Ένα νέο feature ήρθε στο Google My Business φέρνοντας χαμόγελα στους SEO experts και τους customer experience agents των brands.
Πλέον, μπορούν να βλέπουν τα reviews που γίνονται στα listings τους σε ένα ενιαίο μέρος, ενώ μπορούν να παρακολουθούν το status των reviews που έχουν χαρακτηριστεί ως “reported”, δηλαδή αθέμιτα, στην Google.
Το νέο εργαλείο είναι διαθέσιμο εδώ. Το πρώτο βήμα είναι να επιλέξεις την επιχείρηση και έπειτα να επιλέξεις αν θες να δεις το status ενός “reported” review ή αν θες να κάνεις report ένα νέο review ώστε να κατέβει από το GMB προφίλ της επιχείρησης.
Αν επιλέξεις το “Report a new review for takedown”, η Google σου δίνει μια λίστα των πιο πρόσφατων reviews τα οποία μπορείς να κλικάρεις για να τα δεις στο Google Maps ή να δηλώσεις μια αίτηση για αφαίρεση του review.
Αν επιλέξεις την επιλογή για να ελέγξεις το status ενός review που είχες κάνει report προηγουμένως, θα σου εμφανίσει αυτό το review μαζί με το status του εκείνη τη χρονική στιγμή.
Από εκεί μπορείς να επιλέξεις το review που θες να λάβεις μια αναλυτικότερη εικόνα. Μπορείς επίσης να κάνεις ξανά ‘appeal’ εάν το reported review δεν έγινε αποδεχτό από τον έλεγχο της Google (που σημαίνει ότι θα συνεχίσει να εμφανίζεται στο listing).
Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτό το εργαλείο έχει limitations όσον αφορά τον αριθμό των reviews που η Google εμφανίζει.
Επίσης, το feedback που έχει προκύψει από τη χρήση του εργαλείου από επαγγελματίες αναφέρει ότι το συγκεκριμένο εργαλείο δουλεύει μόνο για Google My Business accounts που έχουν μικρό αριθμό από listings.
Συμπληρώνει επίσης, ότι όταν το εργαλείο αυτό δοκιμάστηκε σε accounts με περισσότερα από 30 listings, το μήνυμα που εμφανίστηκε ανέφερε ότι: “Based on the number of Business Profiles you manage, this process is not available.”
Αυτό ενδέχεται να δημιουργήσει πρόβλημα σε Agencies τα οποία έχουν κάτω από το account τους μεγάλο αριθμό από listings των πελατών τους.
Γιατί τόσος ενθουσιασμός γύρω από το νέο εργαλείο της Google;
Μέχρι πρόσφατα, δεν υπήρχε τρόπος να δει κάποιος οργανωμένα το status των reviews που είχε αιτηθεί να κατέβουν από την Google. Τώρα όμως μπορεί με το νέο εργαλείο που λανσαρίστηκε πριν λίγες μέρες.
Κάπως έτσι λοιπόν λύνονται τα χέρια των customer experience agents και των SEO experts που διαχειρίζονται τα reviews ενός ή περισσότερων Google My Business listings!