Πριν λίγες μέρες, γνωστοποιήθηκε μέσω του TechCrunch ότι το Instagram πραγματοποιεί tests για να λανσάρει διαφημίσεις στο Shop tab.
Οι διαφημίσεις αυτές μπορούν να περιλαμβάνουν μια εικόνα ή ένα σετ από εικόνες (carousel), ενώ για τα testings έχουν επιλεχθεί συγκεκριμένοι retailers. Είναι διαθέσιμα σε mobile συσκευές για χρήστες που βρίσκονται στις Η.Π.Α.
Οι διαφημίσεις αυτές που θα εμφανίζονται στα Instagram Shops μπορούν να παρέχουν στους retailers ένα νέο τρόπο να στοχεύσουν χρήστες που είναι έτοιμοι για αγορές.
Αυτή η δυνατότητα πρόκειται να παρέχει αξία στους retailers, καθώς ο κλάδος απομακρύνεται από το cross-app tracking και τα third-party cookies, τα οποία στην προκειμένη περίπτωση δεν θα αποτελούν πρόβλημα, καθώς όλη η δραστηριότητα του χρήστη συμβαίνει μέσα στην εφαρμογή του Instagram;
Τι άλλο γνωρίζουμε:
- Οι διαφημίσεις στο Shop tab θα είναι βασισμένες σε ένα auction-based μοντέλο.
- Brands όπως τα Away, Boo Oh, Clare Paint, DEUX, Donni Davy, Fenty Beauty και JNJ Gifts είναι ανάμεσα στους retailers που συμμετέχουν στο test.
- Αναμένουμε rollout σε περισσότερες χώρες τους επόμενους μήνες.
- Το Shop tab λανσαρίστηκε επίσημα τον Ιούλιο 2020.