Ο Αλγόριθμος της Google Προσαρμόζεται Όταν Συμβαίνει μια Πραγματική Κρίση στον Κόσμο

Ο Αλγόριθμος της Google Προσαρμόζεται Όταν Συμβαίνει μια Πραγματική Κρίση στον Κόσμο

Ένας Google engineer αναφέρει στο The Guradian ότι έχουν πραγματοποιηθεί αλλαγές στον αλγόριθμο της Google για να ανταποκρίνεται σε κρίσεις στην πραγματική ζωή.

Ο Pandu Nayak, senior search engineer της Google, δηλώνει ότι ο αλγόριθμος της Google μπορεί πλέον να αναγνωρίσει πότε συμβαίνει ένα κακό γεγονός.

Ενώ η εν λόγω δήλωση λαμβάνει χώρα, η Google προσπαθεί να αυξήσει τη βαρύτητα των signas που προέρχονται από έμπιστες πηγές, σε μια προσπάθεια να εντοπίσει τις πιο ακριβείς πληροφορίες σχετικά με την κρίση.



Ο Nayka αναφέρει την άνοδο των σχολικών πυροβολισμών στις ΗΠΑ ως λόγο για την ενημέρωση του αλγορίθμου, σημειώνοντας ότι μπορεί να προκύψουν πολλές παραπληροφορίσεις κατά τη διάρκεια τραγικών γεγονότων στην πραγματική ζωή.

Όταν το Nayak λέει ότι η Google αυξάνει τη βαρύτητα των σημάτων (authority signals), αναφέρεται στο authority όπως ορίζεται στην αξιολόγηση ποιότητας αναζητήσεων.

Η Google στοχεύει να μειώσει την εξάπλωση της παραπληροφόρησης, σε αντίθεση με την πλήρη κατάργησή της από τα αποτελέσματα αναζήτησης.

Ο Nayak εξειγεί ότι η κατάργηση μεμονωμένων σελίδα που παραπληροφορούν, δεν πρόκειται να επιλύσει το πρόβλημα:

“…αυτό που πραγματικά θέλουμε να κάνουμε, είναι να καταλάβουμε εις βάθος γιατί συμβαίνει αυτό το πρόβλημα. Όπως, τι είναι αυτό που έκανε τους αλγορίθμους μας να συμβάλλουν στο πρόβλημα; και τότε οδηγείσαι στην καρδιά του προβλήματος, το διορθώνεις, και τώρα, ακόμα και αν δεν έχεις λύσει ολόκληρο το πρόβλημα, έχεις λύσει ένα μεγάλο μέρος του.”

Αν κοιτάξουμε λίγο πιο μπροστά, όταν αναζητάμε πληροφορίες για μια κρίση που εκτυλίσσεται, η Google εμφανίζει αποτελέσματα από τις πιο έγκυρες πηγές, όπως καθορίζονται από τους quality rators της.

Εάν ένας θανατηφόρος τυφώνας συμβαίνει σε μια πολιτεία της Αμερικής, η Google θα επιστρέψει έγκυρα άρθρα για τις αναζητήσεις που σχετίζονται με τυφώνες, αντί ενημερωτικών άρθρων που μπορεί να έχουν ως στόχο την παραπληφόρηση και να υπάρχουν εδώ και χρόνια.

Στη συνέχεια, όταν η κρίση έχει υποχωρήσει, ο αλγόριθμος της Google θα επανέρχεται στο φυσιολογικό.

Όλα τα παραπάνω φυσικά είναι εικασίες βάσει των όσων δηλώνει ο Nayak, για το τι πραγματικά ισχύει, θα μάθουμε σύντομα!



SUBSCRIBE & STAY DIGITAL
I agree to have my personal information transfered to MailChimp ( more information )
Κάνε εγγραφή και θα λαμβάνεις στο inbox σου όλα τα νέα trends γύρω από το Digital Marketing και το eCommerce. Το Digital Marketing εξελίσσεται, μη μένεις πίσω!
Spam Free! Μισούμε το spam όσο και εσύ, θα λαμβάνεις νέα μας 1 φορά την εβδομάδα!
Το Grow Digital αποτελεί ένα ενημερωτικό portal βασισμένο στο σύγχρονο Digital Marketing και στις υποκατηγορίες του. Στόχος μας η σαφής, άμεση και έγκυρη πληροφόρηση του Ελληνικού σχετικά με έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους στην Ελλάδα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.