Το Twitter Δοκιμάζει να Αυξήσει το Όριο των Χαρακτήρων στους 280

Το νέο format είναι ‘διαθέσιμο μόνο σε μια μικρή ομάδα χρηστών αυτή τη στιγμή’ και στοχεύει σε εκείνους των οποίων οι γλώσσες καταλαμβάνουν περισσότερες λέξεις, όπως τα αγγλικά.

Το Twitter δοκιμάζει αύξηση στο όριο των χαρακτήρων

Το νέο format είναι ‘διαθέσιμο μόνο σε μια μικρή ομάδα χρηστών αυτή τη στιγμή’ και στοχεύει σε εκείνους των οποίων οι γλώσσες καταλαμβάνουν περισσότερες λέξεις, όπως τα αγγλικά.

“It’ staying,” δήλωνε τον περασμένο χρόνο ο επικεφαλής του Twitter, Jack Dorsey, αναφερόμενος στο όριο των 140 χαρακτήρων της πλατφόρμας.

Φαίνεται ωστόσο ότι η εταιρεία άλλαξε γνώμη και πλέον δοκιμάζει ένα νέο όριο, 280 χαρακτήρων.

Το νέο, expanded format, είναι “διαθέσιμο μόνο σε μια μικρό σύνολο χρηστών αυτή τη στιγμή,” σύμφωνα με την product manager, Aliza Rozen.

“Αυτό που έχει σημασία περισσότερο είναι ότι όλο αυτό γίνεται για το community μας – θα συλλέγουμε δεδομένα μαζί με το απαραίτητο feedback στην πορεία.”

Τι οδήγησε το Twitter να αναθεωρήσει το όριο στους χαρακτήρες;

Γιατί αυτή η αλλαγή; Η Rosen επεσήμανε γλώσσες που επιτρέπουν στους ανθρώπους να εκφράζονται σε λιγότερους χαρακτήρες.

Με “γλώσσες όπως τα Ιαπωνικά, τα Κορεάτικα και τα Κινέζικα, μπορείτε να μεταφέρετε περίπου το διπλάσιο όγκο πληροφοριών σε λιγότερους χαρακτήρες, από όσο θα καταφέρνατε σε άλλες γλώσσες, όπως τα Αγγλικά, τα Ισπανικά, τα Πορτογαλικά ή τα Γαλλικά,” τοποθετείται η Rosen σε ένα πρόσφατο άρθρο.

Το Twitter δοκιμάζει να αυξήσει το όριο των χαρακτήρων στους 280Ως αποτέλεσμα, όσοι μιλάνε και γράφουν στα Αγγλικά, φαίνεται ότι συχνά αφαιρούν λέξεις ή εν τέλη ακυρώνουν το Tweet τους γιατί δεν τους αρκεί ο διαθέσιμος χώρος χαρακτήρων.

“Η έρευνά μας δείχνει ότι το όριο χαρακτήρων είναι μια σημαντική αιτία που προκαλεί απογοήτευση στους χρήστες μας, που δημοσιεύουν στα Αγγλικά, αλλά όχι σε όσους δημοσιεύουν στα Ιαπωνικά,” τόνισε.

Τα Ιαπωνικά Tweets είναι συνήθως 15 χαρακτήρες έναντι των Αγγλικών, τα οποία έχουν 34.

“Σε όλες τις αγορές, όταν οι άνθρωποι δεν χρειάζεται να συνοψίσουν τα Tweets τους σε 140 χαρακτήρες και τυπικά έχουν αρκετό διαθέσιμο χώρο, βλέπουμε όλο και περισσότερους χρήστες να κάνουν Tweets.”

Για μια εταιρεία που έχει αγωνιστεί να αναπτυχθεί και να αυξήσει το engagement της στα social media, ο διαθέσιμος χώρος χαρακτήρων είναι πολύ σημαντικός.

To loss του Twitter έναντι στο κέρδος του Facebook

Στο τέλος του τελευταίου τριμήνου, το Twitter είχε 328 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως (68 εκατομμύρια χρήστες στις ΗΠΑ), το ίδιο με το προηγούμενο τρίμηνο (με πολύ αρνητικές επιπτώσεις στα οικονομικά και τις μετοχές της εταιρείας).

Συγκρίνετε αυτό το νούμερο με τους 2.01 δισεκατομμύρια μηνιαίους χρήστες του Facebook.

Η Rosen αναγνώρισε ότι οι χρήστες μπορεί να έχουν μια “συναισθηματική προσκόλληση” στους 140 χαρακτήρες. “Το αισθανθήκαμε και εμείς” έγραψε. “Αλλά δοκιμάσαμε και αυτό, είδαμε τη δυναμική πίσω από την αύξηση του ορίου χαρακτήρων και αμέσως το ερωτευτήκαμε.”

ΠΗΓΗpcmag
Grow Digital Team
We Are Digital! Είμαστε το μεγαλύτερο Digital Marketing & eCommerce news blog στην Ελλάδα και φέρνουμε στην οθόνη σου οτιδήποτε φρέσκο παίζει σε SEO, Performance & Digital Marketing, AI, Analytics και άλλα.