Νέα Attribution Windows στο TikTok για τους advertisers

Επιτέλους ήρθε! 'Ενα νέο update του TikTok θα επιτρέπει στους advertisers να ορίζουν τα δικά τους attribution windows για να παρακολουθούν τα αποτελέσματα των καμπανιών τους!

Νέα Attribution Windows στο TikTok για τους advertisers

Οι marketers που προβάλλουν διαφημίσεις στο TikTok μπορούν τώρα να βελτιστοποιούν τις καμπάνιες τους με μεγαλύτερη ευελιξία στο attribution window, που κυμαίνεται από 1 ημέρα έως 28 ημέρες.

Το attribution window αναφέρεται στο χρόνο που χρειάζεται ένας χρήστης για να προβεί σε ενέργειες μετά το κλικ ή την προβολή μιας διαφήμισης.

Ορισμένα conversions πραγματοποιούνται ακριβώς αμέσως, ενώ άλλα απαιτούν περισσότερα touch points πριν πειστεί ένας χρήστης να κάνει μια αγορά.

Ένα προσαρμόσιμο attribution window επιτρέπει στους advertisers να βελτιστοποιούν τις καμπάνιες τους με βάση τους δικούς τους ατομικούς στόχους.

Μια επιχείρηση μπορεί να θέλει να μετρήσει τα κλικς που οδηγούν απευθείας σε πωλήσεις, όπου σε αυτή την περίπτωση το one-day attribution window είναι το καταλληλότερο.

Μια άλλη επιχείρηση μπορεί να περιμένει από τους πελάτες της να σκεφτούν την αγορά αρκετές ημέρες πριν από το conversion, οπότε ένα seven-day attribution window είναι καταλληλότερο.

Με τον νέο TikTok Attribution Manager, μπορείς να επιλέξεις μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο για να μετρήσεις την επιτυχία τόσο για το click-through attribution (CT) όσο και για το view-through attribution (VTA).

Πάμε να δούμε πώς δουλεύει.

TikTok Attribution Manager

Το TikTok Attribution Manager είναι ένα νέο εργαλείο που βρίσκεται μέσα στο TikTok Ads Manager κάτω από το Assets menu.

Για τις web και app καμπάνιες, το CTA window μπορεί να κυμαίνεται από μια ημέρα έως 28 ημέρες, ενώ το VTA μπορεί να είναι έως και 7 ημέρες.

Οι advertisers μπορούν να επιλέξουν από τις ακόλουθες επιλογές:

  • CTA: 1, 7, 14, 28 day
  • VTA: off, 1, 7 day

Αν επιλέξεις ένα CTA window 14 ημερών, για παράδειγμα, τότε ένας πελάτης έχει δύο εβδομάδες για το conversion του, προκειμένου η ενέργεια να καταγραφεί στο TikTok Ads Manager.

Ωστόσο, το TikTok Pixel και οι Web Event API advertisers δεν έχουν την ίδια ευελιξία, καθώς θα έχουν ως προεπιλογή το 7-day CTA και 1-day VTA.

Ποιο είναι το ιδανικό Attribution Window

Το καλύτερο attribution window εξαρτάται από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχει το εκάστοτε business και τις ενέργειες που θέλει να γίνει από τους πελάτες του.

Εάν γνωρίζεις ήδη ότι το conversion journey για τους πελάτες του business σου συνήθως διαρκεί αρκετό χρόνο, τότε συνιστάται ανεπιφύλακτα ένα χρονικά ευρύ attribution window.

Πότε γίνεται διαθέσιμος ο TikTok Attribution Manager

Ο Attribution Manager είναι διαθέσιμος στο TikTok Ads Manager και σύντομα θα είναι διαθέσιμο σε advertisers που τρέχουν web campaigns χρησιμοποιώντας το TikTok Pixel ή Events API.

Τα App promotion campaigns θα αποκτήσουν αυτή τη δυνατότητα όταν ο TikTok Ads Manager μετακινηθεί σε ένα self-attributing model, κάτι φημολογείται ότι θα συμβεί σε μεταγενέστερη επικοινωνία.

Grow Digital Team
We Are Digital! Είμαστε το μεγαλύτερο Digital Marketing & eCommerce news blog στην Ελλάδα και φέρνουμε στην οθόνη σου οτιδήποτε φρέσκο παίζει σε SEO, Performance & Digital Marketing, AI, Analytics και άλλα.