά αποτελέσματα.

Grow Digital Team
We Are Digital! Είμαστε το μεγαλύτερο Digital Marketing & eCommerce news blog στην Ελλάδα και φέρνουμε στην οθόνη σου οτιδήποτε φρέσκο παίζει σε SEO, Performance & Digital Marketing, AI, Analytics και άλλα.