Στο πρώτο επεισόδιο του #AskGoogleWebmasters στο YouTube κανάλι του Google Webmasters, ο John Mueller (Webmaster Trends Analyst) συζήτησε εάν το outbound linking είναι καλό ή κακό για το SEO.
“Είναι ζημιογόνο όταν δημιουργείς links προς άλλες ιστοσελίδες;” Στο επεισόδιο, ο Mueller είπε ότι τα links βοηθούν τους χρήστες να μάθουν περισσότερα γύρω από ένα θέμα, και να είναι σε θέση να ελέγξουν τις πηγές σου. Στη συνέχεια, προειδοποίησε σχετικά με τα link schemes στις διαφημίσεις και στο user generated content, συνιστώντας την εφαρμογή του χαρακτηριστικού rel=”nofollow” attribute σε αυτές τις περιπτώσεις.
Τι είναι αυτό όμως που πρέπει να προσέξουμε; Τα links αποτελούν μια κρίσιμη συνιστώσα του SEO, και θα πρέπει να λαμβάνεις υπόψη την ποιότητα του outbound linking, ακριβώς όπως θα έκανες και με το inbound linking. Είναι τα links σου χρήσιμα για τους επισκέπτες σου; Στέλνουν τους χρήστες σε αξιόπιστες πηγές; Αυτοί πρέπει να είναι οι στόχοι σου, και η επίτευξή τους θα βελτιώσει τη συνολική εμπειρία των χρηστών σου, και δεν θα βλάψει τις προσπάθειες για βελτιστοποίηση του SEO. Εν ολίγοις, αρκεί να είσαι προσεκτικός σχετικά με το πού και πώς δομείς τα links σου.
Μάθε περισσότερα για το link building. Το πρώτο #AskGoogleWebmasters επεισόδιο επικεντρώθηκε στα βασικά, αλλά υπάρχει ακόμα περισσότερη πληροφορία για κάλυψη γύρω από το θέμα του linking. Stay tuned!