Στις 20 Ιουνίου, σε ένα φαντασμαγορικό event στο San Francisco, ο CEO του Ιnstagram Κevin Systrom ανακοίνωσε πολλά ενδιαφέροντα πράγματα τόσο σχετικά με την πλατφόρμα του Instagram όσο και με το μέλλον του Video.
Σε αυτό το άρθρο:
- Θα μάθεις για τις βασικότερες ανακοινώσεις που έγιναν στο event.
- Θα μάθεις όλες τις απαραίτητες πληροφορίες του IG TV.
- Νέο milestone: 1 δισεκατομμύριο ενεργοί χρήστες στο Instagram!
Ο συν-ιδρυτής και CEO του Instagram ανακοίνωσε στο event που έλαβε χώρα στο San Fransisco, το νέο milestone του Instagram. Η κοινότητα του Instagram φιλοξενεί πλέον 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες. Να σου θυμίσω ότι η πλατφόρμα είχε ξεπεράσει τα 800 εκατομμύρια χρήστες τον Σεπτέμβριο του 2017. Μήπως ήρθε η ώρα να συμπεριλάβεις το Instagram στην Social media στρατηγική σου, αν δεν το έχεις κάνει ήδη;
- H εξέλιξη του Video: Mobile First
Σύμφωνα με τον CEO του Ιnstagram, το 60% των χρηστών παρακολουθεί videos στην πλατφόρμα του Instagram. Η εξέλιξη του video; Mobile-first, καθώς οι χρήστες καταναλώνουν videos μέσω των κινητών τους συσκευών. Mέχρι το 2021, το mobile video θα κατέχει το 78% του συνολικού mobile-traffic.
- IG TV η νέα radical εφαρμογή του Instagram. Τι είναι όμως το ΙG TV?
Ήρθε η ώρα να μάθεις για την νέα ριζοσπαστική εφαρμογή του Instagram, το IG TV. Το ΙG TV είναι μια εφαρμογή που επιτρέπει στους χρήστες της εφαρμογής να αναρτούν βίντεο διάρκειας πολύ μεγαλύτερης από το ένα λεπτό που ίσχυε ως σήμερα. Το ΙG TV έρχεται να ανταγωνιστεί το Youtube και το Snapchat. To IG TV είναι σχεδιασμένο για mobiles, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείς να αναρτήσεις μόνο vertical βίντεο. Απλό στην χρήση, υψηλής ποιότητας video και mobile-first, είναι κάποια από τα οφέλη της νέας εφαρμογής που λάνσαρε το Instagram.
- Τι πρέπει να γνωρίζει ένας Social Media Marketer για το IG TV;
- Τα videos θα έχουν διάρκεια από 15 δευτερόλεπτα έως 1 ώρα (μελλοντικά δεν θα υπάρχει όριο σύμφωνα με το Instagram).
- Σε πρώτη φάση οι χρήστες θα μπορούν να αναρτήσουν video διάρκειας 10 λεπτών. Οι λογαριασμοί με μεγάλη βάση followers (π.χ. μεγάλα brands και influencers) θα μπορούν να αναρτoύν βίντεο διάρκειας 1 ώρας.
- Tο IG TV είναι mobile-first: Τα βιντεο είναι vertical και full-screen.
- Οι χρήστες θα μπορούν να παρακολουθούν videoσ είτε στην πλατφόρμα ή στην εφαρμογή του IG TV.
- Οι χρήστες θα μπορούν να παρακολουθούν videos με βάση τις προτιμήσεις τους και ποιους ακολουθούν. Πέρα από αυτά, θα μπορούν να παρακολουθήσουν τα πιο δημοφιλή βίντεο που βρίσκονται στην κατηγορία popular.
- Οι χρήστες θα μπορούν να στέλνουν τα video μέσω DM στους φίλους τους.
- Ο καθένας θα μπορεί να γίνει creator και να ανέβασει βιντεο στην εφαρμογή ή στο web.
- Τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, προς το παρόν δεν υπάρχουν διαφημίσεις στο IG TV. Η πλατφόρμα εστιάζει στο χτίσιμο engagement με το community. Στο μέλλον όμως;
- Πως οι επιχειρήσεις μπορούν να επωφεληθούν από το IG TV.
Οι επιχειρήσεις που έχουν συμπεριλάβει το video στη στρατηγική τους μπορούν να χρησιμοποιήσουν το IG ΤV προς όφελος τους. Μέσω του IG ΤV οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν videos, μεγαλύτερης διάρκειας, να ρθουν πιο κοντά στο κοινό τους και να χτίσουν σχέσεις με δυνητικούς πελάτες.
Όταν οι followers ανοίγουν την εφαρμογή του IG TV, θα είναι σε θέση να δουν αμέσως τα videos που έχει δημιουργήσει η επιχειρήση σου. Μέσω του IG TV τα videos σου μπορούν να γίνουν πιο discoverable και να μεγαλώσεις το community της επιχείρησης σου. Εσυ θα το χρησιμοποίησεις;
Η δημιουργία-eπεξεργασία βίντεο αποτελεί απαραίτητο skill για το Social Media Marketing. Ψάχνεις από που να ξεκινήσεις πρωτού δημιουργήσεις το πρώτο βιντεο υψηλής ποιότητας στο το ΙG TV; Σου έχω την λύση. Εδώ μπορείς να βρεις όλα τα εργαλεία που χρειάζεσαι για δημιουργία και επεξεργασία video.
Στο επόμενο άρθρο μου θα μοιραστώ μαζί σου το πώς μπορείς να δημιουργήσεις το δικό σου κανάλι στο IG TV και πως να ξεκινήσεις.
Μέχρι τότε καλή αντάμωση.